Przetargi.pl
Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi, pochodzącymi z terenu Gminy Wieruszów

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 250855392
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi, pochodzącymi z terenu Gminy Wieruszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wyłapywaniu oraz opiece nad bezdomnymi zwierzętami domowymi pochodzącymi z terenu Gminy Wieruszów. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) przyjęcie oraz przetransportowanie na swój koszt wszystkich wyłapanych zwierząt domowych z terenu Gminy Wieruszów do dnia 31.12.2018 r., aktualnie znajdujących się w Schronisku dla zwierząt PSIA OSTOJA w celu dalszego sprawowania nad nimi opieki – ok. 61 sztuk (stan na 30.11.2018 r.), 2) zabezpieczenie miejsc do przetrzymania bezdomnych zwierząt, 3) zapewnienie wyżywienia i opieki nad bezdomnymi zwierzętami, pochodzącymi z terenu Gminy Wieruszów, 4) prowadzenie ewidencji zwierząt i przekazywanie jej na bieżąco Zamawiającemu – w rozliczeniu miesięcznym, 5) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu, po wyłapaniu zwierzęcia, informacji zawierającej krótki opis zwierzęcia wraz z fotografią, adresem w którym zwierzę się znajduje. Informację należy sporządzić w formie umożliwiającej jej podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej Gminy Wieruszów oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wieruszowie, 6) aktywne poszukiwanie osób chętnych do adopcji zwierząt bezdomnych poprzez podanie informacji do publicznej wiadomości na stronie internetowej Schroniska, 7) „czipowanie” zwierząt, 8) zapewnienie opieki weterynaryjnej nad bezdomnymi zwierzętami, w zakres której wchodzi: 15-dniowa kwarantanna, odrobaczanie, profilaktyka, szczepienie, leczenie, poddawanie zwierząt zabiegom kastracji i sterylizacji, w drastycznych przypadkach eutanazja i utylizacja zwłok, 9) przekazanie Zamawiającemu informacji o każdym przypadku wyjścia zwierzęcia, tj. upadku zwierzęcia oraz oddania do adopcji, w tym dane osób, które dokonały adopcji zwierzęcia. Powyższe dane podlegają ochronie w myśl ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn.zm.) 10) Zamawiający może je przetwarzać i udostępniać jedynie w przypadkach ściśle przepisanych prawem, instytucjom państwowym i samorządowym w ramach ich ustawowych kompetencji, 11) wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wieruszów oraz ich transport do schroniska lub innego miejsca przetrzymania bezdomnych zwierząt, prowadzonego przez Wykonawcę. Czas reakcji Wykonawcy stanowi jedno z kryteriów oceny oferty. 12) posługiwanie się przy wyłapywaniu bezdomnych zwierząt urządzeniami i środkami nie stwarzającymi zagrożenia dla życia, zdrowia ani zadawania cierpień bezdomnym zwierzętom, 13) stosowanie środków transportu do przewozu bezdomnych zwierząt, spełniających warunki określone w ustawie o ochronie zwierząt; 14) utrzymywanie wyłapanych w terminie obowiązywania umowy bezdomnych zwierząt w schronisku lub innym miejscu przetrzymania bezdomnych zwierząt, prowadzonym przez Wykonawcę, 15) dotrzymanie należytej staranności świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy, 16) określenie telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 17) osoby zapewniające opiekę weterynaryjną to jeden lekarz weterynarii oraz min. trzy osoby, które są przeszkolone w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt. 18) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie osoby, o których mowa w pkt. 16, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 19) Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 16, (zanonimizowane kopie umów o pracę) a także oświadczenie tych osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wr rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług nie przekraczających łącznie 20 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień będą prace zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia. Zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy na powtórzenie podobnych usług na zasadach zawartych w ofercie. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za należytą jakość świadczonych usług oraz ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Urzędu Miejskiego w Wieruszowie. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. 7. Zamawiający wymaga aby w/w usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1840), rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Z 2004 r. Nr 158, poz. 1657). 8. Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 t.j. z późn. zm.) 3. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: − posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Wieruszów zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn.zm), − posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm), − posiada zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydane w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. u. z 2018 r. poz. 1967).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 5) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; załącznik nr 6 do SIWZ 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach