Przetargi.pl
SERWISOWANIE I NAPRAWY SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH I AUTOBUSÓW

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SERWISOWANIE I NAPRAWY SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH I AUTOBUSÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów technicznych samochodów ciężarowych i autobusów Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części zgodnie z pkt 18. SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 3. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy – załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów. 4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości ze strony zamawiającego, dotyczących ilości roboczogodzin (rg) na dany rodzaj usługi zapisany na fakturze, wykonawca będzie musiał przedstawić szczegółowe wyliczenia danej operacji według obowiązującego zakładowego cennika usług. 5. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie każdorazowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, na podstawie przedstawionej w ofercie stawki roboczogodziny, z uwzględnieniem wartości części zamiennych i innych akcesoriów pomniejszonych o upust/rabat. 6. Opis przedmiotu zamówienia 6.1. Wykonawca udzieli na wykonane naprawy i obsługi techniczne co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. 6.2. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. 6.2.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości usług, jakie wykonawca ma bezwarunkowo wykonać w ramach niniejszego postępowania. 6.2.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych usług, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. 6.2.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy wielkością zamówienie podstawowe. Zakres prawa opcji zostanie ograniczony kwotą brutto zawartą w umowie. 6.2.4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%. 6.2.5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. 6.2.6. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 6.3. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych, 6.4. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów, 6.5. wykonywanie bieżących konserwacji, 6.6. wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 6.7. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, 6.8. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją, 6.9. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 6.10. dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 6.11. po każdej naprawie lub przeglądzie technicznym pojazd obowiązkowo musi przejść badanie w SKP oraz zostać potwierdzone w dokumentacji naprawy/przeglądu. 6.12. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia (podwozia) poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych pojazdu typu wsporniki, wieszaki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją pojazdu różnymi technikami łączenia metali (spawanie elektryczne lub gazowe, spawanie technikami MIG-MAG, zgrzewanie metali, lutowanie twarde i miękkie, nitowanie, zagniatanie, itp.) – wartość prac blacharskich podawana jako cena 1 rg. 6.13. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych i powierzchni spodniej podwozia pojazdu – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg. 6.14. wykonanie prac mechanicznych; pod pojęciem prac mechanicznych zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszczególnych układów technologicznych pojazdu z wykorzystaniem części zamiennych pojazdu, akcesoriów samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (np.: filtry, paski klinowe i zębate, elementy trąco – ścierne, itp.), które zużywają w sposób naturalny w czasie eksploatacji pojazdu jak również tych, które ulegają awariom i usterkom. Do prac tych zamawiający zalicza również naprawy całości lub fragmentów instalacji elektrycznej pojazdu (w przypadku zaistnienia usterki lub awarii poszczególnych obwodów elektrycznych) – wartość prac mechanicznych podawana jako cena 1 rg. Wykonawca zobowiązuje się: 6.15. w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez Zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie /z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd; 6.16. przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. W trakcie przyjmowania pojazdów do naprawy w pkt. 5 zlecenia naprawy zamawiającego określa termin zakończenia naprawy; 6.17. naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie „poza kolejnością” – dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu powiadomi pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy – dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 4 dni roboczych od zadeklarowanego terminu; 6.18. do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 24. miesięcznej gwarancji; 6.19. do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na zleceniu naprawy fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy zamawiającego; 6.20. czas trwania wszystkich napraw będzie zgodny z normą czasową wykonania napraw, określoną w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u wykonawcy; 6.21. w każdym czasie na żądanie zamawiającego udostępni mu do wglądu aktualnie obowiązujący cennik usług, części zamiennych i innych akcesoria niezbędnych do wykonania usługi; 6.22. każdorazowo po naprawie układów i podzespołów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, pojazd musi być sprawdzony na stacji kontroli pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 400,00 PLN dla całości zamówienia lub: dla części 1 – 1 500,00 PLN; dla części 2 – 200,00 PLN; dla części 3 – 1 000,00 PLN; dla części 4 – 100,00 PLN; dla części 5 – 100,00 PLN; dla części 6 – 1 500,00 PLN; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 21/PN/2019”. Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 04.01.2019 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) dla danego typu pojazdów (dotyczy części 1 i 3 zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach