Sąd Rejonowy w Limanowej ogłasza przetarg
- Adres: 34600 Limanowa, ul. Józefa Marka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 33 00 500 , fax. 18 33 00 502
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Limanowej
ul. Józefa Marka 19
34600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 18 33 00 500, fax. 18 33 00 502
REGON: 32278400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.limanowa.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej, zlokalizowanych w Limanowej przy ul. Józefa Marka 19 oraz budynku Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej przy ul. Fabrycznej 6, tj. sprzątanie i utrzymanie w należytej czystości: pokoi biurowych, sal rozpraw, korytarzy, hollu, klatek schodowych, wind, sanitariatów, pokoju gościnnego, archiwów, piwnic w budynku oraz terenu wokół budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kalkulacją kosztów, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie. 3. Próbki środków czystości - mydła w płynie (1 opakowanie o pojemności minimum 250 ml), papieru toaletowego (1 rolka), ręczników papierowych (1 opakowanie po minimum 100 arkuszy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa sprzątania budynku PLSP w Krakowie
Dodano: 2024-04-25 - (ZP.261.2.2024) Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie oraz na terenach przyległych do budynku
Dodano: 2024-04-02 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Nowym Targu
Dodano: 2024-03-06 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
Dodano: 2024-02-15 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach Muzeum Etnograficznego w Krakowie
Dodano: 2024-02-13 - Sprzątanie budynku Centrum Oświatowego w Koszycach
Dodano: 2024-02-09 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz wokół obiektów Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 90910000-9)
Dodano: 2024-02-02 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
Dodano: 2024-02-02 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
Dodano: 2024-01-26 - Świadczenie usług sprzątania dla Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Dodano: 2024-01-21