Przetargi.pl
Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego następującej inwestycji: - Termomodernizacja budynku LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie: - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, węzła cieplnego „C” - docieplenie budynku szkoły według zakresu audytu (wariant 4).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego następującej inwestycji: - Termomodernizacja budynku LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie: - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, węzła cieplnego „C” - docieplenie budynku szkoły według zakresu audytu (wariant 4).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego następującej inwestycji: Termomodernizacja budynku LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie : - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, węzła cieplnego „C - Docieplenie budynku szkoły według zakresu audytu (wariant nr 4) Kompleks szkolny usytuowany jest przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie. Budynek wzniesiono w systemie budownictwa oświatowego BSO. Budynek częściowo podpiwniczony o zróżnicowanej wysokości. Zakres pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego Niniejsze Zadanie obejmuje nadzór nad Inwestycją budowlaną zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, na który składa się wykonawstwo w następujących branżach: - konstrukcyjno-budowlana, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ZADANIA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO (ZESPOŁU NADZORU INWESTORSKIEGO) W CZASIE REALIZACJI INWESTYCJI: Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z ustawą z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2016 poz. 290 j. t. ze zm.). Inspektor Nadzoru reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami (w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. Do kierowania zespołem Nadzoru Inwestorskiego należy powołać Inspektora Nadzoru koordynatora, który wypełnia swoje obowiązki wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski na piśmie. W trakcie wykonywania robót branżowych powinien być zapewniony Inspektor odpowiedzialny za nadzór danej branży. Godziny pracy Inspektora Nadzoru muszą być dostosowane do czasu pracy wykonawców robót. W przypadku, jeżeli podstawowy skład Zespołu Nadzoru nie jest wystarczający dla kompleksowej realizacji usługi, Wykonawca powinien przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Obowiązki Zespołu Nadzoru Inwestorskiego (Inspektora Nadzoru) zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy. Opis robót objętych nadzorem inwestorskim: 1. Planowana wymiana instalacji centralnego ogrzewania Budynki A, B i C są zasilane z miejskiej sieci cieplnej poprzez indywidualne węzły ciepłownicze usytuowane w piwnicy budynków. Projektuje się ogrzewanie wodne, pompowe z rozdziałem dolnym, systemu zamkniętego z miejscowymi odpowietrznikami. Przewody poziome będą prowadzone głównie po starych trasach, ze spadkiem w kierunku węzłów cieplnych umożliwiając odwodnienie instalacji. Piony prowadzić po starych trasach, „po wierzchu” i w szachtach murowanych, przy użyciu oryginalnych zamocowań przesuwnych i punktów stałych. Instalację wykonać z rur i kształtek z polipropylenu stabilizowanego z wkładką aluminiową klasy PN20. Przewody poziome w piwnicy prowadzić w izolacji z pianki PE. Jako elementy grzejne zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe oraz grzejniki konwektorowe (na sali gimnastycznej i forum). Regulacji przepływu czynnika grzejnego dokonano przy pomocy: ręcznych zaworów równoważących na gałęziach przy rozdzielaczu oraz pod pionami, automatycznych zaworów termostatycznych przy grzejnikach 2. Planowana wymiana instalacji centralnej ciepłej wody Piony wody ciepłej prowadzone będą w większości w miejscach pionów istniejących, jako wkute bądź w obudowie z płyty G-K lub w istniejących szachtach. Instalację projektuje się z rur polipropylenowych stabilizowanych PP PN20, o połączeniach zgrzewanych. Maksymalna dopuszczalna temperatura pracy ciągłej instalacji wynosi 90°C. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej odbywa się w istniejących węzłach cieplnych. Temperatura robocza wody ciepłej nie może być niższa niż 55°C, oraz wyższa niż 60°C. Dla prawidłowego działania instalacji c.c.w. przewidziano regulację instalacji za pomocą termostatycznych zaworów regulacyjnych, z funkcją równoważenia hydraulicznego (z nastawą wstępną) oraz z funkcją automatycznego wspomagania procesu dezynfekcji termicznej. Przewiduje się możliwość okresowej dezynfekcji termicznej przy temperaturze wody 70ºC (nastawa STB 70ºC), celem zwalczania bakterii Legionella. Dezynfekcję należy przeprowadzać w godzinach nocnych np. między godzinami 2 a 4, uprzednio, każdorazowo informując o tym użytkowników. Częstotliwość przeprowadzania dezynfekcji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 29.03.2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, Dz.U. z dn.06.04.2007r. nr 61 poz. 417. 3. Planowana modernizacja węzła cieplnego w budynku C Modernizowany węzeł cieplny zlokalizowany jest w wydzielonym pomieszczeniu, w piwnicy budynku C. Zaprojektowano węzeł cieplny, który będzie pracować w układzie równoległym. Węzeł wymiennikowy na c.o. i c.w.u. z zestawami pompowymi z płynną regulacją obrotów z automatyczną regulacją stałowartościową temperatury c.w. i nadążną temperatury zasilania c.o. Węzeł podłączeniowy: 2xDn50 z odmulaczem typu IOW z wkładem magnetycznym i filtrami siatkowymi. Na makiecie zamontowane zostaną: regulator różnicy ciśnienia z ogranicznikiem przepływu oraz licznik ciepła (dostarcza i montuje Veolia Energia Warszawa S.A.). Dopust wody do napełniania instalacji c.o. z powrotu z sieci cieplnej, opomiarowany. Węzeł centralnego ogrzewania: dla potrzeb wewnętrznej instalacji c.o. dobrano wymiennik płytowy lutowany oraz pompy elektroniczne – 2 szt. (pracujące naprzemiennie). Jako zabezpieczenie instalacji c.o. dobrano naczynie wzbiorcze, zawór bezpieczeństwa (1 szt.) oraz urządzenia czyszczące: filtr siatkowy z wkładem magnetycznym. Węzeł przygotowania ciepłej wody: projektuje się w połączeniu równoległym z węzłem c.o. wymiennik płytowy lutowany, pompą cyrkulacyjną - 1 szt. Jako zabezpieczenie instalacji c.w.u. dobrano zawór bezpieczeństwa (1 szt.), urządzenia czyszczące: filtry na instalacji z.w. i cyrkulacji. 4. Zakres robót budowlanych: a) wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku A b) wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku A c) wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku B d) wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku B e) wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku C f) wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku C g) modernizacja węzła cieplnego w budynku C 5. Zakres robót budowlanych docieplenia budynku szkoły według zakresu audytu (wariant nr 4): a) Podmurowanie części otworów okiennych b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana witryny okiennej c) Wymiana podokienników i obróbek ścianek attykowych d) Zabezpieczenie rysy konstrukcyjnej prętami zbrojeniowymi e) Ocieplenie elewacji f) Usunięcie istniejących oraz wykonanie nowych okładzin z płytek klinkierowych na styropianie g) Wykonanie na ścianach piwnicznych izolacji przeciwwodnych oraz izolacji termicznej z płyt styropianowych h) Wykonanie nowej opaski budynku i) Docieplenie stropodachu j) Wymiana pokrycia dachowego nad całym budynkiem Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty budowlane należy prowadzić w oparciu o w/w dokumentację i zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji przetargowej. Czynności nadzoru inwestorskiego nie noszą znamion umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), wobec powyższego Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę do czynności określonych w art. 29 § 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają również : • wzór umowy stanowiący- załącznik nr 5 do SIWZ • dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2.000,00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach