Przetargi.pl
Serwis i naprawa samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu w 4 (czterech ) częściach.

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51165 Wrocław, ul. Krzywoustego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 265 160 , fax. 713 265 161
  • Data zamieszczenia: 2019-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
    ul. Krzywoustego 28
    51165 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 265 160, fax. 713 265 161
    REGON: 93272117500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i naprawa samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu w 4 (czterech ) częściach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.1. Zamówienie obejmuje: 1.1.1.1.Wykonanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia, 1.1.1.2.Naprawy samochodów służbowych wynikające z awarii i eksploatacji samochodów, 1.1.1.3.Wykonanie bieżącej konserwacji samochodów, 1.1.1.4.Wykonanie napraw specjalistycznej zabudowy przedziału biurowego wraz dodatkowa instalacją elektryczną, 1.1.1.5.Wykonanie napraw specjalistycznej sygnalizacji uprzywilejowania w ruchu drogowym, 1.1.1.6.Demontaż zużytych części i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizacja, 1.1.1.7.Montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw, 1.1.1.8.Dostawę niezbędnych części zamiennych i samochodowych materiałów eksploatacyjnych, 1.1.2.Wymagania pozostałe 1.1.2.1.Podzespoły i części zamienne dostarczy Wykonawca, 1.1.2.2.Zastosowane części zamienne, podzespoły i materiały eksploatacyjne powinny spełniać normy zalecane przez producentów, a w szczególności: 1.1.2.2.1.Posiadać parametry zgodne z Polską Normą, 1.1.2.2.2.Posiadać znaki numeru homologacji ITS lub europejskiego wg. regulaminu ECE, 1.1.2.2.3.Być wykonane w gatunku I, 1.1.2.3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował warsztatem wyposażonym w: 1.1.2.3.1.Urzadzenia diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, geometrii kół, oświetlenia oraz zawieszenia, 1.1.2.3.2.Urządzenie do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektrycznego, 1.1.2.3.3.Urzadzenie do wymiany ogumienia, 1.1.2.3.4.Urzadzenie do serwisu i naprawy klimatyzacji, 1.1.3. Zestawienie prac planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w druku formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Naprawy oraz sprawdzenie stanu technicznego pojazdów wykonane będą na zlecenie zamawiającego według bieżących potrzeb. 1.1.3.1. W ramach wyszczególnionych w w/w załączniku 2 prac wykonać należy również: 1.1.3.1.1. Wszelkie prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonywania przez Wykonawcę prac ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, 1.1.3.1.2. Materiały, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysie zostało wskazane pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów urządzeń – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych pod względem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania usługi z części (materiałów) przez niego powierzonych. 1.1.3.1.3.Materiały i urządzenia , o których mowa w pkt.1.1.3.1.2. powinny odpowiadać wymogom ustalonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 1.1.3.1.4. Z odpadami powstałymi w trakcie realizacji prac Wykonawca będzie postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2013 r.poz.21 z póź.zm.). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu strach części. 1.1.4. Prace należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem nr 2. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach podanych w zdani poprzednim należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm oraz zasad wiedzy technicznej. 1.1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu prac ustalonego w kosztorysie ofertowym. Wykonawcy w tych warunkach nie przysługuje prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres prac. 1.1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmiany pojazdów do serwisowania i napraw w przypadku zbycia pojazdu lub nabycia nowego. 1.1.7. Na wykonanie prac objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca winień udzielić następujących gwarancji jakości i rękojmi za wady: 1.1.7.1. min. 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane prace i zamontowane materiały (części) objęte niniejszym zamówieniem, z wyjątkami podanymi w punkcie 1.1.7.2. licząc od daty wykonania danej usługi, 1.1.7.2. min. 3 ( trzy) miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane prace i elementy podlegające wymianie w ramach przeglądów okresowych oraz na akcesoria samochodowe (żarówki, klocki hamulcowe, filtry, szczęki hamulcowe, paski gumowe, bezpieczniki) i płyny eksploatacyjne ( płyn do chłodnic, płyn hamulcowy, olej do wspomagania układu kierowniczego, płyn do spryskiwaczy) licząc od daty wykonania usługi. 1.1.8. Okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jakości. 1.1.9.Czas trwania okresu rękojmi za wady strony ustalają na okres tożsamy z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ROZDZIAŁ VII SIWZ.Pkt.2.1. Zamawiający uzna, warunek udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże się , że należycie wykonywał / wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie) usługi związane z serwisem i naprawą pojazdów samochodowych o łącznej wartości co najmniej 70 000 zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł. brutto) w tym z jednym kontrahentem na min. 50 000 zł. brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy brutto) wg. załącznika nr 10 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ VII 1. Formularz ofertowy i formularz cenowy odpowiednio wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ ) i (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Oświadczenia (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ ) oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 5 do SIWZ ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu. 2.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu- zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). 3. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – propozycję zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę) oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy ( np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopie poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusz. 5. Pełnomocnictwo wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 5.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 5.2. Są zobowiązani do dołączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 5.3.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 5.3.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 5.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 5.5. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: 6.1. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załączniki nr 5 do SIWZ). 6.2. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach