Przetargi.pl
Serwis stacji uzdatniania wody kotłowej, aparatury kontrolno pomiarowej oraz kotłów grzewczych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis stacji uzdatniania wody kotłowej, aparatury kontrolno pomiarowej oraz kotłów grzewczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu stacji uzdatniania wody kotłowej, aparatury kontrolno pomiarowej oraz kotłów grzewczych w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części: 2.1. Część I - serwis stacji uzdatniania wody kotłowej (JW 1158 Łask, JW 1551 Sieradz), 2.2. Część II - serwis aparatury kontrolno pomiarowej (JW 1158 Łask), 2.3. Część III - serwis kotłów Viessmann (JW 1158 Łask), 2.4. Część IV - serwis kotłów De Dietrych (JW 1158 Łask), 2.5. Część V - serwis kotłów Buderus (JW 1158 Łask). 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1. Ilość i typ urządzeń podlegających serwisowaniu zawiera Wykaz urządzeń - załącznik nr 7 do SIWZ, 3.2. Szczegółowy zakres serwisowania zawiera Zakres czynności - załącznik nr 8 do SIWZ, 3.3. Terminy serwisu zgodnie Harmonogramem prac - załącznik nr 9 do SIWZ, 4. W zakresie prac konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się: 4.1. dokonywać okresowych przeglądów konserwacyjnych w terminach i zakresie, określonych w harmonogramie prac; 4.2. odnotowywać z podaniem daty i potwierdzać podpisem w książce eksploatacji, wyniki przeglądów i wykonywanych czynności konserwacyjnych; 4.3. utrzymywać urządzenia w stałej sprawności technicznej (aby zapobiegać awariom), zapewnić ich działanie zgodnie z zasadami techniki i przepisami bhp; 4.4. zgłaszać Zamawiającemu nieprawidłowości działania i potrzeby napraw urządzeń instalacji, w celu zapobiegania awariom oraz sporządzać kosztorysy ofertowe w zakresie niezbędnych robót; 4.5. dotrzeć w przypadku awarii do obiektów znajdujących się w kompleksach, o których mowa w pkt. 3.1. w ciągu max. 12 godzin od powiadomienia Wykonawcy o awarii (telefonicznie lub faxem) i wykonania naprawy na odrębne zlecenie zgodnie z pkt 3.7 - 3.9.; Milczenie Wykonawcy traktowane będzie jako przyjęcie zawiadomienie. 4.6. usuwać zgłoszone usterki w ciągu 24 godzin od otrzymania powiadomienia. 4.7. dokonywać doraźnego działania skutecznie zabezpieczającego urządzenia (do czasu usunięcia usterki) przed powstaniem strat (z powodu awarii) w mieniu wojskowym. W takiej sytuacji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym termin, zakres robót oraz koszt ostatecznego usunięcia awarii; 4.8. pozostawiać urządzenia po każdorazowym przeglądzie konserwacyjnym lub naprawie instalacji w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla użytkownika; 4.9. uzgadniać z Zamawiającym każdorazowo minimum z siedmiodniowym wyprzedzeniem daty przeglądów. 5. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 6. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji systemów, wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem. 8. Roboty o których mowa w pkt. 3.7. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę. 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys ofertowy (kalkulację cenową), który będzie podlegał negocjacjom. 10. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. 13. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 651300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 600,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część I - 210,00 PLN; 1.2. część II - 250,00 PLN; 1.3. część III - 530,00 PLN; 1.4. część IV - 500,00 PLN; 1.5. część V- 110,00 PLN; 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na serwis stacji uzdatniania wody kotłowej, aparatury kontrolno pomiarowej oraz kotłów grzewczych, nr sprawy 32/PN/2015. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.06.2015 r. do godz. 1100. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 5. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach