Przetargi.pl
Scalenie gruntów obiekt Ostrówek-Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu–zagospodarowania poscaleniowego operacji typu "Scalenie gruntów… pełna nazwa-Plan postępowań pkt 1.1.5

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, Torowa 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 711 89 09; 85 711 89 10 , fax. 85 711 22 29
  • Data zamieszczenia: 2022-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 85 711 89 09; 85 711 89 10, fax. 85 711 22 29
    REGON: 050667308
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Scalenie gruntów obiekt Ostrówek-Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu–zagospodarowania poscaleniowego operacji typu "Scalenie gruntów… pełna nazwa-Plan postępowań pkt 1.1.5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowaniaposcaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem,modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 –2020 na obiekcie ,,Ostrówek” w Gminie Suchowola.1. Zamówienie obejmuje: Budowę i przebudowę dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowaniaposcaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem,modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 –2020 na obiekcie ,,Ostrówek” w Gminie Suchowola. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej ibudżetu państwa.2. Zamówienie dotyczy:1) Obiektu Nr 1 na działce o nr geod. 295;2) Obiektu Nr 4 na działce o nr geod. 348;3) Obiektu Nr 8 na działce o nr geod. 434;4) Obiektu Nr 9 na działce o nr geod. 453;5) Obiektu Nr 10 na działce o nr geod. 456;6) Obiektu Nr 12 na działce o nr geod. 486;- zgodnie z dokumentacją przetargową.3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót,szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej.4. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonaniarobót.5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:1) urządzenia terenu budowy,2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,4) wykonania kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,5) opracowania i wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania),6) ustawienia tablic informacyjnych – 2 szt.7) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,8) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich idoprowadzenia do stanu pierwotnego,9) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowaniaterenu,10) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go doużytku,11) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,12) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednosteksprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegającychzakryciu lub zanikających,14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratoriumdrogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,15) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy przebudowiedrogi,16) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioruostatecznego.6. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lubPodwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresierealizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonującychwskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowanepostanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają wszczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunkupracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tychosób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót,szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach