Przetargi.pl
Sporządzenie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Bełżyce

Gmina Bełżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 517 27 28 , fax. 81 440 31 06
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
    ul. Lubelska 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 81 517 27 28, fax. 81 440 31 06
    REGON: 43102008400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Bełżyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Sporządzenie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Bełżyce” 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwa zadania: Zadanie nr 1 Sporządzenie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Bełżyce Opis przedmiotu zamówienia: 1) Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bełżyce, zgodnie z Uchwała Nr XXXIV/213/2017 Rady Miejskiej w Bełżycach z dnia 29 marca 2017 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bełżyce, zgodnie z oceną aktualności studium oraz mpzp obowiązujących na obszarze miasta i gminy Bełżyce, przyjętą Uchwałą Rady Miejskiej Bełżyce nr XLIII/273/2017 z dnia 8 listopada 2017r. - w sprawie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz mpzp obowiązujących na obszarze miasta i gminy Bełżyce. 2) Opracowanie tekstów jednolitych dla: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bełżyce. 3) Zmiany zapisów obowiązujących: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bełżyce, w zakresie m.in. geometrii dachu, udziału powierzchni biologicznie czynnej, zwiększenia powierzchni zabudowy, możliwości lokalizacji parków i terenów rekreacyjnych, zmiany linii zabudowy, dopuszczenie stajni itp., wynikających ze złożonych wniosków. Opracowania należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w oparciu o złożone wnioski i ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Opracowanie obejmuje również wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko razem z postępowaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz prognozy finansowej, niezbędnych do uchwalenia zmian miejscowych planów miasta Bełżyce. Zamówienie obejmuje: a) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) rozpatrzenie złożonych wniosków o których mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia, c) opracowanie projektu ,,zmiany planu”, d) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych − prezentacja projektu ,,zmiany planu” na posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej i uzyskanie opinii o projekcie ,,zmiany planu”, e) sporządzenie projektu ,,zmiany planu” – ilość egzemplarzy w formie tekstowej i cyfrowej niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa, f) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, „zmiany planu” spełniającej wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, g) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, g) sporządzenie projektu ,,zmiany planu” do publicznego wglądu – przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem, j) uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie ,,zmiany planu” rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, k) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu ,,zmiany planu”, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu ,,zmiany planu” wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, l) wprowadzenie zmian do projektu ,,zmiany planu”, wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, m) przedłożenie Radzie Miejskiej projektu ,,zmiany planu” po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag – projekt uchwały ,,zmiany planu” wraz z załącznikami i stosownym (podsumowaniem i uzasadnieniem o którym mowa w ustawie o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko), n) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie Lubelskiemu uchwały o uchwaleniu ,,zmiany planu” wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych. Zakres terytorialny : Obszar w granicach administracyjnych miasta -pow ok 23,46 km 2 Forma opracowania: Projekt rysunku planu miejscowego należy wykonać na kopii aktualnych map zasadniczych w skali 1:1000, ewentualnie w skali 1:2000 lub 1:500. Projekt rysunku planu powinien być sporządzony w czytelnej technice graficznej, zapewniającej możliwość wyłożenia do publicznego wglądu, sporządzania kopii i ogłaszania Projekt rysunku planu należy dostarczyć na nośniku cyfrowym w formacie rastrowym w postaci 2 rodzajów plików: JPG oraz Pdf o rozdzielczości minimum 300 DPI, pliki powinny umożliwiać ponowny wydruk map bez udziału wykonawcy. Sporządzenie zmiany planów zagospodarowania : a) tekst planu – w wersji drukowanej oraz wersja elektroniczna w .pdf, b) rysunek planu – w technice kolorowej w formacie .jpg i .pdf. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1. Przedstawiciel Wykonawcy w terminie uzgodnionym przez strony, zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach komisji architektoniczno-urbanistycznej, publicznej dyskusji nad, przyjętymi, rozwiązaniami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Bełżyce oraz na sesji (sesjach) Rady Gminy (w tym w posiedzeniach komisji Rady Gminy), na której (których) uchwalany jest projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Bełżyce, a także na żądanie Zamawiającego uczestniczyć w ewentualnych spotkaniach z mieszkańcami Gminy oraz Burmistrzem, Radą Gminy i jej merytorycznymi komisjami, w trakcie których prezentowany będzie projekt zmiany studium i projekt zmiany planu miejscowego, na każdym etapie postępowania. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania w szczególności projektów wzorów pism, załączników graficznych i rozdzielników dla koniecznej korespondencji, teksty obwieszczeń, ogłoszeń, zawiadomień itp. wynikających z obowiązującej procedury formalno – prawnej, a także projektów innych dokumentów wymaganych procedurą sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 3. Wykonawca z uwzględnieniem zawodowego charakteru swojej działalności, zobowiązany jest współdziałać na każdym etapie z Zamawiającym i uwzględniać jego uwagi i spostrzeżenia. Wykonawca w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu, kontaktować się będzie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia konsultacji z zarządcami dróg oraz operatorami i zarządcami sieci infrastruktury technicznej. 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prowadzenie i kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej (dokumentacji prac planistycznych) przedmiotu umowy. 6. Wykonawca oświadcza, że nie wykorzysta otrzymanych materiałów w celu innym niż określony w umowie oraz że nie udostępni ich osobom trzecim. 7. Wykonawca nie ma prawa, bez zgody Zamawiającego do informowania osób trzecich o stanie prac i kierunkach zagospodarowania przewidywanych w opracowywanym projekcie planu. 8. Wykonawca wykona przedmiot umowy przy użyciu własnych narzędzi i materiałów (w tym pozyskanych map kartograficznych i ewidencyjnych), za co nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 9. Dostarczenie Zamawiającemu: 3 (trzech) egzemplarzy projektu zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Bełżyce na etapach pośrednich oraz ostateczne przekazanie 3 kolorowych egzemplarzy wszystkich opracowań ostatecznych w formie wydruku (w technice barwnej) oraz na płycie CD. Zobowiązania Zamawiającego: Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych materiałów wyjściowych: 1) wykaz wniosków złożonych do planu 2) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 3) obowiązujące plany zagospodarowania przestrzennego 4) opracowanie ekofizjograficzne 5) inne dokumenty i opracowania, znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, pomocne przy sporządzaniu zmian planów zagospodarowania przestrzennego. Termin wykonania zadania nr 1: do 16 miesięcy od podpisania umowy. Inne: Zamawiający przyjmuje obowiązek publikacji w prasie zgłoszonych przez Wykonawcę ogłoszeń wynikających z przepisów prawa, wymaganych przy opracowaniu przedmiotu umowy oraz wszelkiej korespondencji z tym związanej o której poinformuje Wykonawca. Tekst publikacji i wszelkich pism wynikających z procedury opracowuje Wykonawca. Warunki płatności za poszczególne etapy prac: 1) po przekazaniu projektów do GKUA – 25% wynagrodzenia o którym mowa w planowanym harmonogramie 2) po przekazaniu projektów do wyłożenia do publicznego wglądu – 25% wynagrodzenia, 3) po przekazaniu projektów do uchwalenia– 25% wynagrodzenia, 4) po przekazaniu planów Wojewodzie Lubelskiemu wraz z dokumentacją prac planistycznych – 25% wynagrodzenia. Zadanie nr 2 „Sporządzenie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bełżyce” 1)Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bełżyce, zgodnie z Uchwała Nr XXXIV/212/2017 Rady Miejskiej w Bełżycach z dnia 29 marca 2017 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bełżyce nie wymagających przeprowadzenia procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (w tym 3 wnioski pod warunkiem udokumentowania złóż), zgodnie z Oceną aktualności studium oraz mpzp obowiązujących na obszarze miasta i gminy Bełżyce, przyjętą Uchwałą Rady Miejskiej Bełżyce nr XLIII/273/2017 z dnia 8 listopada 2017r. - w sprawie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz mpzp obowiązujących na obszarze miasta i gminy Bełżyce. 2) Opracowanie tekstów jednolitych dla: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bełżyce. 3) Zmiany zapisów obowiązujących: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bełżyce, w zakresie m.in. geometrii dachu, udziału powierzchni biologicznie czynnej, zwiększenia powierzchni zabudowy, możliwości lokalizacji parków i terenów rekreacyjnych, zmiany linii zabudowy, dopuszczenie stajni itp., wynikających ze złożonych wniosków. Opracowanie wniosku do Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych. Opracowania należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w oparciu o złożone wnioski i ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Opracowanie obejmuje również wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko razem z postępowaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz prognozy finansowej, niezbędnych do uchwalenia zmian miejscowych planów miasta i gminy Bełżyce. Zamówienie obejmuje: a) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) rozpatrzenie złożonych wniosków o których mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia, c) opracowanie projektu ,,zmiany planu”, d) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych − prezentacja projektu ,,zmiany planu” na posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej i uzyskanie opinii o projekcie ,,zmiany planu”, e) sporządzenie projektu ,,zmiany planu” – ilość egzemplarzy w formie tekstowej i cyfrowej niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa, f) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, „zmiany planu” spełniającej wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, g) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, g) sporządzenie projektu ,,zmiany planu” do publicznego wglądu – przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem, j) uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie ,,zmiany planu” rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, k) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu ,,zmiany planu”, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu ,,zmiany planu” wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, l) wprowadzenie zmian do projektu ,,zmiany planu”, wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, m) przedłożenie Radzie Miejskiej projektu ,,zmiany planu” po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag – projekt uchwały ,,zmiany planu” wraz z załącznikami i stosownym (podsumowaniem i uzasadnieniem o którym mowa w ustawie o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko), n) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie Lubelskiemu uchwały o uchwaleniu ,,zmiany planu” wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych. Zakres terytorialny : Obszar w granicach administracyjnych gminy - pow ok. 110 km2. Forma opracowania: Projekt rysunku planu miejscowego należy wykonać na kopii aktualnych map zasadniczych w skali 1:1000, ewentualnie w skali 1:2000 lub 1:500. Projekt rysunku planu powinien być sporządzony w czytelnej technice graficznej, zapewniającej możliwość wyłożenia do publicznego wglądu, sporządzania kopii i ogłaszania Projekt rysunku planu należy dostarczyć na nośniku cyfrowym w formacie rastrowym w postaci 2 rodzajów plików: JPG oraz Pdf o rozdzielczości minimum 300 DPI, pliki powinny umożliwiać ponowny wydruk map bez udziału wykonawcy. Sporządzenie zmiany planów zagospodarowania : a) tekst planu – w wersji drukowanej oraz wersja elektroniczna w .pdf, b) rysunek planu – w technice kolorowej w formacie .jpg i .pdf. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1. Przedstawiciel Wykonawcy w terminie uzgodnionym przez strony, zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach komisji architektoniczno-urbanistycznej, publicznej dyskusji nad, przyjętymi, rozwiązaniami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Bełżyce oraz na sesji (sesjach) Rady Gminy (w tym w posiedzeniach komisji Rady Gminy), na której (których) uchwalany jest projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Bełżyce, a także na żądanie Zamawiającego uczestniczyć w ewentualnych spotkaniach z mieszkańcami Gminy oraz Burmistrzem, Radą Gminy i jej merytorycznymi komisjami, w trakcie których prezentowany będzie projekt zmiany studium i projekt zmiany planu miejscowego, na każdym etapie postępowania. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania w szczególności projektów wzorów pism, załączników graficznych i rozdzielników dla koniecznej korespondencji, teksty obwieszczeń, ogłoszeń, zawiadomień itp. wynikających z obowiązującej procedury formalno – prawnej, a także projektów innych dokumentów wymaganych procedurą sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 3. Wykonawca z uwzględnieniem zawodowego charakteru swojej działalności, zobowiązany jest współdziałać na każdym etapie z Zamawiającym i uwzględniać jego uwagi i spostrzeżenia. Wykonawca w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu, kontaktować się będzie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia konsultacji z zarządcami dróg oraz operatorami i zarządcami sieci infrastruktury technicznej. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prowadzenie i kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej (dokumentacji prac planistycznych) przedmiotu umowy. 6. Wykonawca oświadcza, że nie wykorzysta otrzymanych materiałów w celu innym niż określony w umowie oraz że nie udostępni ich osobom trzecim. 7. Wykonawca nie ma prawa, bez zgody Zamawiającego do informowania osób trzecich o stanie prac i kierunkach zagospodarowania przewidywanych w opracowywanym projekcie planu. 8. Wykonawca wykona przedmiot umowy przy użyciu własnych narzędzi i materiałów (w tym pozyskanych map kartograficznych i ewidencyjnych), za co nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 9. Dostarczenie Zamawiającemu: 3 (trzech) egzemplarzy projektu zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Bełżyce na etapach pośrednich oraz ostateczne przekazanie 3 kolorowych egzemplarzy wszystkich opracowań ostatecznych w formie wydruku (w technice barwnej) oraz na płycie CD. Zobowiązania Zamawiającego: Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych materiałów wyjściowych: 1) wykaz wniosków złożonych do planu 2) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 3) obowiązujące plany zagospodarowania przestrzennego 4) opracowanie ekofizjograficzne 5) inne dokumenty i opracowania, znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, pomocne przy sporządzaniu zmian planów zagospodarowania przestrzennego. Termin wykonania zadania nr 2 : do 25 miesięcy od podpisania umowy. Inne: Zamawiający przyjmuje obowiązek publikacji w prasie zgłoszonych przez Wykonawcę ogłoszeń wynikających z przepisów prawa, wymaganych przy opracowaniu przedmiotu umowy oraz wszelkiej korespondencji z tym związanej o której poinformuje Wykonawca. Tekst publikacji i wszelkich pism wynikających z procedury opracowuje Wykonawca. Warunki płatności za poszczególne etapy prac: 1) po przekazaniu projektów do GKUA – 25% wynagrodzenia o którym mowa w planowanym harmonogramie 2) po przekazaniu projektów do wyłożenia do publicznego wglądu – 25% wynagrodzenia, 3) po przekazaniu projektów do uchwalenia– 25% wynagrodzenia, 4) po przekazaniu planów Wojewodzie Lubelskiemu wraz z dokumentacją prac planistycznych – 25% wynagrodzenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi na usługę objętą niniejszym zamówieniem na okres wskazany w formularzu oferty. Długość okresu rękojmi – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający będzie oceniał długość rękojmi w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) liczony od dnia podpisania protokołów odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego. 4. Ubezpieczenie – Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą od wartości brutto złożonej oferty. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu dokument ubezpieczenia. 5. Na podstawie art. 24 aa. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) zamawiający przewiduje, możliwość zastosowania procedury odwróconej oceny i badania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi byś wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy13 8685 0001 0020 1902 2000 0040 z dopiskiem Wadium w postępowaniu na „Sporządzenie zmian Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Bełżyce” znak OR.271-1.04.01.2018.JW; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240); 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 w formie lub formach, o których mowa w pkt 3 zostanie odrzucona z postępowania. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane); - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załącza formularz ofertowy, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotycz). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach