Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254256 , fax. 062 7253423
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
    ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 10
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254256, fax. 062 7253423
    REGON: 25085475400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości będzie obejmowało pomieszczenia biurowe, archiwum, piwnice toalety, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, wejścia do budynków, z mycie okien oraz pranie - czyszczenie dywanów i obić tapicerskich. Usługi codziennego sprzątania będą obejmowały również sytuacje sprzątania pomieszczeń po wykonanych remontach oraz w przypadku wystąpienia awarii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz częstotliwość wykonywania prac zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ Całość prac związanych wykonywaniem przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy własnego personelu, użyciu przez wykonawcę własnego sprzętu, narzędzi i środków czyszczących. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić taką ilości pracowników, która zagwarantuje prawidłową, profesjonalną i nieprzerwaną realizację usług. Usługi sprzątania wykonywane będą przez Wykonawcę profesjonalnym sprzętem, właściwym do danego rodzaju prac i powierzchni gwarantującym wysoką jakość świadczonych usług.Wykonawca zapewni na własny koszt (na bieżąco) materiały, narzędzia i środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe (kostki toaletowe, odświeżacze powietrza), worki na śmieci, odzież ochronną i inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.Wykonawca będzie używał środków czyszczących i środków higieniczno-sanitarnych o dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład i porządek, a prace wykonywać w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowanego obiektu.Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP i P.Poż w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiadać za przestrzeganie tych przepisów. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki, sedesy, zauważone uszkodzenia sieci wodno-kanlizacyjnej osobie upoważnionej - Kierownik Referatu Gospodarczego Wykonawca niezwłocznie (w ciągu 2 dni) po podpisaniu umowy zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu na piśmie informacji o pracownikach - nie karanych - wyznaczonych do realizacji zamówienia z podziałem na poszczególne budynki oraz wyznaczenie pracownika odpowiedzialnego za sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem przedmiotu umowy. Lista winna zawierać imię, nazwisko adres zamieszkania oraz numer dowodu osobistego. W stosunku do osoby wyznaczonej do kontroli i nadzoru oprócz imienia, nazwiska, adresu zamieszkania i nr dowodu osobistego należy wskazać numer telefonu pod którym zgłaszane będą niezbędne informacje, zastrzeżenia do wykonywanej pracy itp. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie informować zamawiającego o każdej zmianie w obsadzie pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia przynajmniej na jeden dzień przed zaistnieniem przedmiotowej sytuacji. W przypadkach uzasadnionych (np. niestawienie się pracownika do pracy) doraźnie ze wskazaniem z imienia i nazwiska, adresu zamieszkania i nr dowodu osobistego osoby wyznaczonej na zastępstwo Osoba, której dane nie zostały przekazane na piśmie zamawiającemu nie zostanie wpuszczona na teren obiektu. Wykonawca przyjmie od w/w pracowników oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego powziętych w związku z wykonywaniem prac objętych umową, a uwierzytelnione kopie oświadczeń przedłoży Zamawiającemu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z nieprawidłową realizacją usług oraz w skutek innych działań pracowników. Wykonawca zobowiązany jest do : usunięcia usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją sieci elektrycznej, wodano-kanalizacyjnej, pokrycia szkód spowodowanych użyciem nieodpowiednich środków piorących i czyszczących w wyniku których spowoduje zniszczenie lub nieprzydatność do dalszego użytkowania. Wykonawca oraz wyznaczeni pracownicy zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usług. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego - Kierownik Referatu Gospodarczego. Osoby sprzątające zobowiązane są po zakończeniu pracy do zamknięcia budynków i zdania kluczy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Sprzątanie odbywać się będzie w następujących godzinach. pomieszczenia plombowane w godzinach pracy zamawiającego w obecności pracownika zamawiającego w godzinach od 14.00 do 15.10: budynek Nr 1 - 133 m2 ,budynek Nr 2 - 122 m2 Pozostałe pomieszczenia od 14.00 do nie później niż do godz. 20.00. Podczas pracy każda z osób sprzątających otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz. Po zakończeniu pracy w danym pomieszczeniu osoba sprzątająca zobowiązana jest do sprawdzenia zamknięcia okien oraz odłączenia sprzętu elektrycznego z wyjątkiem sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego. Wskazane jest aby wykonawcy przed opracowaniem oferty dokonali wizji lokalnej w obiektach dotyczących sprzątania w celu zapoznania się z zakresem przedmiotowego zamówienia, który podlega postępowaniu. Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia: energię elektryczną, ciepłą i zimną wodę, miejsca do przechowywania sprzętu i środków czystości. Zamawiający zapewni dostęp do pomieszczeń socjalnych i sanitarnych dla personelu Wykonawcy .Zaopatrzenie w papier toaletowy i mydło leży po stronie zamawiającego. Miejsce wykonania usług: Starostwo Powiatowe 63-700 Krotoszyn Ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 8 (parter i piętro) Ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 (parter i piętro) Ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10a (parter, klatka schodowa i II piętro) Powierzchnia i jej rodzaj przewidziana do sprzątania określona została w załączniku Nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach