Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
- Data zamieszczenia: 2017-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
REGON: 9045850700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.adm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawa 130/PA/2017 Rozbiórka obiektów muszli koncertowej wraz z widownią w Parku Ludowym im. Wincentego Witosa w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie rozbiórki obiektów muszli koncertowej wraz z demontażem siedzisk drewnianych i podpór betonowych siedzisk w Parku Ludowym im Wincentego Witosa w Bydgoszczy (cześć działki nr 19/10, obręb 146). Zakres zamówienia obejmuje również uporządkowanie terenu, wywóz materiałów rozbiórkowych, wykonanie robót branży elektrycznej, ogrodzenie terenu rozbiórki na czas prowadzenia robót oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i złożenie w imieniu Zamawiającego do Miejskiej Pracowni Geodezyjnej wniosku o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków (wraz z wykonaną mapką). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 1) zgodnie z art.24 ust.11 ustawy – wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – wówczas składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożyć w oryginale). 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.9. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych lub równoważnej technologii wykonania robót - należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 7.5. Informacje dodatkowe: oświadczenia dotyczące „innych podmiotów", na których zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt.7.1. SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Leszczynowej oraz Wybudowanie w miejscowości Rynarzewo, gmina Szubin, w tym dokumentacja.
Dodano: 2024-06-07 - Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku w formule "zaprojektuj-wybuduj"
Dodano: 2024-06-04 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-06-04 - Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny Dom Senior+ w Sosnówce
Dodano: 2024-06-03 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 49,9 kWe
Dodano: 2024-05-31 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na 4 pływalniach Bydgoskiego Centrum Sportu
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2350C Rudunek – Niestronno – Dąbrowa od km 7+290 do km 9+710 i od km 9+925 do km 10+226 o dł. 2,721 km
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
Dodano: 2024-05-28 - BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI KONICZYNKA
Dodano: 2024-05-28 - "Budowa boiska wielofunkcyjnego z bieżnią, skocznią i oświetleniem na terenie szkoły podstawowej w m. Osiek nad Wisłą"
Dodano: 2024-05-21