Wielkopolskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 61866 Poznań, ul. Garbary
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618850500 , fax. 618 521 948
- Data zamieszczenia: 2018-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61866 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618850500, fax. 618 521 948
REGON: 29120400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis szaf klimatyzacyjnych Mediclean firmy Weiss Klimatechnik w dwóch budynkach , w Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Serwis szaf klimatyzacyjnych Mediclean i Mediclean P firmy Weiss Klimatechnik w dwóch budynkach, w WCO Poznań, ul. Garbary 15. • 5 szaf klimatyzacyjnych Mediclean P w Budynku Radioterapii i Endoskopii • 8 szaf klimatyzacyjnych Mediclean w budynku Zakładu Radioterapii i Zakładu Diagnostyki Obrazowej 2. Przedmiotem umowy jest wykonanie przeglądów serwisowych (2 szt.) urządzeń opisanych w pkt III.1 zainstalowanych w Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15. 3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej powyższych urządzeń klimatyzacyjnych oraz dążenie do maksymalizacji bezawaryjnego czasu pracy. Przedmiot umowy obejmuje dwa przeglądy serwisowe, okresowe szaf klimatyzacyjnych Mediclean i Mediclean P. 4.Przedmiotem umowy jest ponadto wykonanie serwisów awaryjnych (naprawa urządzeń) urządzenia określonych w pkt. III.1. Sposób rozliczania serwisów awaryjnych opisany jest szczegółowo w umowie i specyfikacji technicznej załączniki nr 6 i 7 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na zawartość oferty składa się: a) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ b) Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ 2. Do oferty należy dołączyć: a) oświadczenia zawarte w pkt. V SIWZ b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 3. Do oferty zaleca się dołączyć: a) odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą. b) Dokument potwierdzający autoryzację producenta c) Wykaz osób (serwisantów) wyznaczonych przez wykonawcę do realizacji usług serwisowych urządzeń medycznych wraz z podaniem dla każdej z nich okresu wykonywania tych usług ( w latach) na stanowisku serwisanta urządzeń medycznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sukcesywnych wymian taśm w przenośnikach taśmowych w sortowni i kompostowni wraz z dostawą taśm do ZUOK „Orli Staw”
Dodano: 2023-05-11 - gotowość do przeprowadzania interwencji i usuwania awarii stacji zgazowania tlenu medycznego wraz z instalacją
Dodano: 2022-01-04 - „Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu stanowiących zasób Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.”
Dodano: 2020-11-06 - USŁUGA NAPRAWY URZĄDZEŃ UTRZYMANIA LOTNISK
Dodano: 2020-10-05 - Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, ul. Gajowej 6, ul. Św. Marcin 66/72, Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe i jego teren ul. Hawelańska 12
Dodano: 2020-05-12 - Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, ul. Gajowej 6, ul. Św. Marcin 66/72, Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe i jego teren ul. Hawelańska 12
Dodano: 2020-04-29 - Usługi w zakresie napraw, konserwacji, prac elektrycznych oraz porządkowych związanych z utrzymaniem i eksploatacją obiektu socjalnego w Sianożętach ul. Ku Morzu 3
Dodano: 2020-01-22 - Bieżąca całodobowa obsługa i konserwacja nieruchomości w Poznaniu stanowiących zasób Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Dodano: 2019-12-09 - WYKONANIE PRZEGLĄDU OKRESOWEGO I KONTROLI METROLOGICZNEJ URZĄDZEŃ TYPU ALERT-2
Dodano: 2019-10-01 - Naprawa akt gruntowych w Sądach Funkcjonalnych
Dodano: 2019-09-12