Przetargi.pl
Sprawowanie w imieniu i n rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową przedszkola wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Tanecznej w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie w imieniu i n rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową przedszkola wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Tanecznej w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową przedszkola wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Tanecznej w Warszawie. Nadzór inwestorski nad budową żłobka wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Kazury w Warszawie obejmuje czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2018.1202) w niżej wymienionych specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, 5) inżynieryjnej drogowej. Szczegółowy zakres rzeczowy objęty nadzorem inwestorskim opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do niniejszego postępowania. Inwestycja jest realizowana na podstawie umowy nr USN-XII/WIR/C/USN/VI/ P1/27/44/LW/2018-2019 z dnia 11.04.2018 r. na zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola, zawartej z firmą „SYNTAX” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (kod 05-077) przy ul. Jeździeckiej 20. 1. Informacje ogólne 1.1. Lokalizacja terenu inwestycji. Inwestycja prowadzona będzie w Dzielnicy Ursynów na terenie położonym przy ul. Tanecznej/ Samsonowskiej, działka nr ewid. 27/1, 23/52, 23/1- część, 49 – część z obrębu 1-08-31 w Warszawie. Wszystkie działki stanowią własność m.st. Warszawy. 1.2. Istniejące uwarunkowania. Zamawiający informuje, że dla zrealizowania inwestycji posiada Decyzję Nr 201/D/18 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 10.09.2018 r. o pozwoleniu na budowę. 2. Parametry określające wielkość obiektu Budynek przedszkola:  powierzchnia zabudowy – 996,0 m²  powierzchnia całkowita – 2 339,0 m²  powierzchnia użytkowa – 1 970,0 m²  kubatura – 8 897,3 m³  liczba kondygnacji nadziemnych – 2  liczba kondygnacji podziemnych – 1 (częściowe podpiwniczenie) 3. Opis projektowanego zagospodarowania terenu 3.1. Budynek przedszkola: Od strony zachodniej, w centralnej części działki nr ewid. 27/1 planowana jest lokalizacja budynku przedszkola. Budynek przedszkola będzie dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczonym. Projektuje się dachy płaskie. Maksymalna wysokość budynku wynosić będzie 9,15m. Od strony ul. Samsonowskiej budynek ustawiony będzie bezpośrednio w nieprzekraczalnej linii zabudowy. Od strony północnej budynek usytuowano 3,05m od granicy działki ścianą klatki schodowej nie posiadająca okien. Budynek będzie posiadał trzy wejścia. Wejście główne zlokalizowane będzie w centralnej części budynku od strony ul. Tanecznej (strona zachodnia). Od strony północnej zlokalizowane będzie wejście do klatki schodowej, z bliskim dostępem do zaplecza pomieszczeń kuchni poprzez korytarz wewnętrzny. Klatka schodowa prowadzi do piwnicy budynku, w których zlokalizowano magazyny kuchni i pomieszczenia techniczne . Trzecie wejście będzie zlokalizowane od strony południowej od strony ul. Samsonowskiej. To wejście będzie jednak wykorzystywane tylko jako bezpośredni dostęp do ogrodu. Do budynku zapewniono dostęp dla osób niepełnosprawnych poprzez pochylnie zewnętrzną przy wejściu głównym o nachyleniu 10%-osłonięta nawisem piętra, zapewniono także dostęp od strony wejścia bocznego prowadzącego na ogród, od spocznika będzie zaprojektowany chodnik wzdłuż grodzenia z 3% spadkiem w kierunku terenu zielonego. 3.2. Ogród i teren zabaw dla dzieci Część terenu przeznaczoną dla zabaw i na przebywanie dzieci, połączoną z osobnym wyjściem na plac zabaw należy ogrodzić. Należy wykonać nowe nawierzchnie dojść do projektowanego budynku. Główne ciągi piesze powinny być wykonane z kostki betonowej lub innego trwałego materiału. W strefie dla dzieci przewiduje się urządzenia zabawowe według opracowania projektu budowlanego placu zabaw. Wszystkie instalowane urządzenia muszą być trwale i bezpiecznie zakotwione zgodnie z instrukcją montażu tych urządzeń. Dodatkowo na placu zabaw należy umieścić ławki i kosz na śmieci. Układ urządzeń musi uwzględniać strefy bezpieczeństwa. Urządzenia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty. 3.3. Obsługa komunikacyjna Obsługa komunikacyjna poprzez istniejący zjazdy: z ul. Tanecznej oraz do strony ul. Samsonowskiej jako wjazd serwisowy. Dla planowanej inwestycji zgodnie z wskaźnikiem 4MP/100dzieci przyjęto 7 miejsc postojowych, wydzielonych w obrębie linii rozgraniczających terenu od strony ul. Tanecznej. Miejsca będą obsługiwane bezpośrednio z istniejącej zatoki dojazdowej utwardzonej kostką betonową. Zgodnie z wymaganiami MPZP przewidziano miejsca postojowe dla rowerów wg. wskaźnika 5 miejsc dla rowerów/100dzieci – łącznie przewidziano 9 miejsc dla rowerów. Miejsce na rowery zlokalizowane będzie również od strony ul. Tanecznej w południowo-zachodnim narożniku ciągu pieszego. 3.4. Infrastruktura techniczna. • zaopatrzenie w energię elektryczną – z nowego przyłącza elektroenergetycznego – zgodnie z warunkami przyłączenia, szczegóły wg opisu instalacji wg. opisu instalacji elektrycznych, • zaopatrzenie w wodę z nowoprojektowanego przyłącza wody z istniejącej sieci wodociągowej wP100 w ulicy Samsonowskiej. Istniejące przyłącze wody wD50 do likwidacji, • ścieki sanitarne odprowadzane będą poprzez dwa istniejące przyłącza kanalizacji sanitarnej do istniejącego kanału sanitarnego kD200 w ulicy Tanecznej. Ścieki technologiczne z kuchni będą odprowadzane do sieci kanalizacyjnej przez separator tłuszczu o wydajności 2l/s, • ścieki deszczowe z działki odprowadzane bedą poprzez dwa istniejące przyłącza kanalizacji deszczowej do istniejącego kanału deszczowego kD w ulicy Tanecznej oraz poprzez jedno nowoprojektowane przyłącze do istniejącego kanału deszczowego w ulicy Samsonowskiej, • ścieki deszczowe z dachu (cztery z ośmiu rur spustowych) będą odprowadzane do zbiornika • retencyjnego o poj. 10m3 i dopiero później przez studzienkę z regulatorem przepływu do istniejącego kanału deszczowego w ulicy Samsonowskiej. • ścieki deszczowe z miejsc postojowych będą odprowadzane do sieci kanalizacyjnej przez separator koalescencyjny o wydajności 6l/s. • budynek chroniony jest poprzez istniejące dwa hydranty zewnętrzne w ulicy Tanecznej o wydajności po 10 l/s każdy. • zaopatrzenie w gaz - z projektowanego przyłącza gazowego od strony ul. Tanecznej, • Istniejące przyłącze gazu do rozbiórki, • gromadzenie odpadów stałych – w zamkniętym wydzielonym pomieszczeniu w budynku z pojemnikami do gromadzenia odpadów, z bezpośrednim dostępem z podjazdu od strony placu utwardzonego od strony północnej-wjazd od ul. Tanecznej. 3.5. Zieleń Planuje się zachowanie części istniejących drzew. Drzewa i krzewy będące w kolizji z projektowanym zagospodarowaniem terenu (lokalizacją budynku, ciągami pieszymi i miejscami postojowymi od strony ul. Tanecznej i Samsonowskiej) zostaną wycięte. Po zakończeniu budowy należy wykonać nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej wg projektu zieleni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz  dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ  wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. d) i e) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. d) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach