Przetargi.pl
sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych – III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 BL-I.272.27.2020

Pomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583077304 , fax. 583077325
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Urząd Wojewódzki
    Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583077304, fax. 583077325
    REGON: 00051424200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych – III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 BL-I.272.27.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych – III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 – (postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych – znak sprawy BL-I-272.18.2020), zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres prac zostanie sfinansowany między innymi ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. Remont i modernizacji budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających” przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku dofinansowanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji. Na podstawie art. 93, ust. 1a PZP Zamawiający zastrzega że może unieważnić postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ dnia 29.12.2020 r. o godz. 11.00 w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 – przed wejściem głównym do budynku. 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych – III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 – (postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych – znak sprawy BL-I-272.18.2020) przewiduje się wykonanie następujących czynności: 1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych – III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – ZADANIE 1 i ZADANIE 2 w specjalności: a. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniających do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót oraz kontrolowania wytwarzania konstrukcyjnych elementów budowlanych w zakresie wszelkich budynków, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniających do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych związanych z obiektem budowlanym, takim jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, wodociągowe i kanalizacyjne, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń uprawniających do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, d. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń uprawniających do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych związanymi z obiektem budowlanym, w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji bezprzewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych – III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – ZADANIE 1 i ZADANIE 2 w zakresie wynikającym z Prawa budowlanego: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 3) kontrolowanie rozliczeń budowy pod względem rachunkowym i zgodności z warunkami określonymi w zawartej Umowie pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym, polegające między innymi na: a) sprawdzeniu i potwierdzeniu faktycznie poniesionych kosztów przez Zamawiającego za faktycznie wykonane roboty budowlane a także sprawdzenie i potwierdzenie stanu zaawansowania budowy i zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym budowy w terminie do 7 dni od dnia otrzymania ww. dokumentów finansowych i rozliczeń, b) sprawdzeniu i opisaniu wystawionych faktur lub rachunków oraz ich potwierdzeniu zasadności wystawienia (Zamawiający będzie udostępniał dokumenty finansowe w siedzibie Zamawiającego w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku), c) sprawdzeniu i potwierdzeniu zasadności wystawienia wszelkich innych dokumentów finansowych między innymi wycen i kosztorysów robót budowlanych ofertowych, robót zamiennych, robót dodatkowych, zaniechanych i zanikowych, sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie do 7 dni od dnia otrzymania ww. dokumentów finansowych, d) przygotowywaniu wszelkich rozliczeń, zestawień kosztowych dla ZADANIA 1 w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających oraz dla ZADANIA 2, 4) sprawowanie kontroli nad harmonogramem rzeczowo – finansowym robót budowlanych, 5) bieżąca kontrola nad prawidłowym wykonaniem robót budowlanych między innymi zgodnie z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w tym także rozwiązywanie bieżących problemów i wszelkiej rozbieżności w trakcie nadzorowanych robót budowlanych, 6) kontrola, sprawdzenie i akceptacja kart materiałowych materiałów budowlanych przekazywanych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz przekazywanie ich Zamawiającemu do akceptacji, 7) dokonywanie odbiorów technicznych poszczególnych etapów robót poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku budowy - potwierdzanie wykonania i odbiór poszczególnych etapów robót budowlanych na budowie, 8) nadzór nad wykonywaniem wszelkich badań i pomiarów między innymi elementów konstrukcyjnych budynku oraz instalacji, 9) nadzór i kontrola nad bieżącym przygotowaniem przez Wykonawcę robót budowlanych wszelkiej dokumentacji między innymi warsztatowej, powykonawczej, pomiarowej itp., 10) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 11) udział w komisjach odbiorowych na budowie podczas częściowych, międzyoperacyjnych, etapowych i końcowych odbiorach robót budowlanych, 12) sprawowanie nadzoru inwestorskiego poprzez osobisty pobyt na budowie i osobisty udział w naradach technicznych co najmniej dwa razy w tygodniu pobyt na budowie i jedna w tygodniu narada techniczna na budowie lub w siedzibie Zamawiającego (w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku ) (jeden pobyt na budowie: co najmniej 4 godziny, jedna narada techniczna co najmniej 2 godziny), 13) udział w sporządzeniu wraz ze sprawdzeniem wszelkich protokołów między innymi protokołów robót dodatkowych, robót zamiennych i zaniechanych, 14) udział w sporządzeniu wraz ze sprawdzeniem wszelkich protokołów inwentaryzacyjnych robót budowlanych w toku a także innych związanych z zawartą umową pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym, 15) współpraca z wszelkimi organami administracji między innymi budowlanej, nadzoru budowlanego, konserwatorem zabytków, archeologiem itp. 16) podpisanie wszelkich oświadczeń wynikających między innymi z Prawa budowlanego oraz Ustawy o ochronie zabytków. 17) przygotowywanie raz w miesiącu i przekazywanie raportów do Zamawiającego w sprawie stanu zaawansowania prac budowlanych, 18) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zgodności miedzy innymi z: a) Decyzją o pozwoleniu na budowę nr WUiA-VI.6740.896-7.2019.SA.190878 z dnia 23 października 2019 r b) Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 31 maja 2019 roku wraz z próżniejszą zmianą - decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 9 października 2019 roku c) Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie prowadzenia badań archeologicznych nr ZA.5161.823. 2019.EP z dnia 15 października 2019 roku wraz programem badań archeologicznych d) Uzgodnieniem nr 6320-692(2)2019-KK/ŁB-3958 z dnia16 października 2019 roku wraz z umową nr GZDiZ/ZD/065/2019 z dnia 11 października 2019 roku e) Postanowieniem Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.5595.73.5.2018.AL z dnia 23 maja 2019 r. wraz z ekspertyzą techniczną f) Decyzją Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6540.51.2019.JHK z dnia 31 lipca 2019 roku wraz z projektem robót geologicznych w celu rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe Decyzją Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6541.42.2019.JHK z dnia 20 sierpnia 2019 roku wraz z dokumentacją geologiczno-inżynierską dla rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe g) Warunkami przyłączenia nr P/19/021952 z dnia 04 czerwca 2019 roku budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku h) Warunkami przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej GPEC nr WT/GPEC/00250/2019 z dnia 25 kwietnia 2019 roku budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku i) Inwentaryzacją architektoniczną budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku 19) złożenie oświadczenia przez osoby sprawujące nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych – III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – ZADANIE 1 i ZADANIE wg wzoru wymaganego przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku: 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców. 9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Z uwagi na fakt, że czynności związane z realizacją umowy na wykonanie usługi mogą wykonywać osoby wyłącznie posiadające stosowne uprawnienia, które w szczególności prowadzą działalności gospodarczą, lub jako osoby fizyczne zatrudniane są na podstawie umów cywilno-prawnych, w związku z tym czynności te nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Czynności wykonywane przez kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu nieograniczonego jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert oraz musi obejmować cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. 93 1010 1140 0169 1313 9120 0000 „Wadium – BL-I.272.27.2020”. Przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno być wystawione na Zamawiającego. Oryginał wadium należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej opisanej kopercie. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zwrot wadium reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta i oświadczenia mogą być złożone wyłącznie w oryginale. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy; W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę upoważnioną, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Podpisy, złożone przez Wykonawcę w Formularzu oferty oraz innych formularzach zawartych w SIWZ, powinny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach