Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
- Data zamieszczenia: 2019-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
REGON: 90458507000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.adm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprawa 32/PA/2019 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy znajdujących się w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3 zwanego dalej ROM w następujących nieruchomościach: Stolarka drzwiowa drewniana : ul. Warszawska 7 (lokal użytkowy – drzwi zewnętrzne), ul. Grunwaldzka 11/5a (drzwi wewnątrz klatkowe), ul. Grunwaldzka 3/5 (drzwi wewnątrz klatkowe), ul. Piotra Skargi 7/4 (drzwi wewnątrz klatkowe), ul. Nowogrodzka 12/3a (drzwi wewnątrz klatkowe) Stolarka okienna drewniana : ul. 3 Maja 7/9, ul. 3 Maja 20/7a, Jagiellońska 48/8, Grunwaldzka 35/14, ul. Grunwaldzka 101/5, ul. Grunwaldzka 101/9, ul. Wrocławska 9/3, Plac Teatralny 4 (PKO BP), ul. Cieszkowskiego 24/4, ul. Pomorska 54/8, ul. Jasna 8/1a, ul. Jasna 8/3, ul. Marcinkowskiego 1/5b stolarka okienna PCV : ul. Marcinkowskiego 1/5b - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: *Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 1) wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). UWAGA: wzór oświadczenia, o którym mowa w ust.1) zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. * Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz cenowy (zgodne ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ). Brak w ofercie formularza cenowego, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, gdyż nie jest to dokument, który podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – wówczas składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.11. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis. 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. *Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą „Wyposażenie stanicy żeglarskiej nad Jeziorem Rudnickim Wielkim w odnawialne źródła energii wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Dodano: 2024-03-29 - Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie
Dodano: 2024-03-28 - „Przebudowa i nadbudowa budynku B zespołu Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego im. Tadeusza Browicza ul. Św. Floriana 12 Bydgoszcz"
Dodano: 2024-03-27 - „Przebudowa i nadbudowa budynku B zespołu Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego im. Tadeusza Browicza ul. Św. Floriana 12 Bydgoszcz"
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z modernizacją sieci wod.-kan. w celu dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ZS nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie
Dodano: 2024-03-26 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 20 m x 40 m wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy
Dodano: 2024-03-25 - 8/PM/2024 Renowacja i docieplenie elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 54 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-20 - Budowa żłobka w Rogowie.
Dodano: 2024-03-19 - Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i przebudowie budynku VII Liceum Ogólnokształcącego wraz z infrastrukturą przy ul. 11 listopada w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2024-03-16