Przetargi.pl
Ścinka poboczy oraz uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych.

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61851 Poznań, ul. Zielona
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 593 430 , fax. 618 593 429
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8
    61851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 593 430, fax. 618 593 429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/; http://bip.zdp.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ścinka poboczy oraz uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na ścince poboczy oraz uzupełnieniu poboczy kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: 1) Zadanie 1. Ścinka poboczy na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki; Zakres robót: a) Ścinka poboczy o grubości do 20 cm z wywozem urobku: - DP nr 2417P odcinek Dąbrówka – Zakrzewo: 4390 m²; - DP nr 2495P odcinek Mosina – Komorniki: 5440 m²; - DP nr 1870P odcinek Wilkowo – Wielka Wieś: 5880 m²; - DP nr 2499P odcinek Dobieżyn – Dobieżyn Nowy: 1740 m²; - DP nr 1892P Buk – Żegowo: 2310 m²; - DP nr 2390P Komorniki – Wiry: 1500 m²; b) Ścinka poboczy o grubości do 30 cm z wywozem urobku: - DP nr 2495P odcinek Mosina – Komorniki: 480 m²; 2) Zadanie 2. Uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym na terenie gmin: Kostrzyn, Murowana Goślina, Swarzędz; Zakres robót: Uzupełnienie i utwardzenie poboczy granitową mieszanką kruszywa łamanego o grubości 10 cm: - DP nr 2411P odcinek Strumiany – Węgierskie: 860 m²; - DP nr 2443P odcinek Czerlejno – Gułtowy: 1100 m²; - DP nr 2439P odcinek Siekierki – Trzek: 920 m²; - DP nr 2029P odcinek Trojanowo – Długa Goślina: 950 m²; - DP nr 2512P m. Rabowice: 100 m²; - DP nr 2445P odcinek Siedlec – Gułtowy: 430 m²; - DP nr 2407P odcinek Wierzonka – Kobylnica: 375 m²; - DP nr 2489P m. Garby: 650 m²; 3) Zadanie 3. Ścinka poboczy na terenie gmin: Kórnik, Kleszczewo; Zakres robót: a) Ścinka poboczy o grubości do 20 cm z wywozem urobku: - DP nr 2440P odcinek Nagradowice – Bugaj: 7449 m²; - DP nr 2441P odcinek Poklatki – Kleszczewo: 7101 m²; - DP nr 2471P m. Radzewo: 490 m²; - DP nr 2476P odcinek Pierzchno – Kromolice: 3660 m²; - DP nr 2478P odcinek Dworzyska – Radzewo: 4770 m2; -DP nr 3773P odcinek od torów kolejowych do skrzyżowania z DP 2476P: 570 m²; b) Ścinka poboczy o grubości do 30 cm z wywozem urobku: - DP nr 2471P m. Borówiec (rondo – S-11): 1605 m²; - DP nr 2472P odcinek Trzykolne Młyny – Radzewo: 4296 m²; 4) Zadanie 4. Ścinka poboczy na terenie gmin: Stęszew, Mosina; a) Ścinka poboczy o grubości do 20 cm z wywozem urobku: - DP nr 2456P odcinek Jeziorki – Słupia – granica powiatu: 13065 m²; - DP nr 2464P odcinek Świątniki – Radzewice: 4170 m²; - DP nr 2465P odcinek Krosno -Drużyna (z uwzględnieniem. ścieżki rowerowej): 7770 m²; b) Oczyszczenie – zamiatanie nawierzchni ścieżki rowerowej - DP nr 2465P: 4020 m²; Zakres robót z podziałem na poszczególne części został opisany szczegółowo w przedmiarze robót stanowiącym załącznik 6 do SIWZ. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1) roboty należy wykonać zgodnie z wymaganiami technicznymi wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowiących załącznik 7 do SIWZ; 2) ścinkę należy wykonać do krawędzi istniejącej skarpy rowu; 3) lokalizacja robót przedstawiona jest na mapach stanowiących załączniki 8.1.-8.4. do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia; 4) przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie; 5) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz aby nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego, wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca; 6) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji roboty objętej umową. 7) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2017, poz.1260), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. 2017, poz.784), a także do oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ kosztorys ofertowy, stanowiący załączniki 2.1. – 2.4. do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia, zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 5 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 11 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach