Przetargi.pl
Ścinka poboczy przy drogach powiatowych na terenie powiatu przasnyskiego

Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 06300 Przasnysz, ul. Gdańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 752-27-28 , fax. 029 752-27-28
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Gdańska 4
    06300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 752-27-28, fax. 029 752-27-28
    REGON: 55067104000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ścinka poboczy przy drogach powiatowych na terenie powiatu przasnyskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu mechanicznej ścinki zawyżonych poboczy na drogach powiatowych powiatu przasnyskiego na łącznej długości ok 200 000 mb. Zakres planowanych robót 1) Mechaniczna ścinka poboczy na długości ok 200 000 mb 2) Uzupełnienie zagłębień 3) Zagęszczenie i nadanie spadku 6% poboczom po ścince 4) Wywiezienie nadmiaru urobku 5) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni jezdni po wykonanej ścince na długości ok 200 000 mb Przedmiot zamówienia uszczegółowia opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112210-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na : W wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 1114 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7) dokument potwierdzający wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną