Przetargi.pl
Serwisowanie przydomowych oczyszczalni ścieków w następujących miejscowościach Smardy Górne, Nowa Bogacica, Smardy Dolne, Bogacka Szklarnia, Unieszów, Żabiniec, Krężel i Bogacica, Borkowice, Bażany i Maciejów, Biadacz, Krzywizna

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 52570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie przydomowych oczyszczalni ścieków w następujących miejscowościach Smardy Górne, Nowa Bogacica, Smardy Dolne, Bogacka Szklarnia, Unieszów, Żabiniec, Krężel i Bogacica, Borkowice, Bażany i Maciejów, Biadacz, Krzywizna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe usługi serwisowe świadczone przez Wykonawcę mające na celu utrzymanie we właściwym stanie technicznym 362 przydomowych oczyszczalni ścieków wybudowanych w następujących miejscowościach Smardy Górne, Nowa Bogacica, Smardy Dolne, Bogacka Szklarnia, Unieszów, Żabiniec, Krężel i Bogacica, Borkowice, Bażany i Maciejów, Biadacz, Krzywizna. Wykaz przydomowych oczyszczalni ścieków stanowi zał. nr 9 do niniejszej specyfikacji. Kompleksowe usługi serwisowe wykonywane będą zgodnie z instrukcją fabryczną producenta i obejmują między innymi: 1. Sprawdzenie stanu kożucha w osadniku gnilnym. 2. Sprawdzenie ilości osadu w osadniku gnilnym. 3. Czyszczenie kożucha filtracyjnego w osadniku gnilnym. 4. Kontrola działania wentylacji osadnika gnilnego. 5. Usunięcie osadu nadmiernego z osadnika gnilnego. 6. Sprawdzenie działania i czyszczenie podnośnika powietrznego. 7. Kontrola stanu i czyszczenie komory osadnika wtórnego. 8. Kontrola stanu, czyszczenie komory napowietrzania i armatury. 9. Kontrola stanu i czyszczenie złoża zanurzonego. 10. Kontrola działania elektrozaworu (regulacja nastawy w sterowniku). 11. Demontaż dmuchawy (dmuchaw) w komorze technicznej - czyszczenie filtra powietrza. 12. Wymiana filtra powietrza. 13. Kontrola stanu membran, czyszczenie (dmuchawa). 14. Wymiana membran dmuchawy. 15. Kontrola stanu i czyszczenie dyfuzorów. 16. Wymiana membran dyfuzorów. 17. Kontrola stanu, czyszczenie wlotu powietrza. 18. Kontrola stanu studni chłonnej. 19. Dotyczy przydomowych oczyszczalni ścieków firmy Kessel: a) kompresor – ocena stanu, wymiana i czyszczenie filtra, wymiana membran lub całego zestawu naprawczego; b) osad wstępny – pomiar wysokości osadu ( ocena częstotliwości wywozu osadu ); c) osad czynny – wstępna ocena stanu kondycji osadu – zmiany ustawień sterownika lub dodatkowe środku chemiczne; II. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. III. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 5 i 6 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90480000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570 ), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach