Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w sołectwie Dulowa - obszar nr 1 wraz z poszerzeniem obszaru od strony południowej.

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w sołectwie Dulowa - obszar nr 1 wraz z poszerzeniem obszaru od strony południowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w sołectwie Dulowa - obszar nr 1 wraz z poszerzeniem obszaru od strony południowej wraz z wykonaniem innych opracowań potrzebnych do uchwalenia dokumentu. Podstawą do sporządzenia opracowania jest Uchwała Nr XLII/553/VII/2018 w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w sołectwie Dulowa - obszar nr 1 wraz z poszerzeniem obszaru od strony południowej. PROJEKT MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz.1073 ze zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003r. Nr 164 poz.1587) oraz na podstawie aktów prawnych obowiązujących w okresie opracowania dokumentu, dotyczących przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwzględnieniem wymagań:  Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. 2017r. poz. 1405 ze zmianami),  Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. 2017r. poz. 519 ze zmianami),  Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz.142 ze zmianami),  Ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej (tekst jednolity Dz. U. 2017r., poz. 1382 ze zmianami),  Ustawy prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1566 ze zmianami),  Ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 2187 ze zmianami  Ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 2126 ze zmianami),  Ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 788 ze zmianami),  Ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1161),  Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. 2002r. Nr 155 poz. 1298),  Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 maja 2004r. w sprawie sposobu uwzględniania w zagospodarowaniu przestrzennym potrzeb obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. z 2004r., Nr 125, poz. 1309). PROGNOZA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO sporządzona do projektu planu winna odpowiadać wymaganiom wynikającym z ustawy z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, oraz wymaganiom wynikającym z uzgodnienia zakresu i stopnia szczegółowości informacji przedstawionych w prognozie z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Krakowie oraz Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Chrzanowie. Dokument powinien być uaktualniony do wersji projektu planu przekazanego Radzie Miasta do uchwalenia. PROGNOZA SKUTKÓW FINANSOWYCH UCHWALENIA PROJEKTU PLANU winna być sporządzona zgodnie z §11 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003r. Nr 164 poz.1587). Dokument powinien być uaktualniony do wersji projektu planu przekazanego Radzie Miasta do uchwalenia. MATERIAŁY DO WNIOSKU ROLNEGO winny być sporządzone zgodnie z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych. Wszystkie materiały potrzebne do jego sporządzenia Zamawiający powinien uzyskać we własnym zakresie. DOKUMENTACJA FORMALNO – PRAWNA winna być sporządzona zgodnie z §12 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003r. Nr 164 poz.1587),) oraz powinna zawierać dokumenty potwierdzające wykonanie czynności zapewniających udział społeczeństwa w pracach nad projektem, w tym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz mających na celu zachowanie jawności i przejrzystości procedur planistycznych (inne niż wynikające z obowiązujących przepisów) oraz dokumenty dotyczące zmian wprowadzanych w projekcie planu na poszczególnych etapach jego sporządzania. 3.2.Zawartość opracowania Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione części: I. OPRACOWANIE EKOFIZJOGRAFICZNE PODSTAWOWE II. KONCEPCJA ZMIANY PLANU III. PROJEKT MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO IV. UZASADNIENIE PRZYJĘTYCH ROZWIĄZAŃ DO PROJEKTU PLANU V. PROGNOZA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO PROJEKTU PLANU VI. PROGNOZA SKUTKÓW FINANSOWYCH UCHWALENIA PROJEKTU PLANU VII. MATERIAŁY DO WNNIOSKU ROLNEGO VIII. ANALIZY, W TYM: A) ANALIZA STANU ZAGOSPODAROWANIA I UŻYTKOWANIA OBSZARU PLANISTYCZNEGO I JEGO OTOCZENIA, DOTYCHCZASOWYCH PRZESĄDZEŃ PLANISTYCZNYCH (W TYM POZWOLEŃ NA BUDOWĘ, DECYZJI ZRID I INNYCH DOT. ZAGOSPODAROWANIA TERENU), UWARUNKOWAŃ WYNIKAJĄCYCH Z OBOWIĄZUJĄCYCH DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH (W TYM STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY, PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO WOJEWÓDZTWA, OBOWIĄZUJĄCEGO PLANU MIEJSCOWEGO) I INNYCH UWARUNKOWAŃ, KTÓRE MOGĄ MIEĆ WPŁYW NA USTALENIA PROJEKTU PLANU, B) ANALIZA WNIOSKÓW ZŁOŻONYCH DO PROJEKTU PLANU PO UPUBLICZNIENIU INFORMACJI O PRZYSTĄPIENIU DO SPORZĄDZENIA PLANU C) ANALIZA WNIOSKÓW I UWAG ZŁOŻONYCH W PROCESIE PRZEPROWADZENIA STRATEGICZNEJ OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO, D) ANALIZA ODPOWIEDZI ORGANÓW I INSTYTUCJI NA ZAWIADOMIENIE O PRZYSTĄPIENIU DO SPORZĄDZENIA PLANU, E) ANALIZA WNIOSKÓW, UWAG, PROPOZYCJI, ZŁOŻONYCH W RAMACH POSZERZONEGO UDZIAŁU SPOŁECZEŃSTWA W PROCEDURZE SPORZĄDZANIA PLANU, F) ANALIZA OPINII I UZGODNIEŃ UZYSKANYCH DO PROJEKTU PLANU W CZASIE UZGODNIEŃ I OPINIOWANIA DOKUMENTU I ICH WPŁYWU NA ZMIANĘ LUB KOREKTĘ PROJEKTU DOKUMENTU, G) ANALIZA UWAG ZGŁOSZONYCH DO PROJEKTU PLANU (W TYM NA WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU) I ICH WPŁYWU NA ZMIANĘ LUB KOREKTĘ PROJEKTU DOKUMENTU. IX. ZMIANY DO CZĘŚCI II, III, IV i V OPRACOWANIA. X. DOKUMENTACJA FORMALNO –PRAWNA CAŁOŚCI PROCEDURY. Części opracowania wymienione:  w pkt. I, II, III, V, VI, VII - powinny zawierać części tekstowe i graficzne, stosownie do zawartości części tekstowych oraz zgodne z obowiązującymi przepisami i wymaganiami,  w pkt. VIII w podpunktach A, B, C, E i G – powinny zawierać części tekstowe i graficzne, stosownie do zawartości części tekstowych. Możliwe jest połączenie analizy, o której mowa w ppkt. A z B. Zestawienie czynności i zakresu prac związanych ze sporządzeniem przedmiotu zamówienia do wykonania w ramach umowy przedstawione zostało w pkt. 2.4. Zamawiający nie przewiduje opracowania wniosku leśnego, a jeżeli sytuacja taka wystąpi materiały do wniosku winny być sporządzone zgodnie z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz wymaganiami Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach. Wszystkie materiały potrzebne do jego (lub ich) sporządzenia Zamawiający powinien uzyskać we własnym zakresie. 3.3.Etapy opracowania Sporządzenie przedmiotu zamówienia należy podzielić na niżej wymienione etapy. Opracowanie odbierane będzie etapami, przy czym części VIII B, VIII C, VIII D oraz III i IV, powinny uzyskać również wstępną akceptację zamawiającego w toku prac w ramach etapu, podobnie jak poszczególne analizy VIII E, VIII F, VIII G. Dla każdej części opracowania obowiązują również wymagania ogólne. ETAP I – opracowania wstępne Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego (I). Opracowanie ekofizjograficzne winno składać się z części tekstowej i graficznej oraz dokumentacji fotograficznej o zawartości określonej w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 09 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002r. Nr 155 poz. 1298), odpowiadającej opracowaniu podstawowemu. Część graficzna winna zostać sporządzona w skali rysunków planu. Sporządzenie koncepcji zmiany planu (II) Koncepcja powinna zawierać część tekstową i graficzną. Na część tekstową składają się: – opis przyjętych rozwiązań, propozycji zmian w planie obowiązującym, główne założenia, wariantowanie rozwiązań (dwa warianty tam gdzie jest to możliwe i zasadne np. dla terenu położonego pomiędzy ul. Krakowską, a torami kolejowymi oraz dla terenów położonych w parku krajobrazowym), uzasadnienie, 1) wykazy materiałów, o których mowa w rozporządzeniu MI w sprawie wymaganego zakresu projektu z dnia 26 sierpnia 2003 . w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 2) ocena zgodności oraz braku naruszenia przez przyjęte rozwiązania w projekcie zmiany planu ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, Część graficzna - rysunki koncepcji planu w skali 1:1000. Sporządzenie analizy VIII A. Analiza VIII A powinna zawierać część tekstową i graficzną, w których przedstawione zostaną wszystkie faktyczne i prawne uwarunkowania mające wpływ na ustalenia planu. Sposób użytkowania terenów w stanie istniejącym należy przedstawić w postaci bilansu. Analiza powinna zawierać również dokumentację fotograficzną. Część graficzną analizy należy sporządzić w skali rysunku planu. ETAP II – opracowanie projektu planu i opracowań z nim związanych Sporządzenie analiz VIII B, VIII C, VIII D. Analizy VIII B, VIII C powinny zawierać część tekstową i graficzną, w których przedstawione zostaną odpowiednio zestawienia tabelaryczne wniosków, autorskie propozycje rozpatrzenia wniosków wraz z uzasadnieniem oraz uzasadnienia do rozpatrzenia każdego wniosku przez Burmistrza. Część graficzna to rysunki przedstawiające rozmieszczenie terenów lub elementów zagospodarowania, których dotyczyły analizy, sporządzona w skali rysunku planu. Sporządzenie projektu planu (III). Projekt planu powinien zawierać część tekstową i graficzną. Na część tekstową składają się:  projekt planu w formie uchwały rady gminy,  opis przyjętych rozwiązań wraz z uzasadnieniem,  ocena zgodności oraz braku naruszenia przez przyjęte rozwiązania w projekcie planu ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,  wykazy materiałów, o których mowa w rozporządzeniu MI w sprawie wymaganego zakresu projektu z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, Część rysunkowa obejmuje rysunek planu w skali 1:1000. Sporządzenie uzasadnienia do przyjętych rozwiązań projektu planu (IV). Zawartość uzasadnienia winna odpowiadać wymaganiom wynikającym z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i powinno zawierać co najmniej opis:  sposobu realizacji wymogów wynikających z art. 1 ust. 2–4 ww. ustawy;  zgodności z wynikami analizy, o której mowa w art. 32 ust. 1, wraz datą uchwały rady gminy, o której mowa w art. 32 ust. 2;  wpływu na finanse publiczne, w tym budżet gminy. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko (V) Prognoza powinna zawierać część tekstową i graficzną. Treść części tekstowej winna odpowiadać wymaganiom obowiązujących przepisów stosownie do ustaleń projektu planu, za szczególnym zwróceniem uwagi na rozwiązania alternatywne i monitoring realizacji ustaleń projektu. Część graficzna powinna zawierać:  przedstawienie powiązań przyrodniczych obszaru opracowania z otoczeniem (rys.1 sporządzony w odpowiedniej skali dla przedstawienia problematyki),  zobrazowanie wpływu ustaleń projektu planu na środowisko, w tym na wyodrębnione istotne elementy, wraz z jego oceną (rys.2 sporządzony w skali rysunku planu). Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia projektu planu (VI).  część tekstowa – o zawartości jak w wymaganiach ogólnych, przy czym należy w prognozie zamieścić wykaz inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, komunikacyjnej i innych będących następstwem realizacji ustaleń planu i inwestycjami celu publicznego należącymi do zadań własnych gminy, wskazać jakie parametry inwestycji zdecydowały o określeniu kosztów jej realizacji i na podstawie jakiego cennika oszacowane zostały te koszty wraz z podaniem opisu obiektu podobnego. W prognozie w szczególności należy przedstawić zestawienie terenów, w ramach których wartość nieruchomości może ulec obniżeniu, wraz z wyszczególnieniem nieruchomości do wykupu oraz nieruchomości, dla których mogą wystąpić roszczenia na podstawie art.36 ust.1-3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.  część rysunkowa – rysunek prognozy finansowej (w skali 1:1000) przedstawiający opisaną w części tekstowej problematykę. Sporządzenie materiałów do wniosku rolnego (VII). ETAP III – uzgadnianie i opiniowanie projektu planu oraz wyłożenia projektu do publicznego wglądu i rozpatrzenie uwag Sporządzenie analiz VIII E, VIII F, VIII G. Analizy VIII E, VIII F, VIII G powinny zawierać część tekstową i graficzną, w których przedstawione zostaną odpowiednio zestawienia tabelaryczne opinii i uzgodnień (w tym opinii wewnętrznych), wniosków, uwag, w tym w złożonych w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, propozycji uzyskanych w konsultacjach projektu planu oraz uwag z wyłożenia, autorskie propozycje rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem oraz uzasadnienia do rozpatrzenia przez Burmistrza (indywidualne dla każdego wniosku, uwagi, opinii, itd.). Część graficzna to rysunki przedstawiające rozmieszczenie terenów lub elementów zagospodarowania, których dotyczyły analizy, sporządzone w skali rysunku planu. Wprowadzenie zmian do poszczególnych częściach opracowania (VIII). Prace w tej części etapu obejmują wprowadzenie zmian do części III opracowania oraz wynikających z nich zmian do części IV, V i VI projektu. ETAP IV – uchwalenie projektu planu Ostateczna wersja projektu planu przedkładanego (III, IV i V) radzie miasta do uchwalenia winno obejmować: 1. Część tekstową projektu planu zawierającą: 1) tekst planu w formie projektu uchwały rady miasta, 2) uzasadnienie do projektu uchwały obejmujące opis i uzasadnienie rozwiązań projektu planu, ocenę zgodności ze studium oraz elementy wymienione w art. 15 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym: a) sposób realizacji wymogów wynikających z art. 1 ust. 2–4 ustawy, b) zgodność z wynikami analizy, o której mowa w art. 32 ust. 1, wraz datą uchwały rady gminy, o której mowa w art. 32 ust. 2, c) wpływ na finanse publiczne, w tym budżet gminy, 3) projekt rozstrzygnięcia rady miasta o sposobie rozpatrzenia uwag nieuwzględnionych przez Burmistrza, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem stanowiska dla każdej uwagi indywidualnie. 2. Część graficzną projektu planu zawierającą rysunek planu sporządzony na kopii mapy zasadniczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego skali 1:1000. 3. Podsumowanie i uzasadnienie do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko sporządzone na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko zawierające:  uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu w odniesieniu do rozpatrywanych rozwiązań alternatywnych, a także informację, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i jakim zakresie zostały uwzględnione elementy wymienione w art. 55 ust. 3 ww. ustawy,  uzasadnienie zawierające informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski (art. 42 pkt.2 ww. ustawy). 4. Utworzenie metadanych do projektu. Sporządzenie dokumentacji formalno – prawnej procesu sporządzania planu (X). Dokumentacja winna zostać sporządzona według wzoru przekazanego przez Zamawiającego i winna zawierać oprócz wymaganych zestawień i materiałów określonych w rozporządzeniu również inne dokumenty (w tym wewnętrzne) przedstawiające przebieg procedury sporządzania planu. W ramach poszczególnych etapów mieszczą się czynności wymienione w poniższym pkt.3.4. 3.4.Zestawienie czynności i zakres prac związanych ze sporządzeniem przedmiotu zamówienia do wykonania w ramach umowy Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt prac i prowadzonych procedur, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia przez okres realizacji umowy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania przez Wykonawcę i przekazania Zamawiającemu, uchwalenie przez radę miasta i sprawdzenie przez organ nadzoru prawnego. Zamawiający ustala, że w zakres zamówienia wchodzi również ponowienie wyłożenia projektu do publicznego wglądu w zakresie zmian (tzw. drugie wyłożenie) i przygotowanie wszystkich materiałów i opracowań (w tym zmian wykonanych części opracowania) z tym związanych. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt prac i prowadzonych procedur, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia przez cały okres realizacji umowy. Prace, materiały i usługi niezbędne do wykonania przedmiotu zmówienia Zamówienie obejmuje sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w sołectwie Dulowa - obszar nr 1 wraz z poszerzeniem obszaru od strony południowej oraz z wykonaniem innych opracowań potrzebnych do uchwalenia dokumentu. Wykonanie przedmiotu opracowania obejmuje poniższe czynności: 1) wykonanie poszczególnych części opracowania wymienionych w pkt. od I do IX w procedurze sporządzania planu wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zgodnie z ww. wymaganiami określonymi dla przedmiotu zamówienia, wprowadzenie w nich zmian zgłoszonych przez Zamawiającego, 2) sporządzenie opinii o spójności przyjętych w projekcie planu rozwiązań z ustaleniami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy na każdym etapie wprowadzenia zmian, w zależności od potrzeb, 3) przygotowanie propozycji rozpatrzenia wniosków zgłoszonych do projektu, odpowiedzi na zawiadomienia od organów i instytucji oraz innych jednostek oraz wprowadzenie zmian po rozpatrzeniu przez burmistrza, 4) przygotowanie propozycji rozpatrzenia wniosków i uwag zgłoszonych do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz wprowadzenie zmian po rozpatrzeniu przez burmistrza, 5) przygotowanie propozycji rozpatrzenia opinii i uzgodnień zebranych do projektu od organów i instytucji oraz innych jednostek oraz wprowadzenie zmian po rozpatrzeniu przez burmistrza, 6) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym propozycji zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia wniosków, opinii i uzgodnień właściwych organów i instytucji wniosków i uwag złożonych w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko (w tym w przypadku powtórzenia uzgodnień i opinii do projektu), 7) przygotowanie projektów rozstrzygnięć burmistrza o sposobie rozpatrzenia wniosków, odpowiedzi na zawiadomienia od organów i instytucji oraz innych jednostek, uwzględnienia uzgodnień oraz o sposobie rozpatrzenia opinii, wraz z uzasadnieniami, sporządzenie zestawień tabelarycznych, 8) wprowadzenie zmian do projektu planu oraz w opracowaniach towarzyszących, wynikających z uzgodnień i opiniowania projektu oraz innych zmian wskazanych przez Zamawiającego, przygotowanie projektu do wyłożenia do publicznego wglądu, 9) sporządzenie zestawienia powierzchni według podstawowych funkcji terenów dla obszaru planistycznego (bilans), 10) prezentacja dokumentu oraz stanu zaawansowania prac projektowych na spotkaniach z radnymi, komisjami rady, władzami miasta, przedstawicielami organów opiniujących i uzgadniających, w zależności od potrzeb, w tym przed przyjęciem projektu przez radę miasta, 11) przygotowanie i przedstawianie wersji roboczych zmian projektu do akceptacji burmistrza w uzgodnionych terminach z Zamawiającym, 12) prowadzenie bieżących konsultacji w zakresie zmian w rozwiązaniach projektowych z Zamawiającym w trakcie wykonania opracowania, 13) udział w posiedzeniu GKUA, prezentacja rozwiązań planistycznych wraz z uzasadnieniem, przygotowanie propozycji uwzględnienia uwag komisji, dla uwag nieuwzględnionych uzasadnienia, wprowadzenie zmian w projekcie i opracowaniach towarzyszących, 14) udział w wyłożeniach projektu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, przynajmniej 2 dni w tygodniu, w ustalonych z Zamawiającym godzinach i udzielanie informacji zainteresowanym na temat przyjętych rozwiązań, 15) udział w publicznych dyskusjach nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu, przedstawienie na spotkaniach rozwiązań urbanistycznych wraz z uzasadnieniem, przy czym ilość spotkań do ustalenia z Zamawiającym, 16) analiza i przygotowanie propozycji (autorskiej) rozpatrzenia uwag (w tym złożonych w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko), wraz z uzasadnieniem, 17) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym propozycji wprowadzenia zmian do projektu wynikających z uwzględnienia uwag, 18) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia burmistrza o sposobie uwzględnienia uwag z wyłożenia projektu do publicznego wglądu wraz z uzasadnieniem, sporządzenie zestawień tabelarycznych, 19) wprowadzenie zmian w projekcie w związku z rozpatrzeniem uwag z wyłożenia do publicznego wglądu po rozstrzygnięciu przez burmistrza, i przygotowanie projektu do uchwalenia przez Radę, bądź uzgodnień i opiniowana lub wyłożenia, 20) wykonanie powyższych czynności dla dwóch wyłożeń projektu do publicznego wglądu, jeśli ich konieczność wyniknie z prowadzonej procedury planistycznej, przy czym drugie wyłożenie dotyczyć będzie wprowadzonych zmian, które w projekcie powinny zostać oznaczone, 21) przygotowanie projektu rozstrzygnięć dla Rady Miasta o sposobie rozpatrzenia uwag nieuwzględnionych przez Burmistrza, wraz z uzasadnieniem, sporządzenie zestawień tabelarycznych oraz w zależności od potrzeb części graficznej, 22) udział w konsultacjach projektu planu, które zostaną przeprowadzone zgodnie z Zarządzeniem Nr 0050.289.2016 Burmistrza Miasta Trzebini z dnia 27 października 2016r., w zależności od przyjętej formy konsultacji, przygotowanie propozycji rozpatrzenia zgłoszonych uwag, wniosków, propozycji, wprowadzenie zmian w projekcie. Wykonanie wszelkich prac projektowych lub czynności nieopisanych powyżej, a wynikających z procedur wykonania opracowania Wykonawca wykona w ramach przedmiotu zamówienia, co uwzględnione zostało w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Tekst planu powinien zostać opracowany według przyjętego w gminie standardu, który przekaże Zamawiający. 2) Sposób opracowania projektu planu winien umożliwiać pozyskanie danych statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie, przeznaczenia terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. 3) Sposób opracowania projektu planu winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości oraz udostępnianie dokumentu planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE. 4) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za ostateczne pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy i instytucje w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. 5) W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, jeżeli zmiana ta wymuszać będzie dokonanie zmian w opracowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 7) W terminach realizacji etapów opracowania należy uwzględnić okres do 3 tygodni (21 dni) od dnia przekazania kompletnej części opracowania Zamawiającemu za protokołem przekazania, na dokonanie jego sprawdzenia i przyjęcia protokołem zdawczo – odbiorczym. 8) W zakres zamówienia wchodzi przygotowanie niezbędnej ilości kompletów materiałów na spotkania i sesję uchwalającą, przygotowanie elektronicznej prezentacji projektu w zależności od etapu procedury, przygotowanie odpowiedniej liczby egzemplarzy projektu po uchwaleniu przez Radę Miasta. 9) Do obowiązków Wykonawcy należy etapowe przekazywanie części opracowania, zgodne z przyjętym harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy. 10) Części graficzne przedmiotu zamówienia (wszystkie składające się na jego zawartość) winny być przekazywane w formacie programu EWMapa. Do dokumentu przyjętego przez Radę Miasta należy utworzyć topologiczne i zobiektowane warstwy linii rozgraniczających tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania oraz innych linii, uzgodnionych z Zamawiającym, w celu wprowadzenia rysunku planu do geoportalu gminnego. 11) Utworzenie metadanych do projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, pok. nr 4 II piętro. 6) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy należy złożyć wraz z ofertą. 7) Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, według załącznika nr 2 do projektu umowy - należy złożyć na wezwanie zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach