Przetargi.pl
„Spokojna/Bociania/Wronia oraz Ogrody Działkowe „Szarotka (LBO)” w Legnicy

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 523 483 , fax. 768 523 478
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Wojska Polskiego 10
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 768 523 483, fax. 768 523 478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.legnica.eu (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Spokojna/Bociania/Wronia oraz Ogrody Działkowe „Szarotka (LBO)” w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż ul. Spokojnej oraz przebudowa terenu wzdłuż Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Szarotka” (LBO) przy ul. Czystej w Legnicy. Zakres przedmiotu zamówienia • budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej wraz z ułożeniem betonowych obrzeży, • miejscową wymianę krawężników, • wykonanie pobocza utwardzonego tłuczniem kamiennym i okalanego krawężnikiem betonowym, • wykonanie obszaru utwardzonego tłuczniem kamiennym i okalanego krawężnikiem betonowym, • ułożenie rur przepustowych oraz wymiana ram pokryw studni teletechnicznych • wprowadzenie zmiany docelowej organizacji ruchu, wyznaczenie przejść dla pieszych, • regulację włazów, skrzynek i studzienek. • montaż znaków informacyjnych LBO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru z wyszczególnieniem cen jednostkowych. 4) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia ( SIWZ rozd. V. ust 3) , w szczególności kierowanie robotami budowlanymi - załączyć uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz oświadczenie, że wskazane osoby są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. 5.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 5.4 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wg warunku rozdz. V 1. c).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach