Przetargi.pl
Sprzątanie budynków oraz terenu siedziby Nadleśnictwa Szubin

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Szubin Wieś 52
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 052 3910337
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    ul. Szubin Wieś 52 52
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910310, 3910324, fax. 052 3910337
    REGON: 09055076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynków oraz terenu siedziby Nadleśnictwa Szubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania obiektów funkcyjnych w siedzibie Nadleśnictwa Szubin tj. budynków biurowych - 3szt wraz z pokojami gościnnymi o łącznej powierzchni użytkowej 1069,91m2 oraz przyległego terenu a także utrzymania zieleni i wykonywanie innych prac porządkowych. 2) Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określona jest w Regulaminie świadczenia usług - stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy (zał. nr 3 do siwz) 3) Miejsce wykonywania usługi: Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, Powiat Nakło, Województwo Kujawsko-Pomorskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) W przypadku nie złożenia przez Wykonawców któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożenia dokumentów zawierających błędy, Zamawiający, zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy wzywa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SIWZ), b) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykonawca musi dostarczyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert], - oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy [na formularzu ofertowym]; - aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; c) w celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi dostarczyć: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunek uznaje się za spełniony po wykazaniu i udokumentowaniu wykonania w ww. okresie co najmniej jednej usługi związanej ze sprzątaniem budynków , wykonywanej przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika 2 do SIWZ 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach