Przetargi.pl
SPRAWOWANIE OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM INFOMEDICA

Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Ks. J. Bielawskiego 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4309587 , fax. 013 4309587
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza
    ul. Ks. J. Bielawskiego 18 18
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4309587, fax. 013 4309587
    REGON: 00030447300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM INFOMEDICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie opieki serwisowej nad następującymi posiadanymi modułami programu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.: 1. System Finansowo-Księgowy - 6 szt. 2. System Rachunek Kosztów - 1 szt. 3. System Rejestr Sprzedaży - 2 szt. 4. System Kadry - 3 szt. 5. System Płace - 4 szt. 6. System Środki Trwałe - 1 szt. 7. System Gospodarka Magazynowo-Materiałowa - 6 szt. 8. System Wycena Procedur Medycznych - 1 szt. 9. System Kasa - 1 szt. 10. System ADT Ruch Chorych - Kontrakt z BŚ - 39 szt. 11. System Ruch Chorych -51 szt. 12. System Apteka Szpitalna-Kontrakt z BŚ - 5 szt. 13. System Apteczka Oddziałowa - Kontrakt z BŚ - 12 szt. 14. System Zlecenia - 14 szt. 15. System Laboratorium - 18 szt. 16. System Punkt Pobrań - open 17. System Obsługa Zamówień i Przetargów - 1 szt. 18. System Patomorfologia - 2 szt. 19. System MiniInfoMedica - 10 szt. 20. System InfoMedica PRO - 35 szt. ( Przychodnia PRO (Gabinet Lekarski - 20 szt., Recepcja - 4 szt., Statystyka - 1 szt.), Przychodnia PRO (Recepcja - 1 szt.), Przychodnia PRO (Pracownia - 9 szt.) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia interwencji serwisowej w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od zgłoszenia. Łączna liczba szacowanych godzin interwencji serwisowych wynosi 120 godzin, a w tym: a) interwencja serwisowa realizowana w siedzibie Zamawiającego: 90 godzin, b) interwencja serwisowa realizowana w siedzibie Wykonawcy (zdalnie - za pomocą łączy internetowych: 30godzin.) Wykaz czynności objętych opieką serwisową realizowanych podczas interwencji serwisowych na wezwanie Zamawiającego: 1) Realizacja wszystkich zleceń dotyczących czynności serwisowo-naprawczych oprogramowania produkcji firmy Asseco Poland S.A. będących w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności rozumie się przez to przywracanie możliwości sprawnego działania oprogramowania w sytuacji wystąpienia błędów w działaniu oprogramowania poprzez interwencje serwisowe zdalne lub realizowane w siedzibie Zamawiającego, 2) Instalowanie nowych wersji oprogramowania objętego umową i będących kontynuacją technologiczną posiadanych wersji lub nowo zakupionego oprogramowania, 3) Konfiguracja oprogramowania operacyjnego jednostek komputerowych i drukarek będących w dyspozycji Zamawiającego w zakresie ich dostosowania do potrzeb oprogramowania produkcji firmy Asseco Poland S.A., 4) Udzielanie konsultacji mających na celu przygotowanie na zlecenie Zamawiającego raportów, prognoz i analiz dotyczących eksploatowanego sprzętu komputerowego, na którym użytkowane jest oprogramowanie objęte umową, 5) Udzielanie konsultacji w zakresie kolejności rozbudowy systemu Infomedica, w celu osiągnięcia efektu synergii z jednoczesnym uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań Zamawiającego, 6) Przenoszenie danych w przypadku zmiany platformy systemowej lub bazodanowej. 7) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest również do udzielania konsultacji telefonicznych (do 30 minut czasu pracy Konsultanta nad danym zagadnieniem) oraz do udzielania odpowiedzi na pytania zadane e-mailem a dotyczące pracy i ewentualnych błędów w pracy serwisowanego oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach