Przetargi.pl
„Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. „Budowa ciągu pieszo- rowerowego przy drogach powiatowych nr 1448K oraz 1447K wraz z budową dwóch kładek pieszo-rowerowych, parkingu publicznego samochodowego i dwóch publicznych parkingów rowerowych””

Gmina Iwkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-861 Iwkowa, Iwkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68-44-010, 68-44-020 , fax. 146 844 060
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwkowa
    Iwkowa 468
    32-861 Iwkowa, woj. małopolskie
    tel. 14 68-44-010, 68-44-020, fax. 146 844 060
    REGON: 85166072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. „Budowa ciągu pieszo- rowerowego przy drogach powiatowych nr 1448K oraz 1447K wraz z budową dwóch kładek pieszo-rowerowych, parkingu publicznego samochodowego i dwóch publicznych parkingów rowerowych””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. „Budowa ciągu pieszo- rowerowego przy drogach powiatowych nr 1448K oraz 1447K wraz wraz z budową dwóch kładek pieszo-rowerowych, parkingu publicznego samochodowego i dwóch publicznych parkingów rowerowych”. 2. Zakres robót budowlanych przedmiotowego zadania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący zał. nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi i przepisami. 4. Wykonawca jest uprawniony do działania w imieniu i na rzecz Zamawiającego w zakresie pełnienia obowiązku nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wynikających z zadania inwestycyjnego, niezbędnego do realizacji zakresu całego zadania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm). Zakres obowiązków i zadania inspektora nadzoru: 1) Realizacja praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) - odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru, pozostałymi przepisami prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i zezwoleń na prowadzenie inwestycji. 2) Analiza merytoryczna dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych. 3) Nadzór nad projektowaniem kompleksowej dokumentacji technicznej, opracowaniem przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz sprawdzenie ich w szczególności pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4) Nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę (w przypadku gdy jest wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania, 5) Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru wynikających z postępu robót i potrzeb procesu inwestycyjnego, a także na każde wezwanie Zamawiającego, przy czym: a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy, b) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy, 6) Udział w przekazywaniu placu budowy. 7) Udział w naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 8) Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy. 9) Informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót. 10) Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód. 11) Kontrola ilościowa i jakościowa realizowanych robót. 12) Przyjmowanie od Wykonawcy robót wniosków dotyczących rozwiązań zamiennych i robót dodatkowych. Opiniowanie przedmiotowych wniosków w zakresie zasadności ich wykonania, w zakresie zaproponowanych rozwiązań. 13) Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, które są obowiązujące dla Wykonawcy robót oraz udzielanie Wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności konsultuje się z projektantem przed udzieleniem wyjaśnień), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14) Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót. Żądania wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót materiałów budzących wątpliwości, co do jakości oraz akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych . Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją robót. 15) Żądanie wykonania wszelkich prac niezbędnych do zabezpieczenia robót z powodu wypadku, zabezpieczenia życia lub zdrowia ludzkiego, zgodności prowadzonych prac z zasadami BHP, 16) Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie (jeżeli zaistnieje taka konieczność). 17) Wstrzymywanie robót w wypadku prowadzenia ich przez Wykonawcę niezgodnie z umową lub przepisami BHP. 18) Przestrzeganie prawidłowości wpisów do dziennika budowy pod względem obowiązującej chronologii i postępu prac budowlanych. 19) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i w razie konieczności powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę , a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 20) Ustalanie metod obmiaru robót i uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę . 21) Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu robót dodatkowych lub zamiennych i przygotowanie dla tych prac wniosku uzasadniającego wraz z kalkulacją kosztów. 22) Prowadzenie nadzoru nad zatrudnieniem podwykonawców. 23) Przygotowanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu. 24) Dokonanie odbioru technicznego: gotowych elementów , robót zanikających, robót dodatkowych, ulegających zakryciu. 25) Potwierdzenie terminu zakończenia nadzorowanych robót, wpisem do dziennika budowy. 26) Uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót w tym końcowego odbioru robót. 27) Sprawdzanie kosztorysów po wykonaniu robót i zatwierdzanie do zapłaty faktur za wykonane roboty . 28) Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, może być w wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310 i 1572). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Iwkowej: BSR Kraków O/Iwkowa 67 8589 0006 0090 0000 2567 0002. Na dokumencie wpłaty wadium należy zaznaczyć, którego zadania dotyczy dokonana wpłata. Wadium musi być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencje Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy Iwkowa. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a oraz art.46 ust.5 ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt.7b ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę. 15. W przypadku wniesienia odwołania, zgodnie z działem VI ustawy Pzp, Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium: „Doświadczenie Inspektora nadzoru w branży drogowej” Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz doświadczenia Inspektora nadzoru spełniającego warunek opisany w rozdziale VI, pkt 3.3.3., ppkt 3.3.2) a) zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykazania spełnienia warunków udziału - wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. (tylko w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału korzysta z zasobów podmiotów trzecich), - stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach