Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
- Data zamieszczenia:
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
Bolesława Czerwieńskiego 16
31-319 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
REGON: 35076836500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn. Rewitalizacji Fortu nr 52 Borek przy ul. Fortecznej w Krakowie – etap IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji "remont, odbudowa i rozbudowa istniejącego budynku koszar i kaponiery zapola wraz z instalacjami wewnętrznymi i urządzeniami technicznymi oraz zagospodarowaniem terenu. remont i odbudowa istniejących budowli kaponier barkowych - lewej, prawej i kaponiery czołowej wraz z budową wewnętrznych instalacji, remont oraz odbudowa masywów ziemnych, budowa drogi wewnętrznej wraz z miejscami parkingowymi, przebudowa zjazdu z drogi publicznej, budowa stacji transformatorowej, budowa sieci wodociągowej, budowa przyłączy" w zakresie zakończenia inwestycji. Główny kod CPV 71.63.10.00-0 usługi nadzoru technicznego; Dodatkowy kod CPV 71.63.13.00-3 usługi kontroli i nadzoru technicznego. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą załączników, min. Wzoru umowy oraz przedmiarów robót, projektu wykonawczego wraz z nadzorami autorskimi dla inwestycji, pozwoleniem konserwatorskim, decyzją pozwolenia na budowę, które znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy. Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych wraz z wnioskiem oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), tj.: a) oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia i spełnienia warunku udziału w postępowaniu (każdy z podmiotów składających wspólny wniosek składa odrębnie) – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i Nr 2 do Wniosku, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na podstawie Załącznika Nr 4 do Wniosku; c) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – na podstawie Załącznika Nr 5 do Wniosku. Ponadto do wniosku należy załączyć: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 2) jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczonej kopii, zawierającej w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 3) oświadczenie dotyczące zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z Załącznikiem 4) zobowiązanie wymagane postanowieniami art. 22a ust. 2 uPzp, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem. Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale i podpisane przez osobę(y)upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1782K w km od 9+450,00 do km 10+158,00 w miejscowościach Kopytówka, Marcyporęba; Powiat Wadowicki”
Dodano: 2020-11-19 - Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n. przebudowa ul. Garncarskiej w Andrychowie w ciągu drogi powiatowej nr 1737K Andrychów – Rzyki Jagódki na długości ok. 524 m.
Dodano: 2020-10-02 - Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1741K-ul. Długiej w miejscowości Targanice w km 0+000,00 do km 0+989,00, Powiat Wadowicki”
Dodano: 2020-09-18 - Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1768K Tomice-Brzeźnica w m. Witanowice poprzez budowę chodnika dla pieszych wraz z poprawą jej odwodnienia na dł. ok. 0,2 km w kilometrażu 9+960-10+220”
Dodano: 2020-08-26 - Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1761K Graboszyce-Głębowice w m. Przybradz w km 2+550
Dodano: 2020-07-21 - Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr nr 1707K w miejscowościach Lanckorona i Skawinki: - odcinek nr 1 (w km od 2+985,00 do km 4+885,00), odcinek nr 2 (w km od 4+903,00 do km 5+346,00)
Dodano: 2020-06-15 - Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1772K w km od 0+576,00 do km 1+146,00 w miejscowości Ryczów, Powiat Wadowicki”
Dodano: 2020-05-25 - Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n.: „Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1743K w gminach Andrychów i Wieprz, stanowiącej bezpośrednie połączenie z istniejącymi i planowanymi terenami inwestycyjnymi”
Dodano: 2019-11-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1792K ul. Sienkiewicza w Wadowicach: odcinek 1: od km 0+007 do km 0+045, odcinek 2: od km 0+045 do km 0+470, odcinek 3: od km 0+470 do km 0+649, powiat wadowicki”.
Dodano: 2019-11-21 - „Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 1736K w m. Frydrychowice w km 0+140 do km 2+680, Powiat Wadowicki”.
Dodano: 2019-10-10