Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 36-200 Brzozów, ul. Ks. J. Bielawskiego 18
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4309587 , fax. 013 4309587
- Data zamieszczenia: 2013-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza
ul. Ks. J. Bielawskiego 18 18
36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
tel. 013 4309587, fax. 013 4309587
REGON: 00030447300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRAWOWANIE OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM INFOMEDICA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie opieki serwisowej nad następującymi posiadanymi modułami programu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.: 1. System Finansowo-Księgowy - 6 szt. 2. System Rachunek Kosztów - 1 szt. 3. System Rejestr Sprzedaży - 2 szt. 4. System Kadry - 3 szt. 5. System Płace - 4 szt. 6. System Środki Trwałe - 1 szt. 7. System Gospodarka Magazynowo-Materiałowa - 6 szt. 8. System Wycena Procedur Medycznych - 1 szt. 9. System Kasa - 1 szt. 10. System ADT Ruch Chorych - Kontrakt z BŚ - 39 szt. 11. System Ruch Chorych -51 szt. 12. System Apteka Szpitalna-Kontrakt z BŚ - 5 szt. 13. System Apteczka Oddziałowa - Kontrakt z BŚ - 12 szt. 14. System Zlecenia - 14 szt. 15. System Laboratorium - 18 szt. 16. System Punkt Pobrań - open 17. System Obsługa Zamówień i Przetargów - 1 szt. 18. System Patomorfologia - 2 szt. 19. System MiniInfoMedica - 10 szt. 20. System InfoMedica PRO - 35 szt. ( Przychodnia PRO (Gabinet Lekarski - 20 szt., Recepcja - 4 szt., Statystyka - 1 szt.), Przychodnia PRO (Recepcja - 1 szt.), Przychodnia PRO (Pracownia - 9 szt.) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia interwencji serwisowej w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od zgłoszenia. Łączna liczba szacowanych godzin interwencji serwisowych wynosi 120 godzin, a w tym: a) interwencja serwisowa realizowana w siedzibie Zamawiającego: 90 godzin, b) interwencja serwisowa realizowana w siedzibie Wykonawcy (zdalnie - za pomocą łączy internetowych: 30godzin.) Wykaz czynności objętych opieką serwisową realizowanych podczas interwencji serwisowych na wezwanie Zamawiającego: 1) Realizacja wszystkich zleceń dotyczących czynności serwisowo-naprawczych oprogramowania produkcji firmy Asseco Poland S.A. będących w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności rozumie się przez to przywracanie możliwości sprawnego działania oprogramowania w sytuacji wystąpienia błędów w działaniu oprogramowania poprzez interwencje serwisowe zdalne lub realizowane w siedzibie Zamawiającego, 2) Instalowanie nowych wersji oprogramowania objętego umową i będących kontynuacją technologiczną posiadanych wersji lub nowo zakupionego oprogramowania, 3) Konfiguracja oprogramowania operacyjnego jednostek komputerowych i drukarek będących w dyspozycji Zamawiającego w zakresie ich dostosowania do potrzeb oprogramowania produkcji firmy Asseco Poland S.A., 4) Udzielanie konsultacji mających na celu przygotowanie na zlecenie Zamawiającego raportów, prognoz i analiz dotyczących eksploatowanego sprzętu komputerowego, na którym użytkowane jest oprogramowanie objęte umową, 5) Udzielanie konsultacji w zakresie kolejności rozbudowy systemu Infomedica, w celu osiągnięcia efektu synergii z jednoczesnym uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań Zamawiającego, 6) Przenoszenie danych w przypadku zmiany platformy systemowej lub bazodanowej. 7) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest również do udzielania konsultacji telefonicznych (do 30 minut czasu pracy Konsultanta nad danym zagadnieniem) oraz do udzielania odpowiedzi na pytania zadane e-mailem a dotyczące pracy i ewentualnych błędów w pracy serwisowanego oprogramowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup subskrypcji/wsparcia/gwarancji producentów urządzeń i oprogramowania - Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
Dodano: 2016-03-07 - Zakup usług dostępu do pomocy technicznej producenta oraz uaktualnienia oprogramowania dla systemu backupu
Dodano: 2016-02-19 - Zakup usług subskrypcji/wsparcia/gwarancji producentów urządzeń i oprogramowania - Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
Dodano: 2016-02-09 - Zakup subskrypcji/wsparcia/gwarancji producentów urządzeń i oprogramowania - Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
Dodano: 2016-01-21 - Zakup usług subskrypcji/wsparcia/gwarancji producentów urządzeń i oprogramowania - Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie z podziałem na części: Usługa nr 1: Przedłużenie subskrybcji ESET Secure Enterprise - AV level, Usługa nr 2: Przedłużenie subskrypcji: GA Znaki, GA sygnalizacja, GA Przepustowość, Usługa nr 3: Przedłużenie umowy utrzymaniowej dla oprogramowania PTV, Usługa nr 4: Gwarancje producentów dla urządzeń serwerowych Hewlett-Packard
Dodano: 2016-01-18 - ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH I NADZORU AUTORSKIEGO NAD SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI DOSTARCZANYMI W RAMACH PROJEKTU PODKARPACKI SYSTEM INFORMACJI MEDYCZNEJ PSIM ORAZ DOSTAWA LICENCJI
Dodano: 2015-12-22 - Usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem Infomedica
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego przełącznika (switcha) wraz z modułem światłowodowym do budynku Zakładu Nauk o Człowieku wraz z rozbudową posiadanej infrastruktury sieciowej
Dodano: 2015-10-20 - Rozbudowa Szpitalnego Systemu Informatycznego Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. o funkcjonalność jego integracji z Regionalnym Centrum Informacji Medycznej. Znak sprawy SZP/380/25/2014.
Dodano: 2014-08-11 - Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2014 - patrolowanie 3,5 km odcinka pasa drogowego wschodniej obwodnicy m. Brzozowa (42 szt. budynków i budowli).
Dodano: 2014-06-20