Przetargi.pl
Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów budownictwa mieszkaniowego we wsi Jarnołtówek

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2013-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów budownictwa mieszkaniowego we wsi Jarnołtówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu przestrzennego terenów budownictwa mieszkaniowego we wsi Jarnołtówek, zgodnie z Uchwałą nr XXXI/325/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 29 maja 2013r. zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI/382/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 29 listopada 2013r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów budownictwa mieszkaniowego we wsi Jarnołtówek. Granice terenu objętego opracowaniem zaznaczone są na załączniku graficznym (kopia w/w uchwały). Zmianą planu obejmuje się część terenu oznaczonego symbolem A 24 MN, MR (teren niskiej zabudowy zagrodowej przekształconej w zabudowę jednorodzinną) oraz teren A 25 UG (teren usług gastronomii) w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenów budownictwa mieszkaniowego we wsi Jarnołtówek, zatwierdzonym Uchwałą Nr XX/165/04 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 czerwca 2004r., zmienionym Uchwałą Nr X/112/11 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 29 czerwca 2011r., w granicach określonych na załączniku graficznym nr 1 do uchwały. Zmianą planu wprowadzona zostanie zmiana przeznaczenia części terenu A 24 MN, MR, oraz terenu A 25 UG - m.in. dopuszczająca lokalizację zabudowy usługowej związanej z obsługą turystyki wraz z infrastrukturą. Obszar objęty opracowaniem stanowią działki nr ewid. 290/2 o pow. 0,1800 ha, 290/1 o pow. 0,2000 ha , 289 o pow. 0,0600 ha. Wymagania techniczne i merytoryczne : 1.Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w formie projektu uchwały wraz z wymaganymi załącznikami, w tym załącznikiem graficznym - rysunkiem planu, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 12 czerwca 2012r. poz. 647 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587), oraz przepisami innych ustaw związanych z problematyką planowania przestrzennego oraz zgodnie z projektem umowy 2.Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym: sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), spełniającej wymogi przepisów szczególnych co do formy i zakresu prognozy, w ilości koniecznej do uzyskania uzgodnień + egzemplarz dla Zamawiającego. 3.Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, o której mowa w art. 17 pkt. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uwzględniając wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587). 4.Udział w czynnościach związanych z sporządzeniem projektu zmiany planu miejscowego, udział w spotkaniach merytorycznych w siedzibie Zamawiającego dot. przedmiotu wykonywanych prac, czynny udział w dyskusji publicznej podczas wyłożenia projektów do publicznego wglądu, w razie potrzeby udział w spotkaniu z Radą Miejską. 5.Czynny udział w dyskusji publicznej, o której mowa w art. 17 pkt. 9 cyt. ustawy, a także sesjach Rady Miejskiej, na których będą rozpatrywane sprawy przedmiotowego planu. 6.Czynny udział w analizie i rozpatrywaniu wniosków, o których mowa w art. 17 pkt. 12 cyt. ustawy. 7.Przygotowanie i zredagowanie projektów wszystkich ogłoszeń, obwieszczeń, pism i odpowiednich dokumentów związanych z trybem formalno - prawnym (w tym sporządzania, uzgadniania i opiniowania projektu planu i prognozy). 8.Uzyskanie opinii i uzgodnień dotyczących projektu planu, zgodnie z art. 17 pkt. 6a i 6b cyt. ustawy. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. 9.Wprowadzenie zmian do projektu planu, o których mowa w art. 17 pkt. 9 cyt. ustawy. 10.Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w § 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. , Nr 164, poz. 1587). 11.Zakończenie czynności formalno-prawnych związanych z opracowaniem planu wraz z wprowadzeniem zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag i wniosków złożonych do projektu planu. 12.Projekt planu wykonany zostanie w następującej formie: - Część tekstowa - w formie uchwały w formacie Word i w standardzie Edytora Aktów Prawnych xml; - Część graficzna - w formie map w skali 1:1000 zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i odpowiednich przepisów wykonawczych, oraz w formacie PDF, jpg na odpowiednich nośnikach. Wymagania użytkowe: 1.Opracowanie zmiany planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z w/w ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.). 2.Zakres ustaleń planu winien spełniać wymagania określone w art. 15 ust. 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 3.Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji planu Zamawiającemu przed przekazaniem projektu planu do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną. 4.Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu. 5.Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiającemu należy przekazać 2 egz. planu w wersji jak opisana powyżej. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego praw autorskich do wykorzystania ich w realizacji planu. 7.Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego praw autorskich do wykorzystania ich w realizacji planu. 8.Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji planistycznej celem przedłożenia wojewodzie do oceny zgodności z prawem, a w razie konieczności ponowienia procedury ( w całości lub części), i ewentualnie do ponownego udziału w procedurze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013&mc=12
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach