Przetargi.pl
Scalenie i podział nieruchomości we wsi Borzęcin Duży - kompleks I

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Scalenie i podział nieruchomości we wsi Borzęcin Duży - kompleks I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie scalenia i podziału nieruchomości we wsi Borzęcin Duży - kompleks I. 2.Charakterystyka obiektu: 1)obszar poddany scaleniu i podziałowi wynosi ok. 37ha i stanowią go działki ew. o nr 403, 404, 409, 411, 412, 413/5, 416/1, 417/1, 420/2, 423, 425, 429, 433/1, 443/3, 443/4, 443/5, 444/4, 446/4, 448/3, 666 i 678 oraz części działek 401, 402, 405/2, 408, 410, 414, 415/3, 416/2, 417/2, 418, 419, 421/2, 424, 426, 427, 430, 432/2, 432/3, 434, 435, 436, 437/1, 438, 439, 440,441, 442, 443/2, 445, 657 i 671 położone we wsi Borzecin Duży w Gminie Stare Babice, 2)dla wskazania przedmiotowego terenu do SIWZ załączono mapę ewidencyjną w skali 1:2000, 3)scalenie i podział wykonywane będą zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr X/74/15 z dnia 3 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do scalenia nieruchomości położonych w obrębie Borzęcin Duży - Kompleks I - uchwała dostępna pod linkiem http://bip.babice-stare.waw.pl/public/?id=149738 - na stronie należy odnaleźć numer uchwały, 4)teren scalenia i podziału objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr XLIV/414/10 z dnia 04.11.2010 r. - uchwała dostępna pod linkiem http://bip.babice-stare.waw.pl/public/?id=97789 3.Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na etapy i dotyczący opracowania następującej dokumentacji technicznej i prawnej: 1)I etap - dla dotychczasowego stanu posiadania: a)badanie Ksiąg Wieczystych, a w przypadku ich braku, badania innych dokumentów stwierdzających własność nieruchomości, b)badanie katastru nieruchomości, c)badanie zgodności zapisów w katastrze nieruchomości z dokumentami wymienionymi w pkt. a oraz wyjaśnienia niezgodności między tymi zapisami, d)opracowanie geodezyjne granic zewnętrznych gruntów objętych scaleniem i podziałem, e)sporządzenie rejestru nieruchomości wg ich stanu dotychczasowego z podaną wartością poszczególnych działek, f)sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych ciążących na nieruchomościach, g)sporządzenie, w razie potrzeby, dokumentacji w celu aktualizacji wpisów w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości. 2)II etap - dla projektu scalenia i podziału: a)wykonanie geodezyjnego projektu scalenia i podziału nieruchomości, uwzględniającego wnioski uczestników postępowania oraz opinii rady uczestników scalenia, b)sporządzenie rejestru nieruchomości nowego stanu po scaleniu i podziale z podaną wartością poszczególnych działek, c)uzyskanie klauzuli przyjęcia dokumentów do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, d)stabilizacja granic działek trwałymi znakami granicznymi, e)przeprowadzenia w trakcie prac zebrań z uczestnikami postępowania a w szczególności: -uczestnictwo w zebraniu informacyjnym, -zebrań, na których zbierane będą wnioski od uczestników w sprawie lokalizacji ich gruntów po scaleniu, 3)III etap - po podjęciu uchwały Rady Gminy o scaleniu a)opracowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania wpisów w Księgach Wieczystych b)wyrysy z mapy ewidencyjnej 4.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z: 1)niniejszą SIWZ oraz umową, 2)wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami, a w szczególności: a)Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2015 poz. 782 z późn. zm.), b)Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. w sprawie scalania i podziału nieruchomości (Dz. U. 2005 nr 86 poz. 736), c)Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), 3)Miejscowym Plan Zagospodarowania Przestrzennego uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr VIII-55-11 z dnia 30.06.2011r. 4)Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr X-74-15 z dnia 3 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do scalenia nieruchomości położonych w obrębie Borzęcin Duży - Kompleks I 5)mapą ewidencyjna terenu scalenia w skali 1:2000, 6)oraz innymi warunkami i wytycznymi mającymi zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. 5.Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1)Strony postanawiają, że odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany etapami: a)etap I - Wykonawca wykona i okaże Zamawiającemu rejestr starego stanu władania, b)etap II - etap zakończy się przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego całej dokumentacji dotyczącej scalenia i podziału nieruchomości niezbędnej do podjęcia uchwały przez Radę Gminy w przedmiotowej sprawie, c)etap III - etap zakończy się przygotowaniem i przekazaniem przez Wykonawcę Zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do założenia ksiąg wieczystych. Z realizacji każdego z etapów sporządzony zostanie pisemny protokół, który będzie stanowił podstawę do rozliczenia się zgodnie z zapisami umowy. 2)Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie faktur częściowych i końcowej wystawionych przez Wykonawcę po zakończeniu każdego z etapów przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu odbioru poszczególnych etapów, z tym, że wysokość faktury za każdy z etapów nie może przekraczać: a)Etap I - 40 procent wynagrodzenia umownego brutto, b)Etap II - 47 procent wynagrodzenia umownego brutto, c)Etap III - 13 procent wynagrodzenia umownego brutto, 3)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, 4)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 5)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody spowodowane niewłaściwym wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000 zł (pięć tysięcy zł) zgodnie z formą określoną w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklarowany przez Wykonawcę termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach