Przetargi.pl
Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11440 Reszel, Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 897 550 031
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24
    11440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 897 550 031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na : likwidacji osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu, rewitalizacji ulicy Podzamcze w Reszlu wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przywróceniu wartości przyrodniczo-architektoniczno-użytkowych Parku Miejskiego w Reszlu i obejmuje : 1.1. Część I - Likwidacja osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu 1. objęta pozwoleniem/decyzją : a) Starosty Kętrzyńskiego na budowę znak : WA.6740.4.23.2016, decyzja nr 157/16 z 05.08.2016r. b) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5146.220.2015.mpz – decyzja nr 170/2016 z 16.05.2016r. wraz z decyzją zmieniającą nr 399/2016 z 07.11.2016r. c) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5142.842.2015.mpz – pozwolenie nr 466/2016 z 30.05.2016r. wraz z decyzją zmieniającą nr 400/2016 z 07.11.2016r. d) Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska na zniszczenie siedlisk będących obszarem rozrodu, wychowu młodych, odpoczynku, zniszczenie gniazd, zimowisk oraz na umyślne uniemożliwianie do schronień ……. – decyzja – znak sprawy : WOPN.6401.61.2018.EK.1 z 06.04.2018r. 1.2. Część II – Przywrócenie wartości przyrodniczo-architektoniczno-użytkowych Parku Miejskiego w Reszlu 1.objęta pozwoleniem/decyzją : a) Starosty Kętrzyńskiego na budowę znak : WAI.6740.4.57.2016, decyzja nr 27/17 z 15.09.2015r. b) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5146.136.2016.mpz – decyzja nr 396/2016 z 04.11.2016r. wraz z decyzją zmieniającą nr 206/2017 z 09.06.2017r. c) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5142.136.2016.mpz – pozwolenie nr 1004/2016 z 04.11.2016r. wraz z postanowieniem nr 51/2017 z 06.02.2017r. i decyzją zmieniającą nr 2015/2017 z 09.06.2017r. d) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5142.840.2015.sb – pozwolenie nr 965/2015 z 23.12.2015r. wraz z decyzją zmieniającą nr 203/2017 z 08.06.2017r. e) Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska na zniszczenie siedlisk będących obszarem rozrodu, wychowu młodych, odpoczynku, zniszczenie gniazd, zimowisk oraz na umyślne uniemożliwianie do schronień ……. – decyzja – znak sprawy : WOPN.6401.61.2018.EK.1 z 06.04.2018r. 1.3. Część III - Rewitalizacja ulicy Podzamcze w Reszlu 1 . objęta pozwoleniem : a) Starosty Kętrzyńskiego na budowę znak : WAI.6740.4.34.2016, decyzja nr 202/16 z 29.09.2016r. b) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5142.437.2016.mp - nr 543/2016 z 16.06.2016r. 2. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem: 2.1. Część I - Likwidacji osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy kanalizacji deszczowej i zabezpieczenie skarp przed osuwaniem. Zakres robót : 1) karczowanie terenu i wycinka drzew wraz z usunięciem karp, 2) przebudowa kanalizacji deszczowej, 3) zabezpieczenie skarp przed zagrożeniem osuwiskami, 4) sadzenie krzewów oraz wykonanie nasadzeń kwiatowych. Dodatkowy zakres i warunki przedmiotu zamówienia, który należy przewidzieć w ofercie: 1. Wszelkie prace ziemne związane z inwestycją należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym , na który trzeba uzyskać pozwolenie WKZ – zatrudnienie odpowiedniej osoby oraz uzyskanie pozwolenia należy do obowiązków Wykonawcy. 2. W związku z występowaniem w drzewach rosnących w parku siedlisk zwierząt (gatunków objętych ochroną) – prace należy realizować po nadzorem przyrodniczym - zatrudnienie odpowiedniej osoby należy do obowiązków Wykonawcy. Zadanie nie obejmuje montażu budek lęgowych określonych w decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie – znak : WOPN.6401.61.2018.EK.1. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych czynności do sporządzenia sprawozdania z realizacji w/w zezwolenia. 3. Wycinkę drzew zrealizować do końca lutego 2019r. 4. Wykonawca dokona wycinki drzew i krzewów oraz pocięcia drewna na odcinki długości 1 m, które zobowiązany jest złożyć na terenie parku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Pozostałości np. gałęzie, karpy Wykonawca zobowiązany jest usunąć z terenu parku na własny koszt. Podstawa realizacji : pozwolenie na wykonanie robót budowlanych znak : WA.6740.4.23.2016, decyzja nr 157/16 z dnia 05.08.2016r. Zamawiający informuje, że obiekt – park miejski jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków Decyzją Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 244/2016 – nr rejestru zabytków : A-4630 . 2.2. Część II - Przywrócenie wartości przyrodniczo-architektoniczno-użytkowych Parku Miejskiego w Reszlu Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni, zieleni, małej architektury, oświetlenia i monitoringu terenu Zakres robót : 1) wymiana istniejących mostków pieszych przez rzekę, remont mostku pieszego, 2) wymiana nawierzchni betonowych na granitowe. 3) utwardzenie istniejących ścieżek i schodów ziemnych przepuszczalną nawierzchnią mineralno-żywiczną, 4) wymiana ławek w amfiteatrze i wykonanie podestu sceny amfiteatru z desek syntetycznych, 5) wycinka drzew wraz z usunięciem karp, 6) oczyszczenie stawów, 7) sadzenie krzewów oraz wykonanie nasadzeń kwiatowych, 8) montaż urządzeń małej architektury – siłownia zewnętrzna, bujaki sprężynowe, zestaw drabinek, huśtawka, zabawki terenowe, kosze, stoliki szachowe, stoliki z ławkami, ławki dębowe, ścianki wspinaczkowe, kosze, karmiki, tablice informacyjne i pamiątkowe, 9) Wykonanie trasy kablowej, montaż słupów i opraw oświetleniowych, 10) wykonanie monitoringu terenu, Uwaga : 1. Osoby przewidziane przez Wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi muszą posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Dodatkowy zakres i warunki przedmiotu zamówienia, który należy przewidzieć w ofercie : 1. Wszelkie prace ziemne związane z inwestycją należy prowadzić pod stałym nadzorem archeologicznym , na który trzeba uzyskać pozwolenie WKZ – zatrudnienie odpowiedniej osoby oraz uzyskanie pozwolenia należy do obowiązków Wykonawcy. 2. W związku z występowaniem w drzewach rosnących w parku siedlisk zwierząt (gatunków objętych ochroną) – prace należy realizować po nadzorem przyrodniczym - zatrudnienie odpowiedniej osoby należy do obowiązków Wykonawcy. Obowiązkiem Wykonawcy jest również w ramach działań kompensacyjnych utraconych siedlisk montaż - pod nadzorem przyrodniczym - na terenie parku budek lęgowych w ilościach nie mniejszych niż określonych w decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie – znak : WOPN.6401.61.2018.EK.1 (są to dodatkowe budki lęgowe poza karmikami uwzględnionymi w przedmiarach robót) oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji fotograficznej dotyczącej wykonanych działań kompensacyjnych i pozostałej dokumentacji z przeprowadzonych czynności niezbędnej do sporządzenia sprawozdania z realizacji w/w zezwolenia. 3. Wycinkę drzew należy zrealizować do końca lutego 2019r. 4. Wykonawca dokona wycinki drzew i krzewów oraz pocięcia drewna na odcinki długości 1 m, które zobowiązany jest złożyć na terenie parku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Pozostałości (np. gałęzie, karpy) Wykonawca zobowiązany jest usunąć z terenu parku na własny koszt. Podstawa realizacji : pozwolenie na wykonanie robót budowlanych znak : WAI.6740.4.57.2016, decyzja nr 27/17 z dnia 15.09.2015r. Zamawiający informuje, że obiekt – park miejski jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków Decyzją Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 244/2016 – nr rejestru zabytków : A-4630 . 2.3. Część III - Rewitalizacja ulicy Podzamcze w Reszlu Zadanie obejmuje rewitalizację ulicy Podzamcze w Reszlu wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej – w ramach rewitalizacji ulicy nawierzchnia z płyt betonowych (trylinki) zostanie wymieniona na kostkę granitową, obramowanie stanowić będzie istniejący krawężnik kamienny przy którym zlokalizowany będzie ściek uliczny z brukowca, nawierzchnię na parkingu stanowić będzie kostka granitowa Zakres robót : a) roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, rozbiórkowe, b) podbudowy – wykonanie : koryt pod chodniki, zjazdy, jezdnię, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podsypek cementowo-piaskowych, warstw odsączających. Podbudowy z kruszywa łamanego, c) nawierzchnie – z kostki kamiennej nieregularnej, kostki kamiennej rzędowej, brukowca z kamienia narzutowego, płyt kamiennych, d) roboty wykończeniowe – plantowanie skarp, e) ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, f) elementy ulic i dróg – krawężniki kamienne, chodniki z płytek granitowych, obrzeża betonowe, g) inne roboty – regulacja pionowa studzienek, h) roboty związane z kanalizacją deszczową Uwaga : 1. Osoby przewidziane przez Wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi muszą posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Dodatkowy zakres i warunki przedmiotu zamówienia, który należy przewidzieć w ofercie : 1. W przypadku wystąpienia nowych okoliczności, które zostaną ujawnione w trakcie prowadzenia robót budowlanych i w związku z którymi nastąpi obowiązek prowadzenia prac ziemnych pod stałym nadzorem archeologicznym Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownego pozwolenie WKZ oraz zatrudnienie odpowiedniej osoby na swój koszt. 2.4. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do niniejszej SIWZ tj.: 2.4.1. projekty budowlano - wykonawcze, 2.4.2. przedmiary robót, 2.4.3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.4.4. pytania i odpowiedzi, które wystąpiły we wcześniejszym postępowaniu przetargowym – znak : TB.271.4.2018.ZP, które stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert – zał. nr 1.1.1 część I do SIWZ. W oparciu o załączone dokumenty należy opracować ofertę. W ofercie należy podać cenę jednostkową wraz ze wszystkimi kosztami związanymi z realizacją robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy szczegółowy z tabelą elementów scalonych i harmonogramem rzeczowo- finansowym realizacji zamówienia, wybrany Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 900 do godz. 1500. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych – część I, i/lub część II, i/lub część III zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową, harmonogramem rzeczowo-finansowym, w zgodności z przepisami i obowiązującymi w tym zakresie normami budowlanymi, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz dokumentacją projektową stanowiącą załączniki nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 1.1. Część I przedmiotu zamówienia - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 1.2. Część II przedmiotu zamówienia – 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) 1.3. Część III przedmiotu zamówienia – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 1.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 1.5. W przypadku składania ofert na więcej niż 1 część – wysokość wadium należy zsumować.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.1.2. SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach