Przetargi.pl
Sprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I z dojściem do i wokół budynków

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 32 4221247
  • Data zamieszczenia: 2015-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 32 4221247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I z dojściem do i wokół budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest sprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I z dojściami do i wokół budynków. Wykaz i adresy budynków (ilość kondygnacji, klatek schodowych, powierzchni w metrach kwadratowych, piwnic ) stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. W przedmiotowym wykazie budynków do sprzątania przy pozycji nr 101 - ul. Raciborska 232a nie podano metrażu klatki schodowej, gdyż budynek ten nie posiada wewnętrznych klatek schodowych, a każde mieszkanie ma odrębne samodzielne wejście - budynek ten został ujęty w wykazie z uwagi na konieczność sprzątania powierzchni zewnętrznych oraz zadań wykonywanych w okresie zimowym. 1) Obowiązki Wykonawcy: a) sprzątanie powierzchni wewnętrznych: - klatek schodowych: zamiatanie 2 x w tygodniu, mycie 1 x w tygodniu, - ciągów komunikacyjnych: zamiatanie 2 x w tygodniu, mycie 1 x w tygodniu, - piwnic: zamiatanie wg potrzeb, - mycie drzwi wewnętrznych i drzwi do pomieszczeń wspólnych: 1 x w miesiącu, - mycie okien: 3 x w roku (mycie okien nie wymaga stosowania metod alpinistycznych), - mycie parapetów, balustrad schodowych, skrzynek pocztowych: wg potrzeb, - mycie lamperii: 1 raz na kwartał, - mycie kloszy i lamp: wg potrzeb, b) sprzątanie powierzchni zewnętrznych: - chodników wraz z dojściami do budynków (zamiatanie, zbieranie śmieciowych papierków, puszek i innych): 5 x w tygodniu, - sprzątanie boksów śmieciowych : 1 x w tygodniu, - usuwanie trawy i chwastów z chodników, dojść do budynków: wg potrzeb, c) w okresie zimowym: - odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, chodników wraz z dojściami do budynków, dojść do śmietników: każdorazowo po opadach śniegu ( również w dni wolne od pracy), - posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi: wg potrzeb (również w dni wolne od pracy).Wykonawca będzie mógł wykorzystać pojemniki na piasek usytuowane przy niektórych budynkach, - usuwanie oblodzeń: każdorazowo po opadach śniegu (również w dni wolne od pracy), d) przekazywanie zauważonych usterek technicznych administracji, e) zaopatrzenie się w sprzęt i środki czystości potrzebne do wykonania zadania - Wykonawca sam zaopatruje się w sprzęt i środki potrzebne do wykonania zamówienia, a wykorzystywane przez niego środki czystości muszą posiadać odpowiednie atesty higieniczne; f) wykonywanie usługi sprzątania od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z zastrzeżeniem obowiązków określonych w punkcie 1 c), które maja być wykonywane również w soboty, niedziele i święta w godzinach od 6.00. do 22.00; g) przekazanie Zamawiającemu w okresie 3 dni od zawarcia umowy harmonogramu wykonywania usług sprzątania na każdym budynku, h) posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł w czasie trwania umowy. 2) Zamawiający: a) wskaże punkty poboru wody wraz z ich odczytami na podstawie protokołu, b) obciąży Wykonawcę za zużytą wodę (cena wody wraz z kanalizacją) z przekazanych punktów poboru wody, c) nie przewiduje nieodpłatnego ani odpłatnego udostępnienia pomieszczeń do magazynowania sprzętu sprzątającego, jak również gromadzenia piasku i soli, d) przewiduje możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia poprzez rezygnację z usługi sprzątania poszczególnego budynku w przypadku zmiany właściciela/zarządcy budynku, przekazania budynku innemu podmiotowi oraz w przypadku prowadzenia prac remontowych obiektu (na czas tego remontu), wysiedlenia mieszkańców. e) zastrzega sobie możliwość wprowadzenia obowiązku pisemnego potwierdzenia wykonania usługi przez lokatora lub administratora w przypadku skarg zgłaszanych przez lokatorów dotyczących jakości sprzątania. 3) Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się raz na miesiąc, po zakończeniu danego miesiąca na podstawie faktur. Na fakturach tych każdy budynek musi stanowić odrębną pozycję.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach