Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 63700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 254 256 , fax. 627 253 423
- Data zamieszczenia: 2017-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 627 254 256, fax. 627 253 423
REGON: 25085475400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru autorskiego w toku wykonywania robót budowlanych polegających na rozbudowie Szpitala Powiatowego im. M. Nenckiego w Krotoszynie wraz z budową niezbędnej infrastruktury II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) i właściwymi przepisami w toku wykonywania robót budowlanych polegających na rozbudowie Szpitala Powiatowego im. M. Nenckiego w Krotoszynie wraz z budową niezbędnej infrastruktury. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w części II niniejszej SIWZ („Wzór umowy”). 3. Szczegółowy opis robót budowlanych znajduje się w dokumentacji projektowej: projekcie budowlanym i projektach wykonawczych, decyzji o pozwoleniu na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiących Część III niniejszej SIWZ. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w części II niniejszej SIWZ („Wzór umowy”). 5. Prace budowlane będą prowadzone na terenie należącym do czynnego obiektu szpitalnego. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować świadczenie usług w taki sposób, aby dostosować je do czasu realizacji robót budowlanych przez wykonawcę robót. Roboty budowlane będą prowadzone przez 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godzinach 7-20, a za pisemną zgodą Zamawiającego mogą odbywać się w innych terminach. 6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W zakresie wykonywania zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.1) Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 i 5 niniejszej SIWZ, c) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, chyba, że takie umocowanie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. II. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji pn. Pediatria Plus – dostosowanie infrastruktury do aktualnych standardów opieki pediatrycznej.. (ZP-08/24)
Dodano: 2024-02-27 - Nadzór autorski nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa ul. Jana Pawła II w Koninie wraz z budową chodnika od obiektu mostowego nad Kanałem Warta – Gopło do skrzyżowania z ul. Laskówiecką”.
Dodano: 2023-06-15 - Nadzór autorski nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa ul. Jana Pawła II w Koninie wraz z budową chodnika od obiektu mostowego nad Kanałem Warta – Gopło do skrzyżowania z ul. Laskówiecką”.
Dodano: 2023-05-18 - Nadzór autorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa kładki nad kanałem Ulgi z wyspy Pociejewo do prawobrzeżnego Konina wraz z budową ścieżki rowerowej i infrastruktury towarzyszącej"
Dodano: 2023-05-15 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ BUDOWY BUDYNKU ŻŁOBKA W OSTROROGU - DZIAŁKA NR 6/9 OBRĘB OSTRORÓG
Dodano: 2021-02-02 - Weryfikator dokumentacji projektowej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych
Dodano: 2020-12-01 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją przedsięwzięcia pn.: „Budowa nowego odcinka drogi powiatowej nr 3040P pomiędzy m. Powidz a m. Niezgoda oraz rozbudowa drogi powiatowej nr 3054P na odcinku Niezgoda – Kochowo” prowadzonego w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2020-08-26 - Nadzór autorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa połączenia ul. I. Paderewskiego z ul. Wyzwolenia w Koninie w związku z modernizacją linii kolejowej E-20 ”
Dodano: 2019-11-28 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa połączenia ul. I. Paderewskiego z ul. Wyzwolenia w Koninie w związku z modernizacją linii kolejowej E-20 ”
Dodano: 2019-11-27 - Nadzór inwestorski – Budowa nowego budynku dworca kolejowego, budowa parkingów, przebudowa układu drogowego w ramach realizacji zadania „Węzeł przesiadkowy Rokietnica”
Dodano: 2019-09-25