Przetargi.pl
„Ścieżki pieszo-rowerowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą - W ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020”

Urząd Miasta i Gminy Myślenice ogłasza przetarg

  • Adres: 32400 Myślenice, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 392 300 , fax. 126 392 305
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Myślenice
    Rynek 42591
    32400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 126 392 300, fax. 126 392 305
    REGON: 52549300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ścieżki pieszo-rowerowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą - W ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, obejmujące zadanie pn.: „Ścieżki pieszo-rowerowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą - W ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020”. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżek pieszo – rowerowych, rozbudowa istniejących ciągów komunikacyjnych, remont i przebudowa istniejących ciągów komunikacyjnych z podziałem na następujące części: Część zamówienia nr 1 pn. „Budowa drogi pieszo – rowerowej, rozbudowa istniejącego ciągu komunikacyjnego, remont i przebudowa istniejącego ciągu komunikacyjnego – Trasa ZO2 – Myślenice.” Trasa Z02 o dł. 2 691 mb i szer. 3,0 m, która będzie przebiegać w m. Myślenice - rozpoczyna się w dz. Zarabie przy drodze powiatowej, łączącej się z trasą rowerowo- biegową po drugiej stronie rzeki oraz z planowaną trasą Z01, biegnie wzdłuż lewego brzegu rz. Raba i prowadzi w stronę miejsc. Borzęta, łączy się z trasą nr 14. Trasa przebiega istn. drogą bitą, nad brzegiem rzeki, następnie wzdłuż drogi gminnej, przy uwzględnieniu przebudowy chodnika. Cały odcinek planowany jest do wykonania z betonu czesanego dwukolorowego (czerwony, szary) z oznakowaniem ścieżki rowerowej i biegowej. Zakłada się budowę alternatywnej trasy wzdłuż rz. Raby i budowę kładki nad potokiem Bysinka, trasa łączy się z trasą nr 14 i dalej biegnie w stronę miejscowości Borzęta, lewym brzegiem rzeki do korony Zbiornika Dobczyckiego. Część zamówienia nr 2 pn.: „Budowa drogi pieszo – rowerowej wraz z punktem widokowym – Trasa nr 15. Myślenice, Zarabie, Osieczany.” Trasa nr 15 o dł. 2 566 mb. i szer. 2,5 - 3,0 m, która jest kontynuacją istniejącej ścieżki rowerowo-biegowej prowadzącej z dzielnicy Zarabie w stronę miejscowości Osieczany. Przebiegać będzie prawym brzegiem rzeki Raba, przy rzece i łączyć się z trasą nr 16. W ramach zamówienia Projektu planuje się budowę kładki stalowej nad ciekiem wodnym oraz punktu widokowego - turystycznego (wym. 600 x 670 cm, wys. 255 cm, ograniczonego balustradami, konstrukcji drewnianej belkowo – słupowej z krawędziaków drewnianych) z platformą do obserwacji ptaków oraz miejscem piknikowym - plac utwardzony kostką betonową, ławy i stoły piknikowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna. Część zamówienia nr 3 pn.: „Remont istniejącego ciągu komunikacyjnego drogi technicznej oraz wykorzystanie istniejącego ciągu komunikacyjnego z przeznaczeniem pod drogę pieszo – rowerową – Trasa nr 16.” Trasa nr 16 o dł. 1 721 mb. i szer. 3,0 m ze zwężeniem do 2,5 m, która będzie biec bezpośrednio po wałach Zbiornika Dobczyckiego, nad jego prawym brzegiem, na odcinku pomiędzy miejscowością Osieczany – Droginia i łączyć się z trasą nr 17. Nawierzchnia wykonana będzie z betonu o strukturze szczotkowanej (czerwony/szary). Część zamówienia nr 4 pn.: „Remont istniejącego ciągu komunikacyjnego drogi technicznej oraz wykorzystanie istniejącego ciągu komunikacyjnego z przeznaczeniem pod drogę pieszo – rowerową – Trasa nr 17.” Trasa nr 17 o dł. 1 497 mb i szer. 3,0 m ze zwężeniami, biegnącej nad malowniczymi wodami Zbiornika Dobczyckiego (zapora boczna zbiornika), prawym brzegiem rzeki Raba, bezpośrednio po wałach zbiornika. Nawierzchnia wykonana będzie z betonu o strukturze szczotkowanej (czerwonego/szarego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III niniejszej SIWZ – Dokumentacja techniczna w tym: projekty, STWiORB, opinie, uzgodnienia, przedmiar robót. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcę obciążają obowiązki szczegółowe, wskazane w zapisach Części II SIWZ – wzór umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy tj. Części II niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: dla części zamówienia nr 1 – 45.000,00 zł, dla części zamówienia nr 2 – 50.000.00 zł, dla części zamówienia nr 3 – 23.000,00 zł, dla części zamówienia nr 4 – 19.000,00 zł Uwaga: Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej części zamówienia zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium dla każdej wybranej części zamówienia z osobna. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) przytoczenie nazwy niniejszego postępowania; c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem; d) kwotę gwarancji/poręczenia; e) termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą; f) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: (i) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. (ii) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (iii) Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iv) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 4) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołane i bezwarunkowe, w szczególności musi jasno opisywać warunki formalne konieczne do skutecznej realizacji uprawnień Beneficjenta z tytułu gwarancji/poręczenia; 5) Gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa banku: Bank Spółdzielczy w Wieliczce O/Myślenice Nr: 89 8619 0006 0020 0000 0071 0003 Tytuł przelewu musi wskazywać nazwę i numer postępowania w związku, z którym wnoszone jest wadium tj.: wadium w postepowaniu na roboty budowlane pn.: „Ścieżki pieszo-rowerowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą - W ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020”, część zamówienia nr …. , nr ref. INW .271.12.2018. 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć w oryginale dołączonym do oferty, zaleca się złożenie oryginału w odrębnej kopercie składanej wraz z ofertą (celem bezpiecznego zdeponowania u Zamawiającego) oraz umieszczenie w ofercie kopii oryginału dokumentu wadium. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 87 ust 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, ale nie jest to wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie; 3) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, zaznacza się, iż wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymaga się aby kompletna oferta zawierała; formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW. b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do niniejszej IDW; c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do niniejszej IDW; d) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku określonego w punkcie 9.1.3) polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych; e) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; g) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, h) sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach