Przetargi.pl
Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów wraz z aktualizacją dla robót elektro-energetycznych; techniczne doradztwo w zakresie realizowanych inwestycji dla urządzeń elektro-energetycznych stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała; pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z oświetleniem ulicznym stanowiącym własność Gminy Bielsko-Biała.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów wraz z aktualizacją dla robót elektro-energetycznych; techniczne doradztwo w zakresie realizowanych inwestycji dla urządzeń elektro-energetycznych stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała; pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z oświetleniem ulicznym stanowiącym własność Gminy Bielsko-Biała.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: - sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla robót elektro-energetycznych wraz z aktualizacją w formie papierowej w 2 egzemplarzach – 1000 sztuk pozycji kosztorysowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości planowanych pozycji kosztorysowych o 10%; - techniczne doradztwo w zakresie realizowanych inwestycji dla urządzeń elektro-energetycznych stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała – 15 szt., ilość godzin - 250; - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z oświetleniem ulicznym stanowiącym własność Gminy Bielsko-Biała – 50 szt. 2. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru (wykonawcy) obejmuje w szczególności: 1) sprawowanie nadzoru nad realizacją umowy na wykonanie robót budowlanych, 2) dokonanie finansowego i rzeczowego rozliczenia wykonanych robót budowlanych zgodnie z umową na wykonanie robót, 3) prowadzenie nadzoru technicznego, finansowego nad robotami, egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót zgodnie z umową, projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i harmonogramem w ramach planowanych kosztów, 4) sprawdzenie jakości zabudowanych materiałów i sprawdzenie zgodności z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.), 5) przekazanie wykonawcy robót w imieniu zamawiającego, projektu budowlanego, pozwolenia na budowę i prawa dostępu i posiadania wszystkich części terenu budowy, w terminach podanych w umowie na roboty, 6) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów jakie zgodnie z warunkami umowy winny być przedkładane przez wykonawcę robót, 7) kontrolowanie stanu zaawansowania robót na budowie, sprawdzenie i zatwierdzenie projektów odbioru robót, będących podstawą do wystawienia przez wykonawcę robót faktur częściowych i końcowych, 8) przeprowadzenie odbiorów częściowych i końcowych, 9) sprawdzenie i weryfikacja kosztorysów powykonawczych, 10) bieżące informowanie zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia wykonawcy, 11) regularne przeglądanie wpisów wykonawcy robót do dziennika budowy, potwierdzenie lub koordynowanie ich, 12) prowadzenie narad na budowie i sporządzanie protokołów z narad, 13) kontrolowanie dokumentów wystawionych przez wykonawcę robót, poświadczenie płatności, 14) sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentów, stosownie do postanowień umowy, 15) dokonanie ostatecznego rozliczenia robót, 16) sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów wraz z aktualizacją dla robót elektro-energetycznych, techniczne doradztwo w zakresie realizowanych inwestycji dla urządzeń elektro-energetycznych stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71244000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale); 2. Wycena usługi (w oryginale); 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie); 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy; 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; 7. Oświadczenie dotyczące wypełnienia przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach