Przetargi.pl
Sporządzanie, wydawanie i dowóz posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Małkinia Górna w 2019 roku

Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 07320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 297 455 118
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
    ul. Przedszkolna 1
    07320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
    tel. 029 6448000, 6442985, fax. 297 455 118
    REGON: 54170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie, wydawanie i dowóz posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Małkinia Górna w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie, wydawanie i dowóz gorących posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Małkinia Górna w 2019r. zgodnie z wymaganiami: a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( j.t.Dz. U z 2018 r.,poz. 1541 z późn.zm) b) ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( Dz. U. z 2017 r.,poz.1261) 2. Zamawiający wyznacza Ośrodek Pomocy Społecznej w Małkini Górnej oraz dyrektorów szkół do nadzoru nad prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia; 3. Przez gorący posiłek rozumie się jedno danie gorące; 4. Posiłki będą wydawane codziennie, w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych itp. z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zlecić w ramach realizacji niniejszego zamówienia sporządzanie posiłków w okresie ferii, wakacji lub w innych uzasadnionych przypadkach, o czym niezwłocznie powiadomi Wykonawcę; 5. Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków może ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego ). Przewiduje się możliwość zmniejszenia dziennej ilości posiłków do 10%. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym lub większym zakresie. 6. Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia sporządza jadłospis na okres miesięczny, uwzględniając poniższe wytyczne: a) 2 razy w tygodniu danie mięsne składające się z : mięsa 80g, ziemniaki lub kasza lub ryż – 200g, surówka lub jarzyny gotowane – 100g, sok w kartoniku – 200 ml, owoc ( jabłko, banan, pomarańcza itp., przy czym dany owoc nie może być podany częściej niż dwa razy w tygodniu ); b) 2 razy w tygodniu zupa – 400 ml z wkładką mięsną – 50g i pieczywem – 100g, sok w kartoniku – 200 ml, jogurt owocowy lub serek owocowy o pojemności minimum 50g; c) 1 raz w tygodniu ( piątek ) danie bezmięsne lub półmięsne: naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy, kluski, bigos, fasolka po bretońsku, łazanki z mięsem i kapustą itp. – 350g, sok w kartoniku – 200 ml, warzywo ( marchewka, rzodkiewka, kalarepa, ogórek, itp. ) d) koniecznie jest aby dwa razy w miesiącu w menu została uwzględniona ryba-80g, ziemniaki lub kasza lub ryż – 200g, surówka lub jarzyny gotowane – 100g. 7. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami higieny i racjonalnego żywienia (HACCP) oraz obowiązującymi przepisami prawa. 8. Posiłki muszą być gorące, urozmaicone, estetyczne, wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia; 9. Jadłospis musi być urozmaicony, posiłki nie mogą powtarzać się w ciągu dwóch następujących po sobie tygodniach; 10.Wykonawca sporządza jadłospis w co najmniej 3 egzemplarzach, z których po jednym dostarcza do Ośrodka Pomocy Społecznej i dyrektorowi szkoły, a jeden umieszcza w widocznym miejscu w punkcie wydawania posiłków; 11.Termin dostarczenia jadłospisu na styczeń – najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, na każdy następny miesiąc, najpóźniej do ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca; 12. Wykonawca dostarczy posiłki w jednorazowych, specjalistycznych pojemnikach przystosowanych do bezpośredniego spożycia posiłku lub w termosach zbiorczych – w zależności od wymagań Sanepidu; 13.Posiłki Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt (wraz z załadunkiem i rozładunkiem) samochodem służącym do przewozu gotowych posiłków, spełniającym warunki sanitarne do transportu, w pojemnikach przystosowanych do bezpośredniego spożycia posiłku lub specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Temperatura dania powinna wynosić ok. 75 stopni Celsjusza. W ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce jednorazowe wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w należytej czystości termosy, w których przewozi gorące posiłki (puste termosy Wykonawca odbiera i myje u siebie w firmie) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badań sprawdzających posiłki, pod kątem sprawdzenia ich temperatury, gramatury, kaloryczności, zalecanych norm żywieniowych, jakości wykorzystywanych surowców. W przypadku stwierdzenia , że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w niniejszej SIWZ kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest podać adres miejsca, w którym przygotowywane (gotowane)będą posiłki. 14. Wykonawca wyda posiłki na podstawie listy osób uprawnionych do ich otrzymania; 15. Wykonawca sprzątnie zużyte naczynia i zagospodaruje śmieci i odpady powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia; 16. Wykonawca wyda posiłki w punkcie wydawania posiłków i terminie określonym przez dyrektora szkoły; 17. Przewidywane godziny wydawania posiłków dla poszczególnych części znajdują się w tabeli poniżej; 18 Zamawiający zastrzega, że godziny podane w tabeli mogą ulec nieznacznym przesunięciom +/- 5 minut; 19. Posiłki muszą być dostarczone najpóźniej na 15 minut przed godziną określoną w tabeli. Zamawiający udziela zamówienia dla następujących placówek oświatowych: Nr Siedziba szkoły Szacunkowa ilość uczniów Przerwy obiadowe 1 Glina 15 10.35 - 10.55 2 Kiełczew 15 11.05 - 11.20 3 Orło 15 10.40 – 11.00 4 Szkoła Podstawowa Prostyń 20 11.15 - 11.35 5 Szkoła Podstawowa Nr 2 w Małkini Górnej 20 11.30 – 11.50 Łącznie 85 uczniów przez około 180 dni Dane w tabeli dotyczące ilości dożywianych uczniów są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy – Urząd Gminy Małkinia Górna prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Małkini Górnej numer 94 8923 1021 0100 0169 2001 0012. Na przelewie należy umieścić informację wadium: Dowóz posiłków. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej , dołączając do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta (Gmina Małkinia Górna), c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczeń (musi obejmować okres związania z ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) „gwarantować wpłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie”. f) przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w rozdziale XI pkt 10 SIWZ. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymaganą formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, b) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, lub pełnomocnictw.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie zezwolenia na podjęcie działalności kuchni udzielone przez właściwego Inspektora Sanitarnego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, oświadczenie nr 3, oświadczenie nr 4, wadium, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach