Przetargi.pl
Rozwój spójnej, funkcjonalnej i efektywnej sieci dróg publicznych w Gminie Gródek poprzez poprawę połączeń dróg gminnych: Nr 105041B, Nr 105011B i powiatowej Nr 1452B: Zubry - Wiejki, z drogą krajową Nr 65

Gmina Gródek ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7180664 , fax. 085 7180684
  • Data zamieszczenia: 2015-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 2 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 085 7180664, fax. 085 7180684
    REGON: 05065930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój spójnej, funkcjonalnej i efektywnej sieci dróg publicznych w Gminie Gródek poprzez poprawę połączeń dróg gminnych: Nr 105041B, Nr 105011B i powiatowej Nr 1452B: Zubry - Wiejki, z drogą krajową Nr 65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych i powiatowych dokonana w trzech etapach, a mianowicie: 1). przebudowa drogi gminnej Nr 105041B w Bobrownikach, na odcinku od km roboczego 0+000 do km 0+472,99. Zakres prac objętych zamówieniem będzie obejmował w szczególności: - roboty przygotowawcze (pomiary), - roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni i przepustów), - podbudowa, - odwodnienie (przepusty rurowe i ścieki bytowe), - nawierzchnia. 2). przebudowa drogi gminnej Nr 105011B - ul. Lisia w Waliłach-Stacji, na odcinku od km roboczego 0+000 do 0+496,76. Zakres prac objętych zamówieniem będzie obejmował w szczególności: - budowę jezdni i chodników, - budowę zjazdów do posesji, - oznakowanie pionowe ulicy, - humusowanie i obsianie trawą, - budowanie wpustów ulicznych, - budowę studni chłonnych z przykanalikami, - zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych, rozbiórkę i budowę sieci telefonicznej doziemnej i przyłączy napowietrznych na podbudowie słupowej. 3). przebudowa drogi powiatowej nr 1452B Wiejki - Zubry, na odcinku o długości 4227 m. Zakres prac objętych zamówieniem będzie obejmował w szczególności: - wykonanie robót przygotowawczych takich jak: wytyczenie trasy sytuacyjnie i wysokościowo, wycinkę drzew i krzaków, ustawienie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na czas budowy; - wykonanie robót ziemnych - nasypów, wykopów na całej szerokości drogi, wykopy związane z korytowaniem i odwodnieniem jezdni,; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; - wykonanie nawierzchni jezdni drogi dwuwarstwowej z betonu asfaltowego; - uzupełnienie poboczy gruntem niewysadzinowym z wykorzystaniem gruntu przepuszczalnego; - przebudowa dróg bocznych gminnych o nawierzchni z betonu asfaltowego na pobudowie z kruszywa naturalnego; - przebudowa z rozbudową zjazdów gospodarczych z wykonaniem nawierzchni brukowcowej na podbudowie z kruszywa naturalnego; - przebudowa istniejącego przepustu i wykonanie przepustów i rowu krytego z rur polietylenowych; - wykonanie odwodnienia drogi rowami przydrożnymi trawiastymi; - wykonanie robót wykończeniowych w postaci plantowania, obsadzenia nowych skarp i rowów nasionami traw z humusowaniem, obrukowania wlotów i wylotów przepustów oraz ustawienie oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fa?brycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stoso?wania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ja?kościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 30 000 zł., słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: BS w Białymstoku O/Gródek Nr 45 8060 0004 0390 0127 2000 0040 lub w jednej z poniżej podanych form: w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem Oryginał wadium przetargowego w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium, o którym mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Gwarant powinien zobowiązać się do wypłaty wadium w następujących przypadkach: jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, jeżeli nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wykonawca, który przedłoży ofertę nie zabezpieczoną dopuszczalną formą wadium oraz bez zachowania zasad i terminów określonych wyżej zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną