Przetargi.pl
Rozwój systemu opieki nad małymi dziećmi i uczniami na terenie gminy Krzczonów

Gmina Krzczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-110 Krzczonów, Spokojna 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 566 40 51 , fax. +48 (81) 566 40 51
  • Data zamieszczenia: 2023-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzczonów
    Spokojna 7
    23-110 Krzczonów, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 566 40 51, fax. +48 (81) 566 40 51
    REGON: 431019655
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój systemu opieki nad małymi dziećmi i uczniami na terenie gminy Krzczonów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozwój systemu opieki nad małymi dziećmi i uczniami na terenie gminy Krzczonów” 4.2. Przedmiotem zamawiania jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku przedszkola na 5 oddziałów przedszkolnych, 1 oddział żłobka, kotłownię gazową oraz część administracyjno-socjalną wraz z kuchnią i zapleczem oraz wewnętrznymi instalacjami tj. elektryczną, wodociągową, gazową, c.o. (piec gazowy), doziemną instalacją gazową wraz z podziemnym zbiornikiem, a także utwardzenia terenu i budowa dwóch placów zabaw oraz drogi pożarowej.4.2.1. Charakterystyczne parametry obiektu. 1) Kubatura budynku - 3070,70m32) Powierzchnia zabudowy projektowanej i istniejących obiektów budowlanych:a) Powierzchnia zabudowy łącznie - 1149,60 m2 b) Powierzchnia zabudowy projektowanej - 757,40 m2 c) Powierzchnia istniejącej zabudowy - 392,20 m23) Powierzchnia dróg, parkingów, placów i chodników:a) Powierzchnia utwardzeń projektowana (droga, chodniki, tarasy, place zabaw itp.) - 885,10 m2 b) Powierzchnia utwardzeń (istniejące)- 806,10 m2 c) Powierzchnia utwardzeń łącznie -1691,20 m24) Powierzchnia biologicznie czynna -2030,20 m24.2.2. Projektuje się rozbudowę przedszkola w formie prostokąta prostopadle łączącym się z istniejącą częścią. Obiekt jest obiektem wolnostojącym, parterowym częściowo podpiwniczony. Bryła jest prosta dostosowana do otaczających budynków, wpisująca się charakterem zgonie z zabudową działek sąsiednich. Budynek przykryty dachem dwuspadowym, kryty blachą. Obiekt wykonany w konstrukcji murowanej, ze stropami gęstożebrowymi i żelbetowymi oraz o drewnianej konstrukcji dachu.4.2.3. W ramach zadania planuje się w szczególności: 1) wykonanie robót konstrukcyjnych i murowych,2) wykonanie poziomych i pionowych izolacji termicznych i przeciwwilgociowych,3) wykonanie prac tynkarskich,4) wykonanie elewacji,5) wykonanie pokrycia dachu,6) wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej,7) wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,8) wykonanie obróbek dachowych i orynnowania,9) wykonanie posadzek, okładzin ściennych oraz malowania i powłok zabezpieczających.4.2.4. Zakres robót obejmuje również wykonanie:1) ocieplenia istniejących ścian piwnic i fundamentowych styrodurem wraz z ponownym wykonaniem izolacji pionowej;2) ocieplenia stropu nad parterem w części istniejącej wraz z wylewką wyrównującą do projektowanej części;3) wymiany przykrycia dachowego na blachę (dach o konstrukcji drewnianej);4) wymiany zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z rysunkami;5) nowej instalacji c.o. w budynku wraz z montażem pieca gazowego z zasobnikiem;6) instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z pompą ciepła do CWU;7) wymiany instalacji elektrycznej; 8) wykonanie instalacji fotowoltaicznej;9) modernizacji systemu oświetlenia na energooszczędne oświetlenie LED; 10) zbicia istniejących i wykonanie nowych tynków cementowych;11) izolacji przeciwwilgociowej/przeciwwodnej fundamentów;12) przełożenie i wykonanie opaski, wykonanie odwodnienia powierzchniowego wraz z poprawnym ukształtowaniem spadków opaski;13) robót malarskich wewnątrz budynku; 14) licowania ścian i podłóg; 15) nowych otworów drzwiowych w części istniejącej;16) ocieplenia ścian nadziemnych;17) ocieplenia ścian fundamentowych i piwnicy styrodurem;18) ocieplenia stropu wełną mineralną;19) ocieplenia dachu o konstrukcji drewnianej wraz z wymianą istniejącego przykrycia na blachę płaską/blachodachówkę, 20) wymiany zewnętrznej stolarki drzwiowej;21) wymiany zewnętrznej stolarki okiennej;22) docieplenia budynku.4.2.5. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje:1) Sanitarne w tym wewnętrzna:a) instalacja centralnego ogrzewania,b) instalacja wodociągowej i kanalizacyjnej,c) instalacja gazowej,d) instalacja wentylacyjnej (mechanicznej z odzyskiem ciepła).2) Elektryczne obejmuje swoim zakresem: a) linie WLZ,b) wyłącznik główny p.poż.,c) tablice rozdzielcze,d) instalacje oświetlenia ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego,e) instalacje gniazd 230V i obwodów 400V,f) instalacje ochrony od porażeń,g) instalacje ochrony od przepięć,h) połączenia wyrównawcze główne i miejscowe,i) instalację teleinformatyczną , RTV, domofonową , przyzywową.4.2.6. W zakres prac zewnętrznych wchodzi wykonanie:1) doziemnej instalacji gazowa z podziemnym zbiornikiem 6700dm3;2) utwardzenia terenu wraz z miejscami postojowymi i miejscem do składowania odpadów;3) wykonanie placu zabaw.4.2.7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN(słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:RBS Bychawa/O Krzczonównr rachunku: 74 8685 0001 0011 4185 2000 0030z adnotacją „Wadium – Numer referencyjny: RBD.271.9.2023”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę która:a) polegała na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 2000 m3b) miała wartości min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) brutto(przez budynek użyteczności publicznej rozumie się budynek o którym mowa w §3 pkt 6) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowalnej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia;b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia;c) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia;DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym rodzaj budynku i jego kubaturę) oraz ich wartość, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r, poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).4) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), przez „budowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.5) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach