Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad pozostałymi do wykonania robotami realizowanymi w ramach zadania: „Rewitalizacja nieruchomości przy ul. Rwańska 2 /Rynek 15 oraz Rwańska 4/Rynek 14/Grodzka 1 wraz z rewitalizacją placu Rynku w Radomiu - I etap”

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad pozostałymi do wykonania robotami realizowanymi w ramach zadania: „Rewitalizacja nieruchomości przy ul. Rwańska 2 /Rynek 15 oraz Rwańska 4/Rynek 14/Grodzka 1 wraz z rewitalizacją placu Rynku w Radomiu - I etap”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad pozostałymi do wykonania robotami realizowanymi w ramach zadania: „Rewitalizacja nieruchomości przy ul. Rwańska 2 /Rynek 15 oraz Rwańska 4/Rynek 14/Grodzka 1 wraz z rewitalizacją placu Rynku w Radomiu - I etap” i obejmującymi rozbudowę i przebudowę budynku przy ul. Rwańska 2/ Rynek 15 oraz Rwańska 4/ Rynek 14/ Grodzka 1, wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną dla jego funkcjonowania i zagospodarowaniem terenu mającymi na celu zmianę sposobu użytkowania nieruchomości na potrzeby budynku użyteczności publicznej z funkcją usługowo-edukacyjno-biurowo-muzealną. 2.1. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem, dostępny jest w dokumentacji przetargowej dot. zadania pn. „Rewitalizacja nieruchomości przy ul. Rwańska 2 /Rynek 15 oraz Rwańska 4/Rynek 14/Grodzka 1 wraz z rewitalizacją placu Rynku w Radomiu - I etap”, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce dot. zakończonego postępowania na roboty budowlane, tj.: http://bip.radom.pl/ra/zamowienia-publiczne/roboty-budowlane/37188,Rewitalizacja-nieruchomosci-przy-ul-Rwanska-2-Rynek-15-oraz-Rwanska-4Rynek-14Gro.html (dokumentacja dot. całej inwestycji, natomiast w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania nadzoru nad robotami pozostałymi do realizacji – patrz pkt. 2.3.). 2.2. Przedmiotowa inwestycja jest realizowana od dnia 27.04.2017r. Realizujący ją podmiot udzielił gwarancji jakości na okres 7 lat od dn. odbioru końcowego, natomiast wartość prac pozostałych do realizacji szacuje się na kwotę ok. 14 mln zł brutto. 2.3. Zaawansowanie na dzień 18.02.2019r. jest różne dla poszczególnych grup robót; pozostały do zrealizowania zakres robót wynosi około: a) roboty budowlane zrealizowane do dnia 18.02.2019 r.: - roboty rozbiórkowe, - roboty fundamentowe, - roboty konstrukcyjne w ok. 90 %, - roboty odtworzeniowe w zakresie istniejącej substancji zabytkowej ścian w ok. 90 %, - drewniana konstrukcja dachu wraz z pokryciem dachówkowym,w ok. 90 %, - część robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych i wentylacyjnych w ok. 30 %,, - przyłącza zewnętrzne, tj. instalacji wodnej oraz kanalizacji sanitarnej, deszczowej i drenarskiej. b) roboty pozostające do zrealizowania obejmują w szczególności: - dokończenie robót konstrukcyjnych, - tynki renowacyjne na zachowanych ścianach istniejących, oraz roboty tynkarskie na ścianach nowych, - prace dociepleniowe wykonywane od wewnątrz budynku, - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie przekrycia dziedzińca budynku w formie szklanego dachu na konstrukcji stalowej "świetlik", - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych, teletechnicznych, wod-kan, wentylacyjnych i klimatyzacji, centralnego ogrzewania, instalacje chłodnicze, instalacja gaszenia gazem, instalacja odgromowa, itp. - montaż dźwigów windowych, - roboty wykończeniowe wewnętrzne - posadzkarskie, glazurnicze, malarskie,w zakresie sufitów podwieszanych, ślusarskieitp. - prace renowacyjne konserwatorskie - roboty wykończeniowe zewnętrzne, - wyposażenie trwałe obiektu. 3. Przedmiotowy nadzór obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, a w szczególności: 1) stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzonych robót budowlanych. Obowiązkowy pobyt na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum 3 dni w tygodniu, dot. co najmniej inspektora odpowiedzialnego za zakres prac realizowanych w danym okresie). 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) zawiadamianie Zamawiającego oraz jednostki projektowej o wadach dokumentacji stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie stosownych uzgodnień, wyjaśnień, oceny i zasadności ewentualnych zmian i egzekwowanie niezbędnych opracowań projektowych, 4) zatwierdzanie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę robót, w tym wszelkich opracowań wymienionych w specyfikacjach technicznych, 5) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę oraz dokumentowanie przebiegu narad, 6) kontrolowanie zmian w realizacji umowy z Wykonawcą robót oraz inicjowanie aktualizacji treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji, 7) w przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do naliczania kar umownych z tego tytułu, 8) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji, 9) zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 10) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych, 11) potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót, kontrolowanie rozliczeń finansowych inwestycji, sprawdzanie i potwierdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń, 12) weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, 13) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o ich usunięciu, 14) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dot. prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 15) informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, 16) przygotowanie danych do sporządzenia not OT, 17) dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: a) sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji odbiorowej zadania, b) potwierdzenia gotowości do odbioru, c) dokonania odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, 18) Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi. 19) Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski 20) Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia. 4. W związku z faktem, iż do realizacji niniejszego zamówienia nie jest konieczne zatrudnianie osób wykonujących niesamodzielne czynności (tj. osób innych niż inspektorzy nadzoru), Zamawiający nie narzuca obowiązku zatrudniania przez Wykonawcę poszczególnych osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach