Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Gryfice

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Osada Zdrój 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3843321; 3842516
  • Data zamieszczenia: 2010-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
    Osada Zdrój 1 1
    72-300 Gryfice
    tel. 091 3843321; 3842516
    REGON: 81053912000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szeczecin.lasy.gov.pl/gryfice
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzajacy własnością Skarbu Pańastwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Gryfice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zestawienie pomieszczeń 0.1 klatka schodowa panele podłogowe / płytki ceramiczne 17.0m2 0.2 komunikacja płytki ceramiczne 30.8m2 0.3 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 15.0m2 0.4 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 31.9m2 0.5 świetlica panele podłogowe 39.5m2 0.6 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 10.3m2 0.7 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 14.8m2 0.8 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 14.1m2 0.9 zaplecze socjalne płytki ceramiczne 7.0m2 0.10 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 19.5m2 0.11 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 22.0m2 0.12 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 15.3m2 0.13 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 10.5m2 0.14 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 12.2m2 0.15 pomieszczenie biurowe wykładzina dywanowa 20.0m2 0.16 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 20.3m2 0.17 pomieszczenie biurowe panele podłogowe 12.4m2 0.18 komunikacja płytki ceramiczne 6.7m2 0.19 toaleta płytki ceramiczne 2.8m2 razem: 322.1m2 2. Zakres wykonywania czynności: a) codziennie: - -zamiatanie, mycie płytek podłogowych, schodów, paneli podłogowych - odkurzanie wykładzin i czyszczenie nowo powstałych zabrudzeń (plam) - opróżnienie koszy na śmieci i niszczarek, wymiana jednorazowych worków plastikowych oraz wynoszenie śmieci w wyznaczone miejsce - wycieranie mebli, szaf, biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków - wycieranie parapetów - usuwanie widocznych śladów dotyku na drzwiach, ścianach i szafach - oczyszczenie umywalek wewnątrz i z zewnątrz - czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi - przetarcie luster - kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, napełnienie pojemników z mydłem - opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych - wycieranie aparatów telefonicznych b) jeden raz w tygodniu: - wycieranie grzejników na mokro - wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach - wycieranie poręczy - odkurzanie tapicerki meblowej c) jeden raz w miesiącu: - wycieranie kontaktów i wyłączników światła - odkurzanie grzejników - gruntowne mycie wszystkich drzwi d) cztery razy w roku: - mycie okien łącznie z ramami i ościeżnicami - gruntowne doczyszczanie podłóg wraz z impregnacją - czyszczenie żaluzji pionowych i rolet - mycie lamp i kloszy e) Jeden raz w roku: - gruntowne czyszczenie dywanów - gruntowne czyszczenie tapicerki meblowej 3. Dodatkowe informacje: Pora sprzątania w godzinach od 14?? - 22?? - Powierzchnia żaluzji i rolet - - Całkowita powierzchnia okien do mycia - 122 m2 - Całkowita powierzchnia drzwi do mycia to 76 m? - Łączna ilość grzejników to 25 szt. - Łączna ilość zatrudnionych pracowników to 22 osób - Obicia krzeseł, foteli - tapicerowane tekstylne (standardowe) 4. Wykonawca do wykonania zamówienia powinien wykorzystać własny sprzęt (odkurzacz, wiadra, ścierki, mopy, szczotki, miotły itp.) 5. Zaopatrzenie w środki czystości: Wykonawca dostarczy środki czystości oraz środki zapachowe. 6. Ustalenia porządkowe: a) po zakończeniu pracy okna należy zamknąć, urządzenia elektryczne wyłączyć a krany zakręcić b) zabranie się wprowadzania do pomieszczeń osób obcych i członków rodziny c) zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do zamawiającego d) należy bezzwłocznie powiadomić zamawiającego o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz sytuacjach mogących spowodować pożar lub zalanie wodą itp. e) osoby sprzątające ponoszą odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia znajdujące się w budynku na okres swojej pracy f) wszystkie prace objęte zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż sprzątanie powinno odbywać się w taki sposób aby nie powodowało zniszczenia mebli, ościeżnic drzwi, obić bądź zabrudzeń ścian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach