Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w imieniu Gminy Lwówek nad realizacją robót budowlanych w projekcie pn.: Modernizacja przestrzeni Rynku w Lwówku

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 414 024 , fax. 614 414 212
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 614 414 024, fax. 614 414 212
    REGON: 53041300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl; www.bip.lwowek.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w imieniu Gminy Lwówek nad realizacją robót budowlanych w projekcie pn.: Modernizacja przestrzeni Rynku w Lwówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przez Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego na zasadach norm współpracy dopuszczonych przez prawo z jednym ustanowionym koordynatorem. W skład zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego winni wchodzić inspektorzy w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej w zakresie konstrukcji budowlanych; - konstrukcyjno – inżynieryjnej w zakresie dróg, - instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego przyjmie na siebie obowiązki pełnienia w imieniu Gminy Lwówek w pełnym zakresie sprawowanych funkcji nadzór nad realizacją wykonania inwestycji – robót budowlanych w projekcie pod nazwą: Modernizacja przestrzeni Rynku w Lwówku, na czas trwania procesu inwestycyjnego. Z uwagi na charakter zamówienia i jego powiązania w zakresie występujących branż przedmiot zamówienia stanowi jedną część – jedno zadanie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Każda osoba wchodząca w skład zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego indywidualnie winna posiadać stosowne uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie Samorządu zawodowego potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2) Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów dopuszczonych do stosowania przy robotach budowlanych; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów, etapów czy obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w warunkach wzoru umowy - załącznik nr 3 do siwz. 3) Roboty budowlane, które będą podlegały Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego w poszczególnych branżach szczegółowo zostały określone w przygotowanych na tę okoliczność dokumentacjach technicznych – projektach budowlanych i uzyskanych decyzjach zatwierdzających projekty budowlane i udzielających pozwoleń na budowę: - Decyzji nr 213/2018 z dnia 06.04.2018r. wydanej przez Starostę Nowotomyskiego w Nowym Tomyślu w zakresie rewitalizacji Rynku w Lwówku, obejmującego zakresem działki oznaczone numerami ewidencyjnymi 313; 314; 257; 293; 245; 365/2; 404; 338; 419 obrębu miasta Lwówek, oraz - Decyzji nr 97/2018 z dnia 12.02.2018r. wydanej przez Starostę Nowotomyskiego w Nowym Tomyślu w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej, obejmującego zakresem działki oznaczone numerami ewidencyjnymi 314; 258; 132/2; 136 obrębu miasta Lwówek. 4) W celu zapoznania się z zakresem robót budowlanych przewidzianych do wykonania w projekcie Modernizacja przestrzeni Rynku w Lwówku należy zapoznać się z dokumentacją projektową dostępną do wglądu na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi pod linkiem: (http://bip.lwowek.com.pl/zamowienia_publiczne/57/89/Modernizacja_przestrzeni_Rynku_w_Lwowku/ ). 5) Zakres wykonania robót budowlanych z ww decyzji w części obejmującej rewitalizację Rynku w Lwówku łączy się z zakresem obejmującym budowę sieci kanalizacji deszczowej i stanowi jedną całość (jedną część). 6) Rynek w Lwówku zlokalizowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej objętej ochroną, wykonanie robót budowlanych w trakcie prowadzenia ziemnych prac budowlanych musi odbywać się pod stałym nadzorem archeologa i zgodnie z zatwierdzonym przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu zakresem i sposobem prowadzenia badań archeologicznych. 7) Zamawiający informuje potencjalnych wykonawców, że zamierza rozliczać się z wybranym w postępowaniu przetargowym wykonawcą robót budowlanych w systemie rozliczeń kosztorysowych i z tego powodu niezbędnym będzie: - fachowa pomoc Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w weryfikacji i sprawdzeniu kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcy robót, do czego zamawiający zobowiązuje zespół Inspektorów, - na etapie wykonawstwa prowadzenie księgi obmiarów przez wykonawcę robot, dla każdego obiektu lub etapu robót, które następnie weryfikował będzie Inspektor nadzoru inwestorskiego. 8) Zamawiający informuje, że koszt inwestycji, o której mowa wyżej zostanie rozstrzygnięty na podstawie postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego. Na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania szacowany przez Zamawiającego koszt inwestycji może wynieść ca 8 mln złotych. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy. Wykonawca posiada: 1) stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach branżowych przedstawionych wyżej, 2) aktualnie zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu zawodowego (OIIB), 3) pełną dyspozycyjność w wykonywaniu nałożonych obowiązków polegających na: - przeprowadzeniu wizytacji na placu budowy w Lwówku, przez koordynatora zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, w zależności od potrzeb lecz nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu, począwszy od dnia przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót budowlanych przez wybranego w oddzielnym postępowaniu przetargowym Wykonawcę robót, aż do dnia zakończenia wszystkich robót i dokonania odbioru końcowego. - dokonywaniu ponadprogramowych wizytacji na placu budowy w Lwówku (tj. więcej niż wymagane jeden raz w tygodniu) albo koordynatora zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, albo członka zespołu – w zależności od bieżącego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego. Każdorazowo wizytacja taka odbywałaby się na uzasadnione, telefoniczne lub mailowe żądanie Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy wymagane jest zadeklarowanie maksymalnego czasu reakcji, tj. czasu od zgłoszenia konieczności przyjazdu na plac budowy w Lwówku do faktycznego przybycia na miejsce przedstawiciela Wykonawcy, z zastrzeżeniem że czas ten musi mieścić się w przedziale od 1 godziny do 24 godzin. Powyższe stanowić będzie jedno z kryterium wyboru oferty. 4) Zamawiający dla wyegzekwowania ww wymagań założy listę obecności dla Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, z dostępem w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, którą Inspektor Nadzoru zobligowany będzie podpisać podczas każdego pobytu na budowie w Lwówku. 4. Istotne informacje dla Wykonawców 1) Wykonawcy przygotowują i składają oferty na swój koszt, 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych (oferta winna stanowić ofertę całego zespołu i stanowić jedną część jako całość), 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca określił ryczałtową cenę oferty, która będzie stanowić jedno z kryteriów wyboru oferty. Cena musi uwzględniać wszystkie zobowiązania Zamawiającego względem zespołu Wykonawcy, cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, wraz z kosztami przewidywanych dojazdów i obecności na budowie całego zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 5. Zamawiający ze względu na charakter zamówienia do jego wykonania nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 6. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część I – oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy Wykonawcy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wg wzoru – zał. nr 1 do siwz). 2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia (wg wzoru - załącznik nr 2 do siwz, str. 1 i str. 2). 3. Wzór (projekt) umowy - parafowany przez wykonawcę (wg wzoru - załącznik nr 3 do siwz), 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2 – załącznik nr 2 do siwz, str. 3 w celu: - wykazania braku istnienia wobec innych podmiotów podstaw wykluczenia oraz - spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, którzy nie są jednocześnie innymi podmiotami udostępniającymi zasoby, zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, w ust. 2 – załącznik nr 2 do siwz, str. 3 w celu wykazania braku istnienia wobec tych podwykonawców podstaw wykluczenia. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Część II – oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji o treści złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu, (wzór ośw. stanowi załącznik nr 4 do siwz). 2. Zamawiający w terminie, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, tj. nie krótszym niż 5 dni, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 2 siwz. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i ust. 5 ustawy Pzp należy: na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru - załącznik nr 4 do siwz), 3) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach