Przetargi.pl
SPRZATANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA ORAZ PRZYLEGŁYCH BASENÓW ZEWNETRZNYCH PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU SWIETOKRZYSKIM W OKRESIE OD 1 LIPCA 2018R DO 31 MAJA 2019R

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 24 75 500 , fax. 41 24 75 501
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Świętokrzyska 11
    27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 24 75 500, fax. 41 24 75 501
    REGON: 33122800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZATANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA ORAZ PRZYLEGŁYCH BASENÓW ZEWNETRZNYCH PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU SWIETOKRZYSKIM W OKRESIE OD 1 LIPCA 2018R DO 31 MAJA 2019R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektu Pływalni Rawszczyzna oraz przyległych basenów zewnętrznych przy ul. Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 1 lipca 2018r do 31maja 2019r. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90910000-9 Usługi sprzątania. 3.Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: Wyszczególnienie i częstotliwości wykonywania kompleksowej obsługi w zakresie utrzymania czystości Pływalni Rawszczyzna i basenów zewnętrznych ( Załącznik Nr1 i Załącznik Nr 1A do SIWZ) 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ. 5. Zaleca się Wykonawcom dokonanie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w obiekcie w którym ma być realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu: 19.kwietnia w godzinach: 07.00 – 15.00 w obecności Kierownika Pływalni – Krzysztofa Przygody. 6. Zamawiający wymaga by do oferty, Wykonawca dołączył kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokument musi być ważny w trakcie obowiązywania umowy.7.Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawił imienną listę osób wykonujących usługę sprzątania, listę koordynatorów / wraz z numerami telefonów, którzy będą odpowiedzialni za podległy im personel. W Formularzu oferty należy podać wyłącznie liczbę osób realizujących zamówienie.(Załącznik Nr2 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2.Zobowiązanie podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, którymi Wykonawca będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach