Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej

Sąd Rejonowy w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 00 500 , fax. 18 33 00 502
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Limanowej
    ul. Józefa Marka 19
    34600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 00 500, fax. 18 33 00 502
    REGON: 32278400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.limanowa.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej, zlokalizowanych w Limanowej przy ul. Józefa Marka 19 oraz budynku Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej przy ul. Fabrycznej 6, tj. sprzątanie i utrzymanie w należytej czystości: pokoi biurowych, sal rozpraw, korytarzy, hollu, klatek schodowych, wind, sanitariatów, pokoju gościnnego, archiwów, piwnic w budynku oraz terenu wokół budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kalkulacją kosztów, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie. 3. Próbki środków czystości - mydła w płynie (1 opakowanie o pojemności minimum 250 ml), papieru toaletowego (1 rolka), ręczników papierowych (1 opakowanie po minimum 100 arkuszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach