Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń obiektów Zespołu Szkół w Tarnówce

Zespół Szkół w Tarnówce ogłasza przetarg

  • Adres: 77-416 Tarnówka, ul. Zwycięstwa 27
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2664503 , fax. 067 2664503
  • Data zamieszczenia: 2015-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Tarnówce
    ul. Zwycięstwa 27 27
    77-416 Tarnówka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2664503, fax. 067 2664503
    REGON: 30060363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstarnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń obiektów Zespołu Szkół w Tarnówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń lekcyjnych, korytarzy, klatek schodowych, holi, sanitariatów oraz innych pomieszczeń w budynkach szkolnych: nr 1 - w Tarnówce przy ulicy Zwycięstwa 27 nr 2 - w Tarnówce przy ulicy Pocztowej 24 2.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów stanowiących przedmiot zamówienia. 3.Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 1213 m2 w tym: -budynek nr 1 - całkowita powierzchnia do sprzątania 1013 m2 w tym: 36,22 m2 toalet -budynek nr 2 - całkowita powierzchnia sprzątania 200 m2 w tym: 22,42 m2 toalet. 4. Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku stanowi usługę kompleksową i obejmuje: A. Pomieszczenia Budynek nr 1 ul. Zwycięstwa 27 1. Korytarze: 1) Piwnica - Klatka schodowa do szatni i sali nr 9 - 7,14 m2 2) Piwnica - hol przy szatni - 23,20 m2 3) Piwnica - klatka schodowa do sali gimnastycznej- powierzchnia lastriko - 8,00 m2 4) Parter - hol przy wejściu do budynku - 40 m2 5) Parter - korytarz przed świetlicą - 19,25 m2 6) Parter - korytarz główny - 73,20 m2 7) Parter - klatka schodowa - 18,36 m2 8) Piętro - korytarz główny - 73,22 m2 Wszystkie klatki schodowe wyłożone płytkami ceramicznymi 2. Sale lekcyjne: 1) Sala nr 10 - wykładzina obiektowa PCV - 34,65 m2 2) Sala nr 3 - wykładzina obiektowa PCV - 52,20 m2 3) Sala nr 4 - wykładzina obiektowa PCV- 52,20 m2 4) Sala nr 5 - wykładzina obiektowa PCV - 52,20 m2 5) Sala nr 8 - wykładzina obiektowa PCV- 50,00 m2 6) Sala nr 9 - płytki ceramiczne - 37,64 m2 7) Sala nr 14 - wykładzina obiektowa PCV - 53,10 m2 8) Sala nr 15 - wykładzina obiektowa PCV - 53,40 m2 9) Sala nr 16 - płytki ceramiczne - 52,20 m2 10) Sala nr 18 - płytki ceramiczne - 34,80 m2 11) Sala nr 19 - wykładzina obiektowa PCV - 50,50 m2 3. Świetlica - płytki ceramiczne - 68,04 m2 4. Biblioteka - płytki ceramiczne - 27,20 m2 5. Toalety: 1) Piwnica przy sali nr 6 - 3,22 m2 2) Chłopców na parterze - 16,24 m2 3) Dziewcząt na piętrze i nauczycielska - 16,80 m2 Wszystkie toalety wyłożone płytkami ceramicznymi. 6. Inne pomieszczenia: 1) Gabinet pedagoga - płytki ceramiczne - 17,11 m2 2) Gabinet logopedy - płytki ceramiczne - 16,82 m2 Budynek nr 2 ul. Pocztowa 24 1. Korytarz 2. Sale lekcyjne 1) Sala nr II/1 - 39,36 m2 2) Sala nr II/2 - 46,74 m2 3) Sala nr II/5 - 51,31 m2 3. Toalety - płytki ceramiczne - 22,42 m2 B. Wykaz czynności wykonywanych przy sprzątaniu: 1. Czynności wykonywane raz dziennie codziennie: 1) wycieranie na mokro powierzchni zmywalnych; 2) opróżnianie i wymiana worków foliowych w koszach na śmieci; 3) sanitariaty: - mycie umywalek, muszli klozetowych, pisuarów, - mycie podłóg na mokro, - mycie armatury. 2. Czynności wykonywane raz na tydzień: 1) wycieranie na mokro ławek, krzeseł, mebli itp. 3. Czynności wykonywane raz na dwa tygodnie: 1) czyszczenie włączników, gniazdek itp. 4. Czynności wykonywane raz w miesiącu: 1) mycie glazury w toaletach; 2) mycie drzwi; 3) czyszczenie kaloryferów; 4) mycie koszy na śmieci; 5) wycieranie miejsc trudnodostępnych. 5. Czynności wykonywane dwa razy w roku: 1) mycie okien od strony wewnętrznej i zewnętrznej; 2) konserwacja wykładzin obiektowych PCV wg zaleceń producenta - środki chemiczne do konserwacji wykładzin podłogowych dostarcza Zamawiający. 5.Wszelkie prace stanowiące przedmiot umowy powinny być wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów poszczególnych materiałów i urządzeń 6. Koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz worków na śmieci ponosi Wykonawca, natomiast koszt mydła i papieru toaletowego ponosi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909193005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstarnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach