Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
- Data zamieszczenia: 2018-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1
17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
REGON: 5065898200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. KRYNICZNEJ W BIELSKU PODLASKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Codzienne sprzątanie i utrzymanie targowiska miejskiego przy ul. Krynicznej w Bielsku Podlaskim. Sprzątaniem objęty jest teren targowiska oraz przyległe place i ulice w miejscach, na których odbywa się handel, oraz parking obok szaletu o łącznej szacunkowej powierzchni ok. 7800m2. Zakres czynności: a) w okresie zimowym odśnieżanie terenu targowiska, części przyległych placów i ulic w miejscach, na których odbywa się handel, w tym ul. A. Mickiewicza, stołów handlowych oraz przejść między nimi oraz parkingu znajdującego się obok szaletu i posypywanie piaskiem wszystkich tych miejsc w przypadku gołoledzi (w ciągu całego dnia handlowego), usuwanie śniegu z zadaszeń wiat handlowych, wywożenie śniegu z terenu targowiska, b) w okresie wiosennym, letnim i jesiennym zamiatanie placu targowiska oraz części przyległych placów i ulic w miejscach, na których odbywa się handel, w tym ul. A. Mickiewicza oraz terenu pod wiatami handlowymi, c) usuwanie z miejsc, na których odbywa się handel śmieci i wszelkich nieczystości, d) niedopuszczanie do rozprzestrzeniania się śmieci w czasie trwania handlu poza teren, na którym odbywa się handel (jeżeli śmieci pochodzące z działalności targowiska zostaną przeniesione przez wiatr poza teren handlu – należy je bezwzględnie usunąć), e) zebrane śmieci należy gromadzić w workach i wrzucać na bieżąco do kontenera na śmieci ustawionego na parkingu (zapewnienie kontenera – na koszt Wykonawcy), f) wywóz śmieci i nieczystości z kontenera oraz małych pojemników umieszczonych między wiatami handlowymi i w innych miejscach targowiska – na koszt Wykonawcy. 2) Obsługa szaletu znajdującego się na parkingu – codziennie w godzinach funkcjonowania targowiska. Pobieranie opłat od użytkowników szaletu (zgodnie z załączonym do SIWZ Zarządzeniem Burmistrza Miasta Bielsk Podlaski w sprawie ustalenia cen za korzystanie z szaletu miejskiego – Załącznik Nr 5 do SIWZ) i opłacanie z tego wszelkich należności z tytułu prowadzenia szaletu (woda, ścieki, energia elektryczna). Odpowiadanie za należyty stan sanitarny szaletu: a) mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych, b) mycie i dezynfekcja glazury i terakoty, c) opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych, d) mycie luster, e) uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych, f) mycie okien. 2. Wszelkie narzędzia i materiały potrzebne do sprzątania terenu targowiska i utrzymania w należytym stanie sanitarnym szaletu, tj. środki czystości, miotły, szpadle, łopaty, taczki i inny sprzęt zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy z firmą specjalizującą się w wywozie nieczystości (na żądanie Zamawiającego okazywanie potwierdzeń wywozu nieczystości). 4. Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego jest Pani Ala Dębowska tel. 857318154, a Wykonawca wyznaczy koordynatora do bieżącego kontaktu z Zamawiającym wpisując dane personalne i numer telefonu do umowy. 5. Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych. 6. Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na terenie targowiska wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 7. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących wykonania przedmiotowej usługi wymienionej w rozdz. III ust.1 SIWZ wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.917 ze zm.). Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi w terminie 5 dni wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę w zakresie świadczenia przedmiotowej usługi. Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę, wskazanych w wykazie osób w terminie 5 dni od dnia wezwania, w szczególności przedstawiając oświadczenie tych osób, że pozostają w zatrudnieniu. Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej usługi (art.29 ust. 3a ustawy PZP). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy PZP), UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 3 do SIWZ. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie dróg zarządzanych przez PZDW w Białymstoku w 2024 roku z podziałem na:PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zad 2. RDW w Łomży, Zad 6. RDW w Suwałkach II
Dodano: 2024-02-23 - Usługa ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach Miasta i Gminy Łapy w roku 2024
Dodano: 2023-12-04 - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2023-03-06 - Sprzątanie i utrzymanie targowiska miejskiego przy ul. Krynicznej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2023-01-03 - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2021-03-29 - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy.
Dodano: 2021-02-23 - „Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w okresie 01.01.2021r. – 31.12.2021r.”
Dodano: 2021-01-25 - Świadczenie usług i prac z zakresu ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach miasta i gminy Łapy w roku 2021 tj. od 01.01.2021 do dnia 31.12.2021 r
Dodano: 2021-01-11 - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy.
Dodano: 2020-12-22 - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2020-12-15