Przetargi.pl
Rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Tarnobrzega w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5 „Poprawa jakości środowiska miejskiego”, oś priorytetowa II

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 226 570 , fax. 158 222 504
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32
    39400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 226 570, fax. 158 222 504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Tarnobrzega w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5 „Poprawa jakości środowiska miejskiego”, oś priorytetowa II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Tarnobrzega w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5 „Poprawa jakości środowiska miejskiego”, oś priorytetowa II 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Tarnobrzega Zadanie I: Zagospodarowanie oraz odnowienie terenów zieleni rekreacyjnej nad Wisłą służące poprawie życia mieszkańców i wzrostowi bioróżnorodności. Zadanie II: Zagospodarowanie skweru przy skrzyżowaniu ulic Kopernika/Sikorskiego. Zadanie III: Wykonanie nasadzeń wzdłuż głównej arterii komunikacyjnej miasta – ul. Wisłostrada i ul. Sikorskiego. Zakres robót: Zadanie I: Prace rozbiórkowe i przygotowawcze: rozebranie nawierzchni chodników i ciągów jezdnych bitumicznych, rozebranie muru oporowego i nieczynnego postumentu betonowego, demontaż siedzisk amfiteatru, rozebranie dwóch kładek pieszych. Branża drogowa: roboty ziemne, budowa alejek spacerowych, placów i ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej, budowa przepustu pod drogą. Branża zieleń: gospodarka istniejącym drzewostanem, usuwanie i pielęgnacja drzew, karczowanie krzewów, karczowanie pni, roboty ziemne, roboty agrotechniczne, zasypanie nieczynnego zbiornika wodnego w celu wykonania nasadzeń, wzmocnienie skarpy za pomocą geosiaty i nasadzeń okrywowych, humusowanie powierzchni, wykonywanie łąk kwietnych i trawników siewem, sadzenie drzew, krzewów i bylin. Branża architektoniczna: budowa amfiteatru, budowa muru oporowego wraz z miejscami do siedzenia, mała architektura (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki na rowery, rzeźby ogrodowe), budowa placu zabaw. Branża sanitarna: budowa ciągów drenarskich wraz ze studniami rewizyjnymi i wylotami. Zadanie II: Prace rozbiórkowe i przygotowawcze: rozebranie nawierzchni chodników z kostki betonowej i płyt betonowych. Branża drogowa: roboty ziemne, budowa alejek spacerowych z kostki betonowej. Branża zieleń: gospodarka istniejącym drzewostanem, usuwanie i pielęgnacja drzew, karczowanie żywopłotów, karczowanie pni, roboty ziemne, humusowanie powierzchni, wykonywanie trawników siewem, sadzenie drzew, krzewów i bylin, wykonywanie powierzchni nasadzeń obrzegowanych obrzeżem betonowym i pokrytych żwirem . Branża architektoniczna: mała architektura (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, rzeźba miejska). Branża elektryczna: budowa sieci elektrycznej, budowa oświetlenia ulicznego. Zadanie III: Branża zieleń: gospodarka istniejącym drzewostanem, usuwanie i pielęgnacja drzew, karczowanie żywopłotów, karczowanie pni, roboty ziemne, humusowanie powierzchni, wykonywanie trawników siewem, sadzenie drzew, krzewów i bylin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1- 50 000,00 zł /słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych/ Zadanie 2- 6 600,00 zł /słownie: sześć tysięcy sześćset złotych/ Zadanie 3- 20 000,00 zł /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/ 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą ma obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany poniżej rachunek bankowy Zamawiającego , najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; b) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Tarnobrzega / kasa przy ul. Mickiewicza 7 / przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 7. Zwrot wadium: a) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach