Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
- Data zamieszczenia: 2015-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
ul. Rynek 31 31
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
REGON: 89052355600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Skrzynka droga dojazdowa do gruntów rolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przeznaczona do remontu droga gminna wewnętrzna o numerach ewidencyjnych dz. nr 268 i 269/1 zlokalizowana jest na terenie Gminy Lądek Zdrój, w obrębie miejscowości Skrzynka, powiat Kłodzki, województwo dolnośląskie. Obecnie droga od skrzyżowania z drogą powiatową na długości 19,5mb posiada nawierzchnię bitumiczną, następnie nawierzchnię tłuczniową na 375,5mb a na pozostałym odcinku jest to droga gruntowa. Odcinek bitumiczny i tłuczniowy ograniczony lewostronnie korytkami betonowymi 35x50x15m łącznie 392,5mb. Droga o szerokości zmiennej od 2,5 do 3,2mb z jedną mijanką. Odcinek o nawierzchni tłuczniowej i gruntowej z licznymi ubytkami i wyrwami. W ciągu odcinka poprzeczne koryta betonowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZATORZE - STÓJKÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2016-07-25 - Konserwacja ołtarzy w kościele parafialnym p.w. Św. Marcina w Grębocicach
Dodano: 2015-10-15 - Remont ogrodzeń obiektów administrowanych przez ZGKiM w Rudnej
Dodano: 2015-07-17 - Remont ogrodzeń obiektów administrowanych przez ZGKiM w Rudnej
Dodano: 2015-07-17 - Remont ogrodzeń obiektów administrowanych przez ZGKiM w Rudnej
Dodano: 2015-07-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 119818- ul. Rataja w Lądku - Zdroju w km 0+000-0+330 (intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r)
Dodano: 2015-05-05 - Remont elewacji budynku Prokuratury Okręgowej, zlokalizowanego przy ul. Muzealnej we Wrocławiu
Dodano: 2015-04-20 - Przebudowa drogi gminnej nr 270 w miejscowości Radochów w km 0 + 000 - 0 + 117,45 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]
Dodano: 2014-08-21 - Remont budynku administracyjno - biurowego przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu
Dodano: 2014-07-11 - REMONT EMPOR W KOŚCIELE GARNIZONOWYM WE WROCŁAWIU PRZY UL. ŚW. ELŻBIETY. NR SPRAWY: INFR/369/2014
Dodano: 2014-07-11