Przetargi.pl
Sporządzenie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych przy ulicy Wiejskiej”.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych przy ulicy Wiejskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych przy ulicy Wiejskiej” na podstawie uchwały inicjującej nr XXXVIII/775/2018 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 28 marca 2018 r. 2. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zamówieniem, zasadami wiedzy technicznej, urbanistycznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3. Dokumentacja planistyczna składać się będzie z: a) diagnozy stanu istniejącego wraz z koncepcją rozwiązań planu w skali 1:2000 b) opracowania ekofizjograficznego, c) prognozy oddziaływania na środowisko, d) prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, e) ustaleń planu i rysunku planu w skali 1:2000 w formie projektu Uchwały Rady Miejskiej, f) dokumentacji formalno – prawnej, g) wniosków o uzyskanie zgodny na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 03 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161), w ilościach określonych w „Harmonogramie rzeczowo – terminowo – finansowym”-w razie konieczności. h) Metadanych infrastruktury informacji przestrzennej, o których mowa w art. 5 i w art. 29 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz 1382 z późn. zm.) w formacie *.xml. 4. Strony zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu prac oraz działać z najwyższą starannością. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania swej wiedzy fachowej z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, zaś Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich koniecznych materiałów, przekazania pisemnej akceptacji otrzymanej koncepcji projektu planu miejscowego oraz terminowego odbioru poszczególnych faz/etapów fazy prac. 5. Szczegółowy zakres prac, obowiązków stron, podział prac na V faz oraz zasady przekazania przedmiotu umowy w poszczególnych fazach określa „Harmonogram rzeczowo – terminowo - finansowy” stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na treść zapisów i sposób kształtowania ustaleń projektu planu oraz sposób zapisu tekstu uchwały (w zakresie nienaruszającym obowiązujących przepisów) w celu zapewnienia możliwości realizacji zamierzeń gminy i ułatwienia późniejszego korzystania z planu jako prawa miejscowego. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość podzielenia powierzchni opracowania na mniejsze obszary, dla których będzie prowadzona dalsza oddzielna procedura, tzw. etapowanie planu. 8. Wykonawca zobowiązany jest skorelować ustalenia projektu planu w zakresie granic jego opracowania z zapisami sąsiadujących obowiązujących planów miejscowych. 9. Przedstawiciel Wykonawcy w terminie uzgodnionym przez strony zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno - Urbanistycznej, na wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu miejscowego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (w formie dyżurów projektanta), w publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami, na spotkaniu z Radnymi i przedstawicielami Wydziałów tut. Urzędu, na posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej poprzedzających sesję Rady Miejskiej oraz na sesji Rady Miejskiej, na której uchwalany jest plan miejscowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania projektów wzorów pism oraz projektów innych dokumentów wymaganych procedurą sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przewidzianych w „Harmonogramie rzeczowo – terminowo - finansowym”. 11. Elementy dokumentacji planistycznej winny być sporządzone i przekazane Zamawiającemu w ilości wyszczególnionej w „Harmonogramie rzeczowo – terminowo - finansowym” w formie papierowej i/lub w formie elektronicznej na optycznym nośniku danych (płyta CD lub DVD) w formacie *.doc, *.pdf, *.jpg, *.tiff oraz w programie MapInfo lub programie równoważnym w formacie *.tab, *.id, *.map, *.dat, *.wor oraz w formacie *.shp. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uzyskanie i kompletność wymaganych uzgodnień. 13. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy w dniu zawarcia umowy następujących materiałów (obejmujących obszar sporządzanego planu miejscowego i jego sąsiedztwa): a) Materiały geodezyjne tj. komplet urzędowych kopii map zasadniczych i ewidencyjnych w odpowiedniej skali, gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym b) Mapę geologiczno – inżynierską miasta Dąbrowa Górnicza. c) Ocenę przydatności terenów zabudowy w kontekście zaniechanej eksploatacji górniczej węgla kamiennego w mieście Dąbrowa Górnicza. d) Ekspertyzę hydrotechniczną miasta Dąbrowa Górnicza e) Opracowanie ekofizjograficzne dla miasta Dąbrowa Górnicza. f) Kopię uchwały nr XXXVIII/775/2018 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 28 marca 2018r. w sprawie: przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych przy ulicy Wiejskiej” 14. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania po zawarciu umowy wypisów z ewidencji gruntów (według potrzeb). 15. Wykonawca zobowiązuje się, że nie wykorzysta otrzymanych materiałów w celu innym niż określono w umowie oraz, że nie udostępni ich osobom trzecim. 16. Powierzchnia planu objętego wnioskiem wynosi ok. 0,37 ha. III. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). IV. Gwarancja i rękojmia 1. Na prace będące przedmiotem niniejszej umowy ustala się okres gwarancji i rękojmi za wady, który wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w formie końcowej, a w przypadku braku odbioru przedmiotu zamówienia w formie końcowej od dnia zakończenia obowiązywania umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się usunąć we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie wady, jakie ujawnią się w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia w formie końcowej, w terminie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. Próbkę: 1 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego (treść uchwały o której mowa w art. 20 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z częścią graficzną stanowiącą załącznik do ww. uchwały), który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa. Dokumentacja winna być dołączona do oferty w formie papierowej; część graficzna uchwały winna być wydrukowana i dołączona do oferty w skali w jakiej została uchwalona. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach