Przetargi.pl
SERWIS EKSPLOATACYJNY DŹWIGÓW W COPERNICUS PODMIOT LECZNICZY SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W GDAŃSKU

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40 , fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Nowe Ogrody 1-6
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
    REGON: 22196438500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SERWIS EKSPLOATACYJNY DŹWIGÓW W COPERNICUS PODMIOT LECZNICZY SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W GDAŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji dźwigów w obiektach Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku z podziałem na trzy pakiety: • Pakiet 1 obejmuje konserwację 24 dźwigów w okresie 36 miesięcy w obiektach: - Gdańsk, ulica Nowe Ogrody 1/6, - Gdańsk, ulica Powstańców Warszawskich 1-2. Szczegółowy wykaz urządzeń wymieniono w załączniku nr 2a do Umowy • Pakiet 2 obejmuje konserwację 18 dźwigów w okresie 36 miesięcy w obiektach: - Gdańsk, Aleja Jana Pawła II 50, - Gdańsk, ulica Majewskich 22, - Gdańsk, ulica Jakuba Wejhera 12. Szczegółowy wykaz urządzeń wymieniono w załączniku nr 2b do Umowy • Pakiet 3 obejmuje konserwację 5 dźwigów w okresie 36 miesięcy w obiektach: - Gdańsk, ulica Marii Skłodowskiej Curie 2, - Gdańsk, Aleja Zwycięstwa 31/32, - Gdańsk, Aleja Zwycięstwa 39. Szczegółowy wykaz urządzeń wymieniono w załączniku nr 2c do Umowy Na przedmiot zamówienia składa się: a) Wykonywanie przy użyciu własnych narzędzi usług w zakresie utrzymania w zdolności techniczno-eksploatacyjnej i ruchowej oraz utrzymanie w nieprzerwanym bezawaryjnym działaniu urządzeń dźwigowych wymienionych w wykazach urządzeń stanowiących załączniki do Umowy dla poszczególnych pakietów (załączniki nr 2a, 2b, 2c do umowy), a w szczególności wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz innych czynności wynikających z bieżącej eksploatacji i koniecznych w celu zapewnienia ich bezpiecznego i bezawaryjnego użytkowania, usuwania awarii i ich skutków oraz napraw mechanizmów i urządzeń dźwigowych wymienionych w wykazach urządzeń stanowiących załączniki do Umowy dla poszczególnych pakietów (załączniki nr 2a, 2b, 2c do umowy) b) Wykonywanie wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz producenta urządzeń corocznych wszelkich pomiarów, wraz ze sporządzeniem odpowiednich protokołów z wynikami tych badań. c) Wykonywanie modernizacji, montaży i demontaży uszkodzonych w trakcie eksploatacji mechanizmów i urządzeń oraz wydawanie orzeczeń technicznych dla urządzeń wymienionych w wykazach urządzeń stanowiących załączniki do Umowy dla poszczególnych pakietów (załączniki nr 2a, 2b, 2c do umowy) d) Zapewnienie dostępności materiałów i części zamiennych dla urządzeń wymienionych w wykazach urządzeń stanowiących załączniki do Umowy dla poszczególnych pakietów (załączniki nr 2a, 2b, 2c do umowy) e) Potwierdzanie kart napraw i przeglądów po wykonaniu usług. f) Zapoznawanie Zamawiającego ze sposobem prawidłowej obsługi i eksploatacji, g) Dokonywanie stosownych wpisów w paszportach technicznych urządzeń. h) Zapewnienie własnego transportu uszkodzonych urządzeń do punktu serwisowego i z powrotem. i) Zapewnienie „dyżuru dźwigowego” przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania powierzonych urządzeń dźwigowych w stałym ruchu z wyjątkiem postoju niezbędnego do wykonania czynności konserwacyjno-naprawczych. Postój, o którym mowa nie może trwać dłużej niż 8 godzin. W przypadku wystąpienia wypadków nagłych, w których zagrożone jest życie osób, w tym między innymi zacięcie osób w dźwigu, Wykonawca jest zobowiązany do przysłania w miejsce użytkowania dźwigu pogotowie techniczne w ciągu maksymalnie 60 minut od chwili zgłoszenia. j) Pisemne informowanie z odpowiednim wyprzedzeniem (miesięcznym) Działu Technicznego Zamawiającego o konieczności zaplanowania wymaganych modernizacji urządzeń wymienionych w wykazach urządzeń stanowiących załączniki do Umowy dla poszczególnych pakietów (załączniki nr 2a, 2b, 2c do umowy) k) Przygotowywanie urządzeń do badań technicznych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego. l) Wymiana drobnych elementów eksploatacyjnych takich jak żarówki, świetlówki , startery oświetleniowe, bezpieczniki, styczniki, podkładki, uszczelki, śruby, nakrętki, wkręty do drewna i metalu, zawleczki, zatrzaski, przyciski - w wynagrodzeniu ryczałtowym określonym w § 6 ust. 1 lit.a umowy. Szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 3 do Umowy. 2. W skład bieżących (wykonywanych raz w miesiącu) konserwacji i przeglądów wchodzą między innymi: 1) Przegląd zespołów i części dźwigowych w zakresie ich wyglądu, stopnia zużycia, wielkości luzów, a zwłaszcza w szczelności: a) oględziny zespołu napędowego, hamulca oraz ogranicznika prędkości, b) oględziny aparatury sterowej, c) oględziny elementów nośnych, d) sprawdzenia działania kontaktów bezpieczeństwa w tym: rygli drzwi, kontaktów, drzwi, ogranicznika, obcążki, chwytaczy oraz wyłączników krańcowych, e) stanu cięgien nośnych i ich zamocowania, f) działania urządzeń napędowych, sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych. 2) Czyszczenie i smarowanie elementów dźwigu. 3) Regulację: a) kontaktów bezpieczeństwa, b) dokładnego dojazdu do przystanku, c) zamykania drzwi przystankowych, d) nastaw w aparaturze sterowej. 2. W skład okresowych (wykonywanych raz w roku) pomiarów elektrycznych wchodzą w szczególności: a) pomiary izolacji przewodów, b) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, c) pomiary uziemień i połączeń ochronnych i wyrównawczych, d) pomiary zabezpieczeń termicznych dźwigów. 2. Szczegółowy zakres miesięcznej konserwacji przedstawiono w załączniku nr 4 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Część1 – 3500 zł brutto Część 2 – 3000 zł brutto Część 3 – 1000 zł brutto 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: PKO BANK POLSKI : 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938 z dopiskiem „Wadium – D10.251.78.R.2018 ” Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2018 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w § XII ust. 3 pkt. 3.2 – 3.5 za pośrednictwem platformy zakupowej wskazane jest złożenie do oferty oryginalnego dokumentu w formie elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionego przez Gwaranta. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w § XII ust. 3 pkt. 3.2 - 3.5 SIWZ, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty wadium na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Spełnianie warunków poprzez poleganie na potencjale „innych podmiotów”: 1) Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu mogą polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej oraz zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawcy nie mogą polegać na potencjale innych podmiotów w zakresie spełnienia warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy, kwalifikacji zawodowych i wykształcenia osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na potencjale którego Wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub  zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 3 pkt 1) 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy inne podmioty, na zdolności, których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą 4. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poszczególne warunki udziału w postępowaniu określone w § VIII ust. 1 pkt 2) SIWZ mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Warunek określony w § VIII ust. 1 pkt 1) SIWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6) Wykonawcy składający wspólną ofertę, o których mowa w ust. 4 pkt 1), ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania Wykonawcy, wynikające z umowy, której projekt zawiera zał. nr 5 do SIWZ. 7) Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców o których mowa w ust. 4 pkt 1), Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. WYMAGANIA ORAZ INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 1) Zamawiający informuje, że może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3) Dokumenty składane w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4) Oświadczenia, składane przez Wykonawcę, inne podmioty na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca oraz przez podwykonawców, składane są w postaci oryginału. Za oryginał uważa się oświadczenie złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. 5) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 6) Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonywane są w formie pisemnej przez Wykonawcę albo podmiot trzeci albo Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawcę – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w następujących sytuacjach: a) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § IX ust. 3 pkt w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zamawiający pobierze wówczas samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W takim przypadku, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. b) W przypadku, gdy Zamawiający posiada już oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu sygnaturę postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach