Przetargi.pl
Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie głównej Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Szwoleżerów 5 (usługa ciągła) oraz siedzib ADK 1,2,3,5,6 (usługa w ramach zastępstw w okresie absencji sprzątaczy) wraz z jednokrotnym myciem okien na w/w obiektach

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3366126 , fax. 22 3366192
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
    ul. Szwoleżerów 5
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3366126, fax. 22 3366192
    REGON: 012547634

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie głównej Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Szwoleżerów 5 (usługa ciągła) oraz siedzib ADK 1,2,3,5,6 (usługa w ramach zastępstw w okresie absencji sprzątaczy) wraz z jednokrotnym myciem okien na w/w obiektach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zamiatanie odkurzanie (za pomocą odkurzacza), mycie i doczyszczanie podłóg, wykładzin, listew ściennych i cokołów przy pomocy odpowiednich środków i odpowiedniego sprzętu; opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanych przez Zamawiającego kontenerów zgodnie z zasadami segregacji; opróżnianie niszczarek ze ścinek papieru, wymiana worków i wynoszenie do wyznaczonego kontenera, wymiana worków na śmieci; przecieranie na wilgotno oraz konserwacja zewnętrznych powierzchni mebli; odkurzanie (za pomocą odkurzacza) i przecieranie na wilgotno mebli tapicerowanych, siedzisk i stelaży; przecieranie na wilgotno oraz konserwacja nie zajętych dokumentami powierzchni biurek, stołów, szafek; wycieranie na sucho sprzętu biurowego i innego drobnego wyposażenia pomieszczeń(lampy biurkowe, monitor i komputery, aparaty telefoniczne, taksy, kopiarki, skanery, niszczarki, wentylatory, itp.); mycie na mokro podłóg zmywalnych; przecieranie na wilgotno parapetów; sprzątanie pomieszczeń socjalnych/aneksów kuchennych; mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, zlewozmywaki , baterie; opróżnianie i mycie popielniczek; przecieranie na wilgotno i odtłuszczanie klamek drzwi; uzupełnianie papieru toaletowego , mydła, ręczników papierowych i kostek wc w wyznaczonych do tego dozowników; utrzymanie w stałej czystości podajników, dozowników, suszarek do szczotek klozetowych; mycie l dezynfekcja toalet I pisuarów; mycie i dezynfekcja zlewozmywaków umywalek; mycie armatury, luster; dokładne odkażanie/dezynfekcja klamek w drzwiach mycie i konserwacja drzwi wewnętrznych i zewnętrznych; mycie parapetów l kaloryferów; mycie lamp i opraw, lastrów i żyrandoli; wycieranie obrazów(ram), tablic informacyjnych j korkowych wraz z obramowaniem; usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych; usuwanie kurzu z kwiatów; czyszczenie sprzętu biurowego i innego drobnego wyposażenia pomieszczeń – min. lampy burkowe, monitor i komputery, aparaty telefoniczne, faksy, kopiarki, skanery, niszczarki, wentylatory Itp. (specjalistyczną pianką do czyszczenia obudów i powierzchni laminowanych, pianką do czyszczenia matryc LCD/TFT antystatyczną bakteriobójczą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 1.800,00 zł. słownie złotych: jeden tysiąc osiemset i 00/100 podając nr postępowania „TZ-184/U/18” oraz przedmiot zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach