Przetargi.pl
„SERWISOWANIE I NAPRAWY KSEROKOPIAREK W GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU” z podziałem na 5 części zamówienia

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80354 Gdańsk, ul. Subisława
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 112 400 , fax. 585 112 405
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
    ul. Subisława 5
    80354 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 585 112 400, fax. 585 112 405
    REGON: 1751157500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „SERWISOWANIE I NAPRAWY KSEROKOPIAREK W GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU” z podziałem na 5 części zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje okresowe konserwacje i naprawy kserokopiarek będących w posiadaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czynności serwisowych mających na celu utrzymanie urządzeń w pełnej sprawności technicznej z uwzględnieniem wymiany zużytych części, podzespołów i tonerów na nowe (oryginalne, zalecane przez producenta urządzeń). Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: a) Część nr 1 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku”; b) Część nr 2 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Człuchowie”; c) Część nr 3 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Gdańsku”; d) Część nr 4 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Kościerzynie”; e) Część nr 5 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Słupsku”; Lokalizacja kserokopiarek ze względu na daną część zamówienia. a) Część nr 1 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku”: - GDDKiA Oddział w Gdańsku 80-354 Gdańsk Oliwa, ul. Subisława 5. - Wydział Realizacji w Gdańsku 80-289 Gdańsk Matarnia, ul. Budowlanych 70 - Biuro Budowy S7, ul. Miałki Szlak 73, 80-724 Gdańsk działalność do 31.12.2019 r. z możliwością przedłużenia - Biuro Budowy S7, ul. Strażnicza 1, 82-300 Elbląg, działalność do 31.12.2019 r. z możliwością przedłużenia, - Biuro Budowy 83-110 Tczew, ul. 30 Stycznia 46. b) Część nr 2 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Człuchowie”: - Rejon i Obwód Drogowy w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1a, 77-300 Człuchów; - Obwód Drogowy w Bytoni, ul. Główna 1a, 83-210 Zblewo. c) Część nr 3 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Gdańsku”: - Rejon i Obwód Drogowy w Gdańsku, ul. Budowlanych 70, 80-289 Gdańsk Matarnia; d) Część nr 4 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Kościerzynie”: - Rejon i Obwód Drogowy w Kościerzynie, ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna; - Obwód Drogowy w Miastku, ul. Kujawska 13, 77-200 Miastko. e) Część nr 5 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Słupsku”: - Rejon w Słupsku, ul. Sportowa 28, 76-200 Słupsk; - Obwód Drogowy w Kobylnicy, ul. Nad Słupią 8A, 76-251 Kobylnica;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych części zamówienia: Część nr 1: 5 000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). Część nr 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Część nr 3: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Część nr 4: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Część nr 5: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie działalności Oddziału GDDKiA w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 86 1130 1121 0006 5577 7390 0001 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania O.GD.F-2.2413.30.2018), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ (Formularz 3.4.). 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach