Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy slipu (pochylni) do wodowania sprzętu wodnego na północnym brzegu jeziora Rusałka wraz z modernizacją (utwardzeniem) drogi dojazdowej na terenie nieruchomości położonej przy ulicy Golęcińskiej w Poznaniu

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
    Jana Spychalskiego 34
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
    REGON: -

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy slipu (pochylni) do wodowania sprzętu wodnego na północnym brzegu jeziora Rusałka wraz z modernizacją (utwardzeniem) drogi dojazdowej na terenie nieruchomości położonej przy ulicy Golęcińskiej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy slipu (pochylni) do wodowania sprzętu wodnego na północnym brzegu jeziora Rusałka wraz z modernizacją (utwardzeniem) drogi dojazdowej na terenie nieruchomości położonej przy ulicy Golęcińskiej w Poznaniu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja infrastruktury kompleksu Rusałka”, która obejmuje w szczególności: a) ogrodzenie terenu budowy, b) wytyczenie drogi oraz slipu od strony jeziora, c) zabezpieczenie terenu budowy z trzech stron profilami z blachy falistej łączonych ze sobą zamkami (szczelna ścianka Larsena), d) osuszenie zabezpieczonego terenu za pomocą pomp, e) wycinka roślin w wodzie zgodnie z projektem, f) wykonanie wykopu pod konstrukcję, g) usunięcie ziemi, h) rozmieszczenie zbrojenia i wybetonowanie konstrukcji, i) montaż podestu stalowego, j) zasypanie konstrukcji, k) utwardzenie nawierzchni. Szczegółowy opis budowy slipu oraz modernizacji drogi dojazdowej stanowią: a) dokumentacja projektowa – zał. nr 1 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 2 do SIWZ, c) przedmiary robót – zał. nr 3 do SIWZ. Nadzór inwestorski dla ww. inwestycji obejmuje w szczególności: a) sprawowanie kontroli nad prawidłowością wykonywania robót budowlanych, w tym zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót udostępnionych przez Zamawiającego, a także obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu i zanikowi; d) uzgadnianie z Zamawiającym ewentualnych zmian lub odstępstw od dokumentów wymienionych w lit. a) w trakcie realizacji inwestycji; e) współpraca z autorem dokumentów wymienionych w lit. a); f) uczestniczenie w procedurze odbiorów robót objętych nadzorem, w tym potwierdzanie stanu zaawansowania robót zgłaszanych przez ich wykonawcę do odbiorów częściowych; g) przygotowywanie protokołów odbioru robót objętych nadzorem w uzgodnieniu z Zamawiającym w ciągu 5 dni od dnia dokonania zgłoszenia wykonania tych robót przez ich wykonawcę, przesłanie ich Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres e-mail oraz udział w tych odbiorach, potwierdzony pisemnie, celem potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; h) kontrolowanie terminowości wykonania robót w celu dotrzymania terminów umownych, w tym informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywania robót objętych nadzorem; i) kontrolowanie i nadzór spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, ochroną przeciwpożarową i ochroną środowiska; j) bieżąca oraz interwencyjna – na żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej potrzeby – obecność na placu budowy; k) wykonywanie na bieżąco, tj. z częstotliwością umożliwiającą odtworzenie całokształtu prowadzonych robót, dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej oraz przekazanie jej Zamawiającemu, w szczególności w zakresie robót ulegających zakryciu i zanikających; l) sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek; m) kontrolowanie poprawności sporządzenia przez wykonawcę robót geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w pełnym, obowiązującym zakresie; n) wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji inwestycji, w tym wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących wykonywanych prac polegających m. in. na usunięciu nieprawidłowości lub zagrożeń, o) zgłaszanie stanu zaawansowania robót w formie sprawozdania Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres e-mail raz w tygodniu (piątek). Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach