Przetargi.pl
Rozwój terenów zieleni w mieście Borne Sulinowo

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 734 125 , fax. 943 734 133
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6
    78449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 734 125, fax. 943 734 133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bornesulinowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój terenów zieleni w mieście Borne Sulinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz roboty budowlane związane z zagospodarowaniem zieleni na działkach zlokalizowanych na terenie miasta Borne Sulinowo. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy PFU stanowiący Załącznik do SIWZ. Działaniom rewaloryzacyjnym zostaną poddane zaniedbane, nieuporządkowane, będące częściowo nieużytkami obszary działek na terenie miasta Borne Sulinowo. Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym koncepcję zagospodarowania terenu. 2. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: a. Projekt budowalny – 5 egz. wersja papierowa + wersja na CD (w formie edytowalnej i pdf), b. STWiOR oraz specyfikację wykonania nasadzeń wraz z zasadami ich pielęgnacji – 3 egz. wersja papierowa + wersja na CD (w formie edytowalnej i pdf), c. Kosztorysy i przedmiary – 3 egz. wersja papierowa + wersja na CD (w formie edytowalnej i pdf), d. Dokumentacja powykonawcza – 2egz. + wersja na CD (w formie edytowalnej i pdf). 3. Załączony do niniejszej SIWZ program funkcjonalno-użytkowy PFU w sposób ogólny opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane realizacji przedmiotowego zadania oraz stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót w przypadku gdy będą wymagane, jak i również wszelkie prace rozbiórkowe, budowlano-montażowe dotyczące robót opisanych w PFU wraz z urządzaniem terenów zielonych . 4. Program funkcjonalno-użytkowy może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (materiałów) równoważnych lub lepszych, a wszelkie towary określone w ww. dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów lub zdjęciami urządzeń, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów lub zdjęciami urządzeń ma wyłącznie charakter przykładowy. 5. Zaleca się, aby Wykonawca, przed złożeniem ofert odbył wizytację terenu wykonywania prac oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące związane zarówno z urządzaniem terenów zielonych jak i prowadzenia robót budowlanych, montażowych oraz przygotowania projektu do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. 6. Zamawiający wymaga: - stosowanie materiału roślinnego o parametrach i wymiarach nie gorszych jak określonych w programie funkcjonalno-użytkowym i wymaganiach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dostarczenie materiału roślinnego zgodnego z normami. 7. Wbudowane i zamontowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pozbawione wad. Użyte materiały i urządzenia nie mogą być prototypami. Materiały i urządzenia użyte do wykonania robót muszą posiadać obowiązujące niezbędne atesty i/lub certyfikaty i/lub deklaracje zgodności i/lub aprobaty techniczne oraz/lub inne dokumenty wymagane przepisami prawa. 8. Powstałe w trakcie prac odpady Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną oraz zgodnie z umową i SIWZ. 10. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 ze zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) prac ogrodniczych, b) robót brukarskich, c) robót w zakresie prac ziemnych. 11. Okres zatrudnienia musi wynosić minimum do czasu zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem ww. okresu Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby, która będzie uczestniczyć w procesie realizacji zadania. 12. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dnia od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcą lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy zmieniony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna żądana ilość osób i forma zatrudnienia nie może ulec zmianie. 13. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę, o których mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający może żądać od pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, oświadczeń dotyczących formy zatrudnienia i zakresu czynności wykonywanych podczas realizacji zamówienia. 14. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Za mającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników realizujących zadanie na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników realizujących zadanie. 15. Zadanie podzielono na etapy z uwagi na specyfikę oraz możliwości finansowe Zamawiającego. 1) I etap do zrealizowania w roku 2018 - wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej; 2) II etap do zrealizowania w roku 2019 - realizacja zadania na działkach: 45/28 obręb 07 Borne oraz 1/207 i 1/216 i 1/146 obręb 07 Borne , 37/123 i 37/105 obręb 06 Borne, 1/222 i 1/202 obręb 06 Borne, 8/67 obręb 04 Borne, 18 obręb 07 Borne, 20/1 obręb 07 Borne, 45/16 obręb 07 Borne, 66/1 obręb 07 Borne, 17 obręb 05 Borne; 3) III etap do zrealizowania w roku 2020 - realizacja zadania na działkach: 34/3 i 34/4 obręb 06 Borne, 30 obręb 06 Borne, 26 obręb 06 Borne, 59/4 i 59/5 i 59/6 i 59/7 obręb 06 Borne, 53 i 51 i 49 obręb 06 Borne, 62/34 obręb 06 Borne, 77/4 i 77/2 obręb 06 Borne, 66/1 i 66/5 i 66/6 obręb 06 Borne, 72/2 obręb 06 Borne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach