Przetargi.pl
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI NA TERENIE GMINY LUZINO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI NA TERENIE GMINY LUZINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa Otwartych Stref Aktywności w Kębłowie, Robakowie, Dąbrowce oraz Wyszecinie na terenie gminy Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ww. zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania robót w zakresie: 1) budowy Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kębłowo dz. nr 725/3; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, d) wykonanie nawierzchni trawiastej, e) wykonanie zieleni niskiej, f) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, g) dostawa i montaż elementów małej architektury, h) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 2) budowy Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Robakowo, dz. Nr 78; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, d) wykonanie nawierzchni trawiastej, e) wykonanie zieleni niskiej, f) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, g) dostawa i montaż elementów małej architektury, h) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 3) budowy Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Robakowo, dz. Nr 219; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, d) wykonanie nawierzchni trawiastej, e) wykonanie zieleni niskiej, f) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, g) dostawa i montaż elementów małej architektury, h) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 4) budowy Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Dąbrówka, dz. Nr 54/16; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, d) wykonanie nawierzchni trawiastej, e) wykonanie zieleni niskiej, f) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, g) dostawa i montaż elementów małej architektury, h) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 5) budowy Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Wyszecino, dz. Nr 100/32; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: i) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, j) wykonanie robót ziemnych, k) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, l) wykonanie nawierzchni trawiastej, m) wykonanie zieleni niskiej, n) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, o) dostawa i montaż elementów małej architektury, p) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. Szczegółowy zakres prac objęty przedmiotową usługą określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentacje architektoniczno-budowlaną, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. 2 W ramach standardów jakościowych wykonania przedmiotu zamówienia ( w oparciu o art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowalne Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) ustanowienia inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; czas pracy inspektora nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót; 2) obecności na budowie inspektora nadzoru, niezależnie od czasu trwania tego pobytu, minimum raz w tygodniu tj. w dniach od poniedziałku do piątku (przybycie w godzinach urzędowania Zamawiającego;) potwierdzona wpisem do dziennika budowy (jeżeli dotyczy), w przypadku usprawiedliwionej nieobecności ( tj. choroba), Wykonawca zobowiązany jest poinformować, o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na dzień przed planowaną obecnością na budowie, jednocześnie wyznaczając inny dzień przybycia; 3) zawiadomienia odpowiednich organów nadzoru o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, w tym również robót geologicznych (jeżeli dotyczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 4) zorganizowania i prowadzenia procesu przekazania terenu budowy wykonawcy robót, w imieniu Zamawiającego, 5) reprezentowania Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem robót budowlanych przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) nadzorowania, kontrolowania oraz monitorowania zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją architektoniczno-budowlaną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla każdej otwartej strefy aktywności, w poszczególnych miejscowościach, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, informowania o zagrożeniach terminów, nieprawidłowościach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz podejmowania działań zapobiegawczych lub naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia oraz informowania Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrozić zakończeniu inwestycji, 7) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowania rozliczeń budowy wraz z podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót, 8) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych (jeżeli dotyczy), 9) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót (jeżeli dotyczy), 10) wezwania Wykonawcy do niezwłocznego usunięcia z terenu budowy podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, z którym nie została zawarta umowa o podwykonawstwo zaakceptowana przez Zamawiającego oraz powiadomienia Zamawiającego o zaistnieniu takiej sytuacji, 11) sporządzania protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót nie objętych zamówieniem podstawowym, oraz przedstawiania ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny; bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót nie objętych zamówieniem podstawowym, 12) kompletowania i kontrolowania wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy, niezbędnych do odbioru, 13) pełnej dyspozycyjności wobec wykonawcy robót i Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne, wykonawcy robót czy też Zamawiającego, potwierdzone wpisem do dziennika budowy (jeżeli dotyczy), 14) sprawdzania dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, 15) pisemnego zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informowania o wszelkich opóźnieniach w realizacji robót z określeniem ich przyczyn, 16) zapewnienia sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych zapewnienia uprawnionego zastępstwa, z zastrzeżeniem, iż osoba ta powinna spełniać warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych (uprawnień), które określone zostały w niniejszej SIWZ, 17) udziału w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 18) wnioskowania do Zamawiającego (Inwestora) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 19) uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 20) udzielania wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 21) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, w szczególności czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów np. atestów, świadectw jakości, wyników badań dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów – dokonywanie ich oceny na placu budowy przed ich wbudowaniem, 22) kontrolowania stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, przepisów ppoż. oraz zasad bhp, 23) wstrzymania robót budowlanych w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową z Wykonawcą robót oraz obowiązującymi przepisami prawa, 24) potwierdzenie gotowości do odbioru, 25) wykonywania innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót, 2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3) zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania, 4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 7) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, wraz z podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru robót, 8) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do Oferty sporządzonej w oparciu o Formularz Ofertowy, wypełniony i podpisany, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie, wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (jeżeli dotyczy) z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ 3) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach