Przetargi.pl
„Rozwój systemu terenów zieleni miasta Bielawa z uwzględnieniem funkcji ekologicznych i rekreacyjnych na rzecz poprawy jakości środowiska i życia mieszkańców”

Burmistrz Miasta Bielawa ogłasza przetarg

  • Adres: 58260 Bielawa, ul. Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 8334-255 , fax. 748 335 838
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Bielawa
    ul. Plac Wolności 1
    58260 Bielawa, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 8334-255, fax. 748 335 838
    REGON: 890717823
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bielawa.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozwój systemu terenów zieleni miasta Bielawa z uwzględnieniem funkcji ekologicznych i rekreacyjnych na rzecz poprawy jakości środowiska i życia mieszkańców”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla przedsięwzięcia na terenie Bielawy w zakresie tworzenia i odnowienia terenu zieleni wraz z infrastrukturą towarzysząca opisanych szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), opracowanym na podstawie Koncepcji Programowo-Przestrzennej autorstwa dr Elżbiety Szopińskiej dendrologa i architekta krajobrazu. Zamówienie składa się z dwóch części: 1) Określenie przedmiotu zamówienia na część I: Zagospodarowanie terenu zieleni Parku Miejskiego – OGRODY TEMATYCZNE zakres: Obiekt 3 PARK MIEJSKI – OGRODY TEMATYCZNE a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (rozbiórka fragmentów umocnienia brzegu rowu z płyt ażurowych betonowych; przebudowa strefy brzegowej stawu). b) usunięcie drzew w złym stanie sanitarnym (usunięcie drzew w złym stanie sanitarnym na terenie całego parku zgodnie z założeniami Koncepcji Programowo-Przestrzennej, c) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż: tabliczek informacyjnych do oznaczania gatunków roślin). d) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, renowacja powierzchni trawnika). 2) Określenie przedmiotu zamówienia na część II: Zagospodarowanie terenu zieleni w obrębie Jeziora Bielawskiego (w PFU określonego jako Zbiornik Sudety) zakres: Obiekt 1.1. ZBIORNIK SUDETY – OSiR a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: nawierzchni i obrzeży ścieżek o nawierzchni z kostki betonowej i płyt betonowych) b) budowa ścieżek i dróg o nawierzchni mineralnej (ścieżki dostosowane dla ruchu pieszego oraz drogi dostosowanej do ruchu pojazdów obsługi technicznej OSiR; placów pod stoły do tenisa stołowego). c) budowa plaży z piasku (wykonanie powierzchni plaży, uformowanie kształtu linii brzegowej oddzielającej powierzchnię plaży z piasku od powierzchni trawnika). d) budowa pomostu drewnianego (pomost posadowiony na dwóch rodzajach podłoża). e) budowa kładki dla pieszych (połączenie plaży z terenem OSiR - lokalizacja poza Obiektem 1.1) f) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż donic z blachy Cortena, montaż 'markiz' zacieniających w formie żagli, pergoli drewnianych i osłony na kontenery na śmieci;) g) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika). UWAGA! Zamawiający odstępuje od demontażu i wymiany istniejących latarni (45 sztuk + 12 sztuk) opisanych w PFU „2.1.4.2. Rozbiórka i demontaż istniejących elementów zagospodarowania terenu” Obiekt 1.3. ZBIORNIK SUDETY- WYSPA a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: rozbiórka nawierzchni z grysu kamiennego pod istniejącymi betonowymi grillami i altan do grillowania, przeniesienie istniejących grilli betonowych i altan do grillowania w miejsce wskazane w Koncepcji programowo – przestrzennej (w obrębie wyspy), przeniesienie istniejących na wyspie ławek i koszy na śmieci poza obręb wyspy w miejsce wskazane przez Zamawiającego). b) budowa nawierzchni mineralnej (w miejscu nowoprojektowanej lokalizacji betonowych grilli i altan do grillowania) c) budowa schodów terenowych (zejście do pomostu pływającego w części wschodniej wysypy) d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż nowych ławek i koszy na śmieci, latarni wiszących) e) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika). Obiekt 1.4 ZBIORNIK SUDETY – TRASA SPACEROWA a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: demontaż słupków dawnego ogrodzenia, przeniesienie istniejących ławek i koszy na śmieci poza koronę wału zbiornika w miejsce wskazane przez Zamawiającego). b) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż nowych ławek, ławek z zadaszeniem, koszy na śmieci, ogrodzenia-balustrada na zaporze) c) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika). Obiekt 2 KANAŁ RDZAWA-BIELAWICA a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: fragmenty ogrodzeń w kolizji z planowanym zagospodarowaniem terenu, rozbiórka betonowego umocnienia brzegu kanału). b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod budowę (m.in. niwelacja terenu pod projektowaną ścieżkę i place wypoczynkowe, oczyszczenie terenu ze śmieci, kamieni, usunięcie samosiewów drzew i krzewów (nie wymagających decyzji administracyjnych), wywiezienie elementów z rozbiórki i demontażu). c) budowa nowego umocnienia brzegu kanału (nadanie zamierzonych kątów nachylenia skarpom ziemnym, ułożenia na skarpie materiałów zabezpieczających skarpy ziemne przed osuwaniem i erozją). d) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej (ścieżki i place dostosowane dla ruchu pieszego, osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, na fragmencie między terenem Jeziora Bielawskiego, a ul. Wysoką ścieżka dostosowana do ruchu pojazdów obsługi technicznej). e) budowa drewnianego pomostu (budowa przejścia po drewnianym pomoście z niewielkim rozszerzeniem na ławkę, na wysokości wejścia od strony ul. Kamiennej). f) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż: drewnianych ławek, leżaków drewnianych z oparciem i bez oparcia, betonowych koszy na śmieci, markiz w formie żagli z materiału rozpiętego pomiędzy stalowymi masztami, elementów wyposażenia placu zba). g) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika i łąki kwietnej). Obiekt 4 ULICA WYSOKA (fragment) a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: nawierzchni z płyt betonowych drogowych, fragmenty nawierzchni kostki betonowej, krawężniki betonowe, tablic informacyjnych, szyldu reklamowego). b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod budowę (uporządkowanie terenu w strefie istniejącego parkingu i przygotowanie terenu pod założenie trawnika, usunięcia samosiewów młodych drzew nie wymagających decyzji administracyjnych, usunięcie drzew i krzewów zgodnie z Koncepcją Programowo – Przestrzenną c) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż: wiaty rowerowej, donic ze stali Corten’a, ławek i koszy na śmieci). d) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika). Dla każdego obiektu należy wykonać dokumentację projektową oraz tablicę informacyjną i pamiątkową. Wykonawca przygotuje do akceptacji Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy określający terminy rozliczeń wraz z ich zakresem rzeczowym i finansowym a także kosztorys, który stanowił podstawę obliczenia ceny oferty Wykonawcy, i który będzie podstawą do rozliczenia faktur, w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu oraz kosztorysu z powodu konieczności rozliczeń z instytucją dofinansowującą realizację zadania w ramach POIŚ 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium: 1) dla części I w kwocie w kwocie 10.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) dla części II w kwocie w kwocie 50.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika SIWZ wraz z załącznikami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach