Przetargi.pl
Serwis biogazowych agregatów prądotwórczych w MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Lokalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327070103
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 327070103
    REGON: 273854704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis biogazowych agregatów prądotwórczych w MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:1) Przeprowadzaniu planowych, okresowych przeglądów biogazowych agregatów prądotwórczych:- HE-LG 332/365/920/133913 oznaczony jako CHP1,- PETRA 460 oznaczony jako CHP3,które znajdują się na terenie Zakładu MASTER- Odpady i Energia w Tychach w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2025 r.2) Przeprowadzaniu planowych okresowych przeglądów szaf sterowniczych, układu automatyki, instalacji gazowej i osprzętu tworzącego wraz z biogazowymi agregatami prądotwórczymi, wskazanymi w ust. 1, kompletne, biogazowe, kogeneracyjne agregaty prądotwórcze.3) Świadczenia usługi pogotowia serwisowego.4) Wykonywanie usług zgodnie z cennikiem oraz protokołem stanowiącym załącznik do umowy.1.1. Dodatkowe wymagania organizacyjne:1) Usługi serwisowe wykonywane będą w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.2) Wszystkie roboty/usługi objęte niniejszą umową muszą być wykonywane w taki sposób, aby nie zakłócić ruchu zakładu.3) Wykonawca będzie gotowy do świadczenia usług we wszystkie dni robocze, dni wolne od pracy oraz święta w zależności od potrzeb i na wezwanie Zamawiającego.4) Pracownicy Wykonawcy wykonujący usługę zobowiązani są do stosowania bezpiecznych metod pracy, przestrzegania przepisów BHP oraz instrukcji i zarządzeń obowiązujących u Zamawiającego.5) Wykonawca odpowiada za utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach. W przypadku zaniechania czynności porządkowych, mogą one zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.6) Wykonawca gwarantuje, że w przypadku opóźnień w realizacji zadania, prace prowadzone będą nieprzerwanie do czasu uruchomienia taśmy przenośnikowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50532300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM:1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw} z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Ochrony ŚrodowiskaNr: 66154011282001704349770004UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności; z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); w treści poręczenia łub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Master Odpady i Energia Sp. z o.o. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj, zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia co najmniej: 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę polegającą na serwisowaniu agregatów prądotwórczych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto.W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcyW przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach